Autor Wątek: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9  (Przeczytany 325449 razy)

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #765 dnia: Czerwiec 11, 2011, 14:30:25 »
Ja nie mam zamiaru uczyć się co 2 tygodnie od nowa grać.

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #766 dnia: Czerwiec 11, 2011, 14:34:09 »
Niewrazliwosc na projecty jest tylko na wakeupie. Coz, czekamy na oficjalny news.

Wombat

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 325
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nice Boat
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: znienacka :P
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #767 dnia: Czerwiec 11, 2011, 14:34:33 »
Cytuj
Smoke reg bomb no longer otgs mid combo. EX bomb does otg mid combo...but knocks away.



W dniu 11.06.2011 na zlecenie mafijnego bossa Toma Brady'ego siepacze z NRS bestialsko zamordowali naszego przyjaciela, Smoke'a, poprzez wycięcie mu ważnego organu - OTG Smokebomba. Dymek długo się męczył, najlepsi specjaliści od dżagli próbowali uratować mu życie - niestety po długiej, strasznej nocy zmarł.

['] ['] ['] SMOKE 19.04.2011 - 11.06.2011 ['] ['] ['] NA ZAWSZE W NASZYCH SERCACH!

prm

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 110
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Skąd: Tomaszów Maz./Łódzkie
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #768 dnia: Czerwiec 11, 2011, 14:37:20 »
Niech oni zrobią wreszcie jakiegoś porządnego patcha,a nie co 2 tyg. nowy patch i dzień później hotfix do niego,normalnie parodia. A nie od dziś wiadomo że nie da się każdemu dogodzić,chodzi tylko o to żeby nie było jakiś przegięć typu infinity itd. Ale oczywiście amerykańskie gamonie ciągle płaczą i w kółko coś im nie pasuje.

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #769 dnia: Czerwiec 11, 2011, 14:38:42 »
A pamiętam jak ludzie tu pisali, że patche do MK9 są po to aby poprawić balans i że jest zajebiście że takowe wychodzą :)). Sprawa jest prosta, chujowej gry która nie miał żadnych beta testów nie da się poprawić.

prm

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 110
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Skąd: Tomaszów Maz./Łódzkie
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #770 dnia: Czerwiec 11, 2011, 14:43:47 »
Jak to Nevan napisał zaczęły się właśnie alfa testy :)
Pewnie to było tak: chłopaki gra skończona więc wypuszczamy na rynek..A co z beta testami- ktoś zapytał??po co testy,będziemy robili patche,a najlepszymi testerami są gracze. I Voilà ...

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #771 dnia: Czerwiec 11, 2011, 14:58:01 »
Widac, ze ludziom nie dogodzisz. Nie byloby patchy, zle. Sa, tez niedobrze. Z tym smoke'iem nie ma co plakac, bo gdyby w tej grze wszystko zalezalo od dmg to by wszyscy ermacami grali.

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #772 dnia: Czerwiec 11, 2011, 15:15:18 »
Ale bomba otg zapewniala Smokowi niebrejkowalny damage, co juz sie robi troche istotne :p
Dla mnie wszyscy moga grac Ermakami, lubie ten mirror 8)

Frizen

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1339
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #773 dnia: Czerwiec 11, 2011, 15:15:56 »
Smoke miał wiekszy dmg od Ermaca. Jak ustabilizuja ta gre jakos to moze znowu zaczne w nia grac, bo to jest jakas kpina.

edit:Smieszne jest to, ze Smoke'owi na poczatku znerfili dmg, bo mial za duzy ze otg sb. Zostawili mu akceptowalna granice 47% po jp. Teraz zabrali otg i zostawili ten sam znerfiony dmg. WTF?
"People live their lives bound by what they accept as correct and true. That's how they define "reality". But what does it mean to be "correct" or "true"? Merely vague concepts… their "reality" may all be a mirage. Can we consider them to simply be living in their own world,shaped by their beliefs?"

Wombat

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 325
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nice Boat
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: znienacka :P
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #774 dnia: Czerwiec 11, 2011, 15:21:46 »
Widac, ze ludziom nie dogodzisz. Nie byloby patchy, zle. Sa, tez niedobrze. Z tym smoke'iem nie ma co plakac, bo gdyby w tej grze wszystko zalezalo od dmg to by wszyscy ermacami grali.

Tu nie chodzi o dmg, bo już z Apockiem ogarnęliśmy w miarę dobre protezy w okolicach 40% a pewnie da się to wykręcić wyżej. Chodzi o to że ten OTG smokebomb był po prostu fajny - bo sam chyba przyznasz że akcja z airthrowem i relaunchem wygląda ciekawiej niż wbicie 2 stringów a potem gleba. Do tego dochodzi jeszcze jedna kwestia - smokebomb to special którego używa się przede wszystkim do przedłużania juggli, w normalnej grze może 1 na 10 leci jako zwykły project. Usunięcie możliwości używania tego w jugglach = praktycznie usunięcie bombki z gry, no bo co ja będę robił z projectem który trafia special low (czyli nie ma żadnego zastosowania AA), nie zadaje chip dmg i sprawia że Smoke łyka wszystkie zrobione na reakcję jumpiny i teleporty jak młody pelikan? Ot, jak będę miał fantazję to sobie kogoś raz na grę checknę na wakeupie i tyle. Całość sprowadza się do tego że nerfy które praktycznie usuwają całe zagrania z gry to nie są dobre nerfy, to jest po prostu głupawe spłycanie... jeśli uważali że dmg jest zbyt duże, to mogli po prostu wprowadzić jakieś wysokie skalowanie po OTG. O takim detalu jak koniec wbijania X-Raya w jugglu (wchodzi tylko po bombie, a bomba wchodzi tylko OTG), usunięcie z gry niebreakowalnego juggla czy tam spieprzenie AA j.3 nawet nie wspominam bo to są oczywiste rzeczy. A przy tym wszystkim Smoke zdecydowanie nie był top-tierową postacią. Bardzo podobne zdanie mam na temat wyrzucenia bombtrapa Cyraxa czy przewagi po skydropie Quan Chi... a cała reszta faktycznie wygląda jak dość normalny fine-tuning w celu poprawy balansu.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 11, 2011, 15:26:42 wysłana przez Wombat »

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #775 dnia: Czerwiec 11, 2011, 15:26:11 »
Na pozegnanie dodam, ze w momencie premiery wydawalo mi sie ze hotfixy beda sluzyc lataniu bugow/infinitow. Czemu teraz sluza?

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #776 dnia: Czerwiec 11, 2011, 15:28:47 »
To, ze zjechali dmg z 47 do 35-40% (nie mowcie mi, ze nie wycisnie tyle bez OTG) postaci, ktora ma szybki teleport, reversal na projecty (i nie tyle), trackujacy project dajacy juggla, rzut z powietrza, niewidzialnosc (co wcale nie jest glupie), dobre wakeupy, nie oznacza, ze nalezy juz wyprawiac pogrzeb. Rozumiem, ze amerykanie placza, bo to amerykanie, ale nie myslalem, ze tutaj bedzie taki smutek z powodu nerfa postaci topowej postaci, ktory i tak byl nieunikniony. Widac, ze niesmialo zabieraja sie za ermaca. Dziwi mnie, ze Raidena nadal nie pocisneli brutalnie. Ale to kwestia czasu. Takze, zepnijcie poslady i grajcie, bo smoke i tak ma za dobrze.

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #777 dnia: Czerwiec 11, 2011, 15:36:57 »
Smoke to nie dosc ze top, to na dodatek mial naprawde fajny design, dlatego tak go szkoda.
Jesli znerfia Rajdka to dopiero zacznie sie obrzydliwa nim gra wylacznie na rzut i podcinke ; ]

ornit paweł pierwszy

  • Gość
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #778 dnia: Czerwiec 11, 2011, 15:41:44 »
lol to patchowanie to już starcrafta przypomina

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #779 dnia: Czerwiec 11, 2011, 15:44:38 »
Ja przyznam tylko, ze troche za czesto to wychodzi. Niech machna raz a porzadnie. Tak co tydzien ludzie graja nowymi postaciami, bo ich ulubiency dostali "slight nerf".