Autor Wątek: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9  (Przeczytany 325387 razy)

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #435 dnia: Kwiecień 23, 2011, 20:42:16 »
Jedyny znany sposób to przejście rozdziału w Story Mode w którym jest głównym bohaterem.


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

Wombat

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 325
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nice Boat
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: znienacka :P
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #436 dnia: Kwiecień 23, 2011, 21:04:23 »
graliście już Cyber Sub zero? Po wstępnym graniu wydaje mi się całkiem mocny i będzie chyba jedną z trzech moich postaci.
Co o nim sądzicie? I czy jest jakaś szansa, że przez to, iż jest to postać dodatkowa będzie nie dostępny na turniejach? Nie wiem ile jest sposobów na odblokowanie go, poza story mode.

No bez jaj, zbanowanie Cyber Suba i Crunchy'ego to by był paradoks na miarę zbanowania Cage'a na ME... normalne postacie, pewnie skończą w mid/low tier i tyle. Tak z ciekawości - możesz rozwinąć czemu Ci się wydał mocny? Bo ja osobiście odniosłem wrażenie że to taka postać niby nastawiona na obronę, niby na atak, niby na zoning a tak naprawdę nic jej nie będzie wychodziło dobrze... już zwykły Sub chyba lepszy choćby przez Ice Clone'a i przynajmniej na oko mniej drewniane ruchy (kiedy framedata? :3).

Frizen

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1339
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #437 dnia: Kwiecień 23, 2011, 21:14:36 »
Mam identyczne uczucie jak Wombat, troche sztywny sie wydaje Cyber Sub. Ten prawidlowy tez nie jest jakis fajny :/
"People live their lives bound by what they accept as correct and true. That's how they define "reality". But what does it mean to be "correct" or "true"? Merely vague concepts… their "reality" may all be a mirage. Can we consider them to simply be living in their own world,shaped by their beliefs?"

maddest

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 737
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #438 dnia: Kwiecień 23, 2011, 21:16:25 »
Ja właśnie skończyłem fabułe i bardzo mi się podobała (grałem na padzie od x360 >_> , bo panowie z netheru nie dali opcji w button configu "no function" i każdy przycisk musi być pod jakąś akcję przypisany , a że moje 2 triggery mają zwarcie i muszą mieć no function bo inaczej akcja przypisana pod nie cały czas się wbija [np jak mam na RT blok to cały czas blokuje w gameplayu i nie mogę się ruszać ani nic zrobić :<]  nie pozostaję mi nic jak czekać do Wtorku i wybrać się do jakiegoś sklepu z Elektroniką i kupić rezystory i przylutować , wtedy będę mógł normalnie grać :[)

Pro8e

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 37
  • Płeć: Mężczyzna
  • Last Pixel! Always Last pixel!
    • Zobacz profil
  • Skąd: orso
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #439 dnia: Kwiecień 23, 2011, 22:16:31 »
Ja zakochałem się w tej grze i jestem zawsze chętny na granie - (Di jak będzie jakieś granie to dawaj znać - jak coś mam zawsze dostępne mieszkanie :D).
Ten Kabal wygląda na mega cheapową postać po tym kombosie co ktoś podał - milion razy ta sama wybitka - żal.

A szerze mówiąc myślałem, że CYBER SUB ZERO będzie bardzo dobrą postacią - z jednego prostego powodu - MA DIVE KICKA.
Co dive kick znaczy w świecie bijatyk wiemy dobrze - Yun z SF3, Rufus z SF4...
Co znaczy w MK?... już widzieliśmy po akcji Kung Lao. A CSZ ma 2 rodzaje dive kicka, do tego ma X-ray'a dive kickowego. Uważam, że ta postać będzie mocniejsza niż podają tiery.

True_Mumin

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 412
  • Płeć: Mężczyzna
  • #TylkoTekken
    • Zobacz profil
  • Gamertag: N/A
  • Skąd: Łódź
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #440 dnia: Kwiecień 23, 2011, 22:31:12 »
Ja zakochałem się w tej grze i jestem zawsze chętny na granie - (Di jak będzie jakieś granie to dawaj znać - jak coś mam zawsze dostępne mieszkanie :D).

I ja się również bardzo chętnie na to piszę, Warszawa riprezent, let's GO! :D
Co do divekicków to zależy jakie po tym divekicku Cyber-Subs ma opcje. Dobre blockstringi i mixupy to podstawa. Są w ogóle w tej grze crossupy swoją drogą, czy Block Button to zupełnie eliminuje?
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 23, 2011, 22:34:04 wysłana przez True_Mumin »
Wakeup ex shoryu everyday :kapparyu:

pzdr dla kumatych ; )))))))

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #441 dnia: Kwiecień 23, 2011, 22:51:03 »
Da się to zablokować nawet stojąc plecami.


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

gaawa

  • Moderator forum
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 443
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Skąd: Pruszków/W-wa
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #442 dnia: Kwiecień 23, 2011, 23:02:43 »
może wyolbrzymiam, ale EX reversal cybera to naprawdę potężna rzecz (ew jestem już spaczony na punkcie reversali xD). Nie wiem, jeszcze jak mocne akcje po tym można posadzić. Ale to prawie x-ray Cage'a za jeden pasek. Lepszy od klona jest dla tego, że mogę go odpalić stojąc twarzą do przeciwnika (klon się normalnie wtedy nie pojawia), gorszy, że w powietrzu nie można. Ma z 3 stringi wyrzucające w powietrze - no muszę po prostu pokombinować jaki damage można nim wyciągnać.

Pro8e

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 37
  • Płeć: Mężczyzna
  • Last Pixel! Always Last pixel!
    • Zobacz profil
  • Skąd: orso
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #443 dnia: Kwiecień 23, 2011, 23:04:00 »
Tak jest urok bloku pod klawiszem...
A porpo Zone'owania - ktos poruszal ten temat odnosnie Sindel - bardzo mocna wydaje sie byc Kitana - jej gigantyczne wachlarze czy to z powietrza czy z ziemi zgarniaja ze sporej czesci ekranu, do tego ten cios qcb+1, czyli "lot po prostokącie" :P, jest bardzo przydatny przy zone'ingu, do szybkiej ucieczki z rogu i wchodzi na gwarancie po trafionym wachlarzu w powietrzu (nawet z prawie calego ekranu).
Kitana przez swoje ciekawe zastosowanie ciosów najbardziej mi sie podoba ze wszystkich kobit w nowym MK.

rifi28

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 293
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Rifi2814
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #444 dnia: Kwiecień 23, 2011, 23:11:38 »

Takuma

  • [Warszawa]
  • Full Member
  • *
  • Wiadomości: 100
  • Płeć: Mężczyzna
  • Galactica phantom!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Varsovia
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #445 dnia: Kwiecień 23, 2011, 23:13:57 »
Też się piszę. ^^

True_Mumin

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 412
  • Płeć: Mężczyzna
  • #TylkoTekken
    • Zobacz profil
  • Gamertag: N/A
  • Skąd: Łódź
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #446 dnia: Kwiecień 23, 2011, 23:26:33 »
Guide do Mortala.
http://www.primagames.com/mk/all_cards.pdf

Ładne. W sumie większość tych informacji jest chyba do sprawdzenia w grze, ale dobrze że są np. wszystkie finishery od razu wypisane. Dzięki za to. :)
Wakeup ex shoryu everyday :kapparyu:

pzdr dla kumatych ; )))))))

Pro8e

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 37
  • Płeć: Mężczyzna
  • Last Pixel! Always Last pixel!
    • Zobacz profil
  • Skąd: orso
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #447 dnia: Kwiecień 23, 2011, 23:37:47 »
u kazdej postaci jednak przy "finisherach" są jakieś białe prostokąty - wygląda to jak miejsce do DOPISANIA czegoś w tym guidzie.
domyślam się więc, że czeka nas DLC content - Fatality pack :D

Wombat

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 325
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nice Boat
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: znienacka :P
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #448 dnia: Kwiecień 24, 2011, 00:44:14 »
http://www.youtube.com/watch?v=U3y3P-CwkGo - 7-8 sekunda, Smoke Bomb po airthrow idzie praktycznie jak przeciwnik jest już na glebie - gwarantowane czy nie? Czytałem opinie że to jakiś glitch w practice mode i da się coś takiego wyblokować/techrollować, sprawdzał ktoś może? Ja niestety do czasu zmartwychwstania PSN (może na Wielkanoc, lol) nie mam jak.

Frizen

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1339
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #449 dnia: Kwiecień 24, 2011, 00:57:53 »
To nie jest gwarantowane.
"People live their lives bound by what they accept as correct and true. That's how they define "reality". But what does it mean to be "correct" or "true"? Merely vague concepts… their "reality" may all be a mirage. Can we consider them to simply be living in their own world,shaped by their beliefs?"