Bezstresowość jak powiedział HiKrush leży w zasięgu. Getupkick jest karalny na -12??-13 (już nie pamiętam). Z maksymalnej odległości Lars sobie tego nie ukarze f+2,4, natomiast Bob ze swoim f+2,3 na spokojnie, jeden kij co by się stało to skarze. To jest stabilność zasięgowa, czego większość postaci nie ma, a karanie w tej grze jest ważne i im lepsze tym gorzej dla opponenta. Na pałę w tej grze ładuje się tylko jak jest sytuacja podbramkowa, bądź gracz jest średniej klasy, chociaż w tą kwestię się nie zagłębiam, bo każdy ma inne zdanie na ten temat pewnie. Tak naprawdę jak ktoś średnio wie co Bob może sklecić z jego zagrań to ma posprzątane, bo trzeba wiedzieć co i jak mu gdzie karać, zresztą jak u każdej postaci, więc no:P. Tyle ile gram Bobem to mogę powiedzieć, że jest mocno karalny i trzeba nim uważać. CD+2, CD+4, d+2,1,2,2, hopkick, bebech itp itd. Ale whiff punishing ma przedni i to jest jego moc tak naprawdę, ciosy nie muszą być bezpieczne jeśli gra się z głową, bo jakby istniała postać z większością bezpiecznych ciosów to by walka wyglądała tak, że by mixował wszystkie safe zagrania aż się przeciwnik nadzieje.