Yo.
Zawsze się fajnie omawia w czym taka czy inna postać wymiata, może napiszemy, z czym postaci którymi gramy słabo stoją?
Testament:
- anti air.
214K (Warrant) reversalować można tylko jeśli przeciwnik da nam na to czas, short S jest bardzo specyficzny. W zasadzie przy naskoku Test może głównie polegać na tym, że jakaś pułapka zaskoczy, albo że 2HS pozwoli na ucieczkę/wygra (dobrze gasi Bandit Bringera np.). Co prawda j.S i j.D mają niezły zasięg, ale też i startup konkretny, więc często odpadają.
Można jeszcze liczyć, że 5P zrobi clash
W zasadzie jedyna dobra opcja Testa z ziemi w powietrze to szybki dash i złapanie na 6K, co się faktycznie opłaca.
- doskok/iad.
W zasadzie Test ma najmniej opcji z powietrza. J.HS daje radę tylko po knockdownie, j.P o ile trafia, o tyle niewiele się po nim zrobi, najwięcej daje j.D, ale z doskoku to nim trudno trafić.
- Ciosy
Źle użyty Badlands (214P), Grave Digger (214D) i Hitomi (214S) są koszmarnie karalne. Badlands na blok to free punish, Grave Digger na blok to free throw a Hitomi zrobiony za blisko to w ogóle zjedzenie czym przeciwnik nakarmi.
Można się też spierać, czy jego mixupy są przewidywalne czy nie (startup 6P jest trochę długi). W praktyce trudno na reakcję to blokować, szczególnie jak siatki czy skrzaty ogrodowe (EXE) robią bałagan na ekranie.
Mało tego, bo Test to jednak S tier
Jak ktoś uważa, że coś przeoczyłem to niech mnie bluzga.