Autor Wątek: Pomóż spełnić moje YOGA MARZENIA rezygnująć tylko z jednego piwa :)  (Przeczytany 9756 razy)

Slide

• Gość

Cześć :)

Nazywam się Łukasz Janiszewski, znajomi wołają na mnie Slide. Jestem studentem Politechniki Poznańskiej i właśnie kończę studia inżynierskie na Wydziale Budownictwa i Inżynierii Środowiska specjalność Drogi i Autostrady.

Jak domyślacie się jestem również graczem i od wielu lat uczestniczę w turniejach bijatyk 2D. Swoją przygodę rozpocząłem od serii Guilty Gear, gdzie podczas pierwszego turnieju zająłem 3 miejsce. Obecnie interesuję się najnowszą odsłoną ulicznego wojownika, czyli Super Street Fighter 4. Wśród zawodników turniejowych uważany jestem za bardzo dobrego gracza. Największym moim sukcesem związanym z grą Capcom'u jest zajęcie 4 miejsca na turnieju we Włocławku podczas zlotu Bursa VIII, który odbył się w wakacje 2010 organizowanego przez najlepszego gracza w Guilty Gear XX Accent Core + w Polsce Cieślaka.

W dniach 25 - 27 luty 2011 w Cannes odbędą się największe mistrzostwa Super Street Fighter 4 w Europie. Udział w turnieju potwierdzili najlepsi czołowi gracze ze wszystkich kontynentów. Niestety z powodu zbyt wysokich kosztów nie jestem w stanie pojechać na festiwal moich marzeń. Wyjazd do Paryża byłby dla mnie niezwykłym przeżyciem. Prócz spotkania się z najlepszymi graczami świata, których podziwiam do tej pory wyłącznie podczas transmisji turniejów online może to być moja pierwsza wycieczka zagraniczna o czym zawsze śniłem.

Zwracam się do Was z prośbą o pomoc. Wierzę, że dzięki Wam uda mi się zrealizować te marzenia i będę mógł się podzielić z Wami moimi przeżyciami po odbyciu tej fantastycznej wyprawy. Dla Was to tylko jedno piwo w pubie, dla mnie spełnienie największych marzeń związanych z konsolami i nie tylko.

Jeżeli chcesz mi pomóc wyślij 5 zł na numer konta z dopiskiem "YOGA":
11 1440 1387 0000 0000 0844 8841
Nordea Bank Polski S.A.
ul. Naramowicka 176
61-611 Poznań