Mógłby ktoś wytłumaczyć jak w tej grze działa rage? Nie grałem nigdy w Taga, nie wiem w jakich okolicznościach się to aktywuje/dezaktywuje.
Gra rzeczywiście jak gdyby przyśpieszyła!
Zobaczymy jak movement, mam wrażenie że sidewalk jest chyba szybszy. Jinpachi wydaje się całkiem grywalną postacią, za to Ogr mi nie podchodzi, w ogóle nie widzę co się dzieje, za dużo błysków i ta falująca łapa... Nowe areny mnie się osobiście podobają, tak jak i ogólny design gry, mimo że zmian w grafice za dużo nie widzę. Zmieniła się animacja sparowania ręki po generic tackle, fajne są też tagowe rzuty. Ogólnie wrażenia bardzo pozytywne, aż chce się grać! Niech ten Spike tam obczaja i daje niusy!
Co do "moich" postaci:
- Christie dostała w końcu lowkraszującą wybitkę(taki fiflak do HSP), wygląda na całkiem szybki, użyteczny cios, niestety widać że da się to ukarać, wyciągając Xtie z HSP na float juggla lub boundując. Jest też coś podobnego do sprężynki z RLX(f+3+4), jednakże wyprowadzane z HSP. Przyśpieszono animację SS+2,4 i w ogóle wygląda jakby nie robiło się już tego ze stepa, poza tym przejście do HSP po tym jest już opcją, a nie obowiązkiem, może w końcu będzie to do czegoś przydatne. Pojawiła się nowy cios(seria?), który bounduje i chociaż nie znam szczegółów to wszystko będzie lepsze niż uf+1+2, którego używa się do boundowania w T6.
- Zafinowe WS+1 nie daje stuna! Mam nadzieję że teraz cała seria(WS+1,2) będzie dawać juggla już na NH, niestety nie widziałem potwierdzenia moich przypuszczeń. F,f+4 ma poświatę jakby było homingiem - byłaby to naprawdę dobra zmiana dla asasynki. Jest nowy, szybki low(highcrush?) po którym Zaf kończy w FC, a animacja sugeruje że może tam być przejście do MNT.
-Widział ktoś coś nowego u Lawa?
Ogólnie, zmiany na plus, czekam na większą ilość testów. Liczę, że ktoś będzie chciał wybierać Zafinę.