Autor Wątek: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9  (Przeczytany 325246 razy)

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #120 dnia: Marzec 16, 2011, 21:22:29 »
Sweep - odległość nie większa niż backdash.
Jump - to niby dwa backdashe, ale jak Mileeną zrobisz jej fatala z końca ekranu to i tak wejdzie.


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

Zulata

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 48
    • Zobacz profil
  • Skąd: Przemyl
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #121 dnia: Marzec 17, 2011, 13:18:58 »
Dobra, minął już 1 dzień od momenty, kiedy wszyscy mogliśmy zagrać w demo, więc interesuje mnie wasze zdanie na temat:

Czy Mortal Kombat 9 ma szansę być grą turniejową?

Nie jestem obeznany w temacie turniejów (jedynie T6). Wy macie większe doświadczenie, więc możecie powiedzieć czy ten tytuł ma to, co powinna mieć turniejowa bijatyka.

Jeśli ja miałbym coś powiedzieć, to tyle, że jeśli w finalnej wersji nie będzie niekończących się combosów i dmg będzie mniejszy (maksimum 60%, ale to przy koksiarskim combo), to myślę, że to będzie dobra gra na turnieje. Przede wszystkim ładnie wygląda no i to jest MORTAL KOMBAT. Jak sobie teraz przypomnę MK vs DC, to aż mnie na kupę ciśnie;D takie daremne to było.

Jump - to nie znaczy, że robisz fatala podskakując ;P tylko jest to odległość z jakiej postać jest w stanie doskoczyć do przeciwnika, czyli jak powiedział Nevan ok. dwa backdashe.
Apropo ;D Nevan, chyba zostaniesz wielkim fanem mortala co?;P
« Ostatnia zmiana: Marzec 17, 2011, 13:20:47 wysłana przez Zulata »

ornit

  • Gość
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #122 dnia: Marzec 17, 2011, 13:31:36 »
To demo, to z tego co czytałem, jakas stara wersja sprzed kilku miechów tak więc rozważania o tym czy Mortal będzie grą turniejową na podstawie tego co zostało tam zaprezentowane zupełnie mija się z celem. Ile dali nam postaci? Cztery? To nie wystarczy by wyciągać jakiekolwiek wnioski, tam nie ma nawet TAGa...

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #123 dnia: Marzec 17, 2011, 13:42:28 »
Jeśli ja miałbym coś powiedzieć, to tyle, że jeśli w finalnej wersji nie będzie niekończących się combosów

W T4 3/4 postaci miało infinity na Arenie (połowa z nich była grywalna), a i tak ludzie grali w tą grę turniejowo. Według mnie MK nie bedzie bardziej popularny niż tekken, ale jest idealny do grania przy piwku z kumplami czy nawet z dziewczyną.

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #124 dnia: Marzec 17, 2011, 14:02:52 »
O innych aspektach gry narazie sie nie wypowiem, ale jedno jest pewne. DMG musi byc zmniejszony do ok 50% za najtrudniejsze akcje.

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #125 dnia: Marzec 17, 2011, 14:10:21 »
Apropo ;D Nevan, chyba zostaniesz wielkim fanem mortala co?;P

Już nim jestem. Aczkolwiek mam parę zastrzeżeń:

1) Breaker - to pomyłka, że przy tak rozbudowanych i silnych combosach można się wyrwać dopiero na drugim poziomie naładowania paska. Uważam, że powinno to być możliwe już na pierwszym - sam pasek z kolei koszmarnie wolno się ładuje.

2) Nie do końca wyobrażam sobie tryb tag przy takim tempie rozgrywki. Już teraz łapię się na tym, że zaczynam maszować po trzy ciosy do przodu w jugglu bo 'real-timowo' nie idzie się wyrobić. Gra jest po prostu zbyt szybka, jeśli dołożymy do tego tagowanie to będzie jeden wielki cyrk i chaos.

3) Więcej overheadów. Dół plus blok jest zbyt bezpieczny, ale chyba taki urok 2D?

Mortal ma szansę być grą turniejową, ale wciąż wymaga dopracowania. Jeśli to jest jakiś stary build to spoko, bo nie bardzo wyobrażam sobie bycia jugglowanym przez 20 sekund albo i lepiej. Mortal jest naprawdę bardzo popularny, rozpoznawalność tytułu jest ogromna (to wręcz synonim bijatyk) a mimo tego całego shitu jaki ludzie poodkrywali w demie gra się w to naprawdę przyjemnie.


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #126 dnia: Marzec 17, 2011, 14:13:00 »
O innych aspektach gry narazie sie nie wypowiem, ale jedno jest pewne. DMG musi byc zmniejszony do ok 50% za najtrudniejsze akcje.
Raczej nie wprowadzą ogranicznika max dmg z mk4 więc to im się nie uda. Wszystkiego nie przewidzą więc jak nawet zredukują   dmg to i tak wyjdzie na to że prędzej czy później ktoś coś znajdzie i pojawią się infinity/prawie infinity/akcje za 60-80% na vs'a.

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #127 dnia: Marzec 17, 2011, 14:13:13 »
3) Więcej overheadów. Dół plus blok jest zbyt bezpieczny, ale chyba taki urok 2D?

zapewniam, że nie :)
Moje pięści krwawią śmiercią!

ornit

  • Gość
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #128 dnia: Marzec 17, 2011, 14:13:35 »
3) Więcej overheadów. Dół plus blok jest zbyt bezpieczny, ale chyba taki urok 2D?
I pomyslec, że w takim UMK3 nie było overheadów a przez trzymanie tył-dół+BL ludzie unikali rzutu...Teraz się graczom w dupach przewraca :D

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #129 dnia: Marzec 17, 2011, 14:26:34 »
3) Więcej overheadów. Dół plus blok jest zbyt bezpieczny, ale chyba taki urok 2D?
A jak działają rzuty w tym nowym MK? Bo zwykle w 2d rzut jest najprostszym i najbardziej skutecznym sposobem złamania przeciwnika, którego defensywa ogranicza się do trzymania d/b ;p Jeśli da się spokojnie wyrywać na reakcję w 100%, to rzeczywiście przydałoby się więcej ciosów które trzeba by różnie blokować.

TasTer

  • Backdash Team
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1102
  • Płeć: Mężczyzna
  • Opieka Społeczna
    • Zobacz profil
    • .
    • Email
  • PSN ID: TasTerPL
  • Skąd: Szczecin
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #130 dnia: Marzec 17, 2011, 14:41:17 »
Pod rzutem można się schylić w tej grze. Gdzieś był filmik jak Hagrid opowiada o podstawach systemu.

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #131 dnia: Marzec 17, 2011, 15:06:56 »
Hagrid rowniez mowil o tym ze gra szybciej Ci napelnia pasek gdy przeciwnik blokuje Twoje ciosy! Jak dla mnie to troche dziwne, ale to pewnie kwestia przezwyczajenia. Zapewne zostalo to wprowadzone aby x-rayem przebijac obrone przeciwnika. Przed rzutami mozna sie schylic i wyrywa sie chyba front punchem. Bardzo podobnie jak w tekkenie. Duzo osob mowi o tym ze rzuty sa nijakie i zbedne, ale moim zdaniem dobrze sie komponuja w mixupy i maja optymalny dmg.

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #132 dnia: Marzec 17, 2011, 15:23:41 »
Szczerze powiedziawszy to ja stosuję je tylko jako wake-up.

Są dwa rzuty (front i back) ale nie wiem czy z mają różne wyrwania.


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #133 dnia: Marzec 17, 2011, 15:37:00 »
Rzuty mają różne wyrywania; zależnie czy to front throw czy back, rwiemy 1 albo 2 :)
Rzut z powietrza Scorpiona jest niewyrywalny.

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #134 dnia: Marzec 18, 2011, 00:19:02 »
Kurka, pograłem w demo i mam mieszane uczucia... czekam na pełną wersję bo obecne w demówce postaci do mnie nie przemawiają.

Raczej będzie gra na zwałę, chociaż niczego innego po Mortalu się nie spodziewałem.