Autor Wątek: TTT2 - dyskusja ogólna  (Przeczytany 777746 razy)

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #525 dnia: Maj 17, 2011, 01:12:07 »
fajnie, slomotion już nie jest takie wolne, niech jeszcze wywalą te świecidełka przy słiczu : p

Radical_Spike

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 280
    • Zobacz profil
  • Skąd: Gliwice
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #526 dnia: Maj 17, 2011, 01:14:28 »
Pisalem o ustawieniach 100% energii i 2 rundeczkach,ale  nie zapominj Nevan,ze czesc paska sie odnawia.
No, I mean I played perfectly, there was nobody else in the world that could've played any better. I made zero mistakes. If it looks like I made a mistake, it was just an extremely pro and elaborate set-up so I could win with even more style than ever imaginable.

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #527 dnia: Maj 17, 2011, 01:16:11 »
Deathfist na rage'u za pol hp rozwala kosmos.

Radical_Spike

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 280
    • Zobacz profil
  • Skąd: Gliwice
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #528 dnia: Maj 17, 2011, 01:18:43 »
Jezeli dobrze pamietam kiedys potrafil "skroic" jakos 60-70 nawet.
No, I mean I played perfectly, there was nobody else in the world that could've played any better. I made zero mistakes. If it looks like I made a mistake, it was just an extremely pro and elaborate set-up so I could win with even more style than ever imaginable.

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #529 dnia: Maj 17, 2011, 01:20:26 »
Na tym filmie to ma moc ;D.

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #530 dnia: Maj 17, 2011, 01:20:32 »
Wyczytane z TZ:

Cytuj
marduk BUFFED

df1 buff. 15f now 16 before.
qcf2 to knd on counter to mount with certain command
slow low knd move with shit dmg
db2 new move. gay apprently
mount has 4 option instead of 3 now.(Same moves but 3+4 has to be broke with 3+4 instead of 1+2)
d+4 is no longer launch punishable with 15f.
df1+2 is now 10~11f ish on block

Sorry, ale jeszcze przez pójściem spać zjade sobie na ręcznym bo sie podjarałem!!!

Nic nie piszą o f,f+2 czyżby więc było to d/b+2? Jebać ważne że MARDUK BUFFED!!!

PS: JEBAĆ MORTALA!!! TTT2 BĘDZIE CUDNE!
« Ostatnia zmiana: Maj 17, 2011, 01:27:11 wysłana przez Cambion »

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #531 dnia: Maj 17, 2011, 01:24:49 »
W ogóle teraz rejdżi się chyba szybciej włącza, bo jakiś taki większy kawałek paska jest i już hyc bum mamy Furię.

Radical_Spike

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 280
    • Zobacz profil
  • Skąd: Gliwice
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #532 dnia: Maj 17, 2011, 01:27:51 »

Jebać ważne że MARDUK BUFFED!!!

Podoba mi sie  jak na to patrzysz.
« Ostatnia zmiana: Maj 17, 2011, 01:31:34 wysłana przez Radical_Spike »
No, I mean I played perfectly, there was nobody else in the world that could've played any better. I made zero mistakes. If it looks like I made a mistake, it was just an extremely pro and elaborate set-up so I could win with even more style than ever imaginable.

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #533 dnia: Maj 17, 2011, 01:30:15 »
Kurr... Alisa nadal ma ta patologie na u/f+4,4... Sama 4 wyglada na bardziej karalna, ale poki co wiekszych zmian nie widac. Nadal ogladam.

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #534 dnia: Maj 17, 2011, 01:34:34 »
Pisalem o ustawieniach 100% energii i 2 rundeczkach,ale  nie zapominj Nevan,ze czesc paska sie odnawia.

Oczywiście, że się odnawia ale z tym dmg jaki jest plus rage który może się włączyć po 4-5 ciosach runda może się skończyć bardzo, bardzo szybko.


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #535 dnia: Maj 17, 2011, 01:55:55 »
W pewnym momencie u/f+4 normalnie wybija wybija. Moze z CH masz JS jak b+1 u bryana.

Co do dmg to duzo biora niektore rzeczy. Troche za duzo jak na 99 sekund walki, bo watpie aby zmienilo sie to na 60 sekund.
« Ostatnia zmiana: Maj 17, 2011, 02:00:12 wysłana przez Furb »

Frizen

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1339
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #536 dnia: Maj 17, 2011, 07:16:30 »
Steve:
new move. double b1. b1 then same motion with 2. dont know command
ws+1+2 is now 16f -12 on block
f2,1 can go in to peekaboo stance now

Dziekuje dobranoc :D
Aha, znowu chyba nie wyszedl im nerf :D
edit:
d/f+1+2 wyglada na duzo szybsze, daj namco zeby to bylo i12 i jestesmy w domu.
CH d/f+2 wyglada tak samo, jakbys Spike sprawdzil czy napewno nie siedzi tam f,f+2 to bylbym wdzieczny ;) poproboj z roznymi dlugosciami dasha.
qcf+1 latwiej stepnac. Zasieg dalej ten sam :D
Ciekawe czy dalej jest juggle po parry ;o
DJ:
HS,4 dalej bounduje, i postac lezy normalnie a nie tylem.
b,f+2,1 znowu nie karalne :>
« Ostatnia zmiana: Maj 17, 2011, 08:10:05 wysłana przez Frizen »
"People live their lives bound by what they accept as correct and true. That's how they define "reality". But what does it mean to be "correct" or "true"? Merely vague concepts… their "reality" may all be a mirage. Can we consider them to simply be living in their own world,shaped by their beliefs?"

Tenshimitsu

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1107
  • Shisei meiari
    • Zobacz profil
    • ManjiKai
    • Email
  • PSN ID: Tenshimitsu
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #537 dnia: Maj 17, 2011, 08:29:47 »
Yoshimitsu dostał mocne buffy. :) Na przykład 14 klatkowego punishera za 20% życia.
Możecie zacząć się bać :D

Oby te zmiany przetrwały, wtedy yosi wszystkich skosi i wypatrosi :P
"Logic will take you from point A to point B. Imagination will take you everywhere."

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #538 dnia: Maj 17, 2011, 10:16:54 »
Na c**j Lili kolejny JS? Dostała jakąś jugglującą 3-hitówkę.


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #539 dnia: Maj 17, 2011, 13:02:03 »
Marduka obserwacji ciąg dalszy:
- nowy 3-hitowy string, pierwsze dwa ciosy podobne do d/f+2,1
- jednak ten nowy mid to nie f,f+2 gdyż stary łokieć dalej jest w arsenale Marduka. Na TZ piszą że ten nowy przejebany uppercut to d/b+2; wszystko się jeszcze okaże.
- chujnia - podobnie jak na przeciwnika w SLD tak i na przeciwnika w FCD, GT nie wyrzuca w powietrze. Mam nadzieję że GT na KND i PLD dalej juggluje
Pewnie zajdzie jeszcze sporo zmian i znerfują Craiga