Autor Wątek: TTT2 - dyskusja ogólna  (Przeczytany 778244 razy)

Hejt

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1483
  • Płeć: Mężczyzna
  • EdgeLord
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Starożytna Szkoła Wpierdolu
  • Steam ID: Hejt
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #345 dnia: Luty 20, 2011, 17:06:53 »
Links plx do tych konkretnych rzeczy które opisujesz, nie dam rady obejrzeć wszystkich filmików doszukując się tego. :p

KBB

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 410
  • Płeć: Mężczyzna
  • Raise your weapon
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Woochi_PL
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #346 dnia: Luty 20, 2011, 17:23:00 »
Czy jest może ktoś w posiadaniu linka do walki z udziałem Lawa w TTT2?
fade em
need dat

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #347 dnia: Luty 20, 2011, 17:33:45 »
http://www.youtube.com/watch?v=HhTwHx5nxSM&feature=related Tutaj jest JC i jej Voldo's stance. Reszte dam jak bede przy kompie...

Hejt

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1483
  • Płeć: Mężczyzna
  • EdgeLord
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Starożytna Szkoła Wpierdolu
  • Steam ID: Hejt
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #348 dnia: Luty 20, 2011, 17:47:36 »
kkthx

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #349 dnia: Luty 20, 2011, 18:03:39 »
Sidestep jest ewidentnie zmieniony - o wiele głębszy i więcej omija.

Tez mam takie wrazenie, bd tez zdaje sie nieco dluzszy (na jednym gameplayu z Kazem to dobrze widac)


Mówisz o tej na nowym Moonlit Wilderness? Bardzo się przyglądałem movementowi Kazka i backdash wydaje się taki jak był. Zmiana SS chyba podytkowana jest tymi chorymi akcjami jakie można teraz odpalać pod ścianą, żeby można było się z niej łatwiej wydostać albo nie dać się pod nią zagonić.


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #350 dnia: Luty 20, 2011, 18:10:37 »
Gry przy scianie i tak bedzie mniej, ale na mozliwosc wyjscia spod sciany sie nie obraze.

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #351 dnia: Luty 20, 2011, 19:59:56 »
http://www.youtube.com/watch?v=SYFU3JqmHeA


Nie wiem czy było, bardzo ciekawy materiał z głównej prezentacji. Zdaje się że akurat w tym fragmencie omawiają kilka sposobów tagowania. Pod koniec kilka ciekawych akcji, jest też AK i Marduk... niestety tylko jako chłopki do bicia...

EDIT:

Cytuj
Character specific details:

Jin: df+1,4 and df+1,4~4 have been changed to be a different kind of "mixup". df+1,4 now does his df+1 punch into his standing 4. so now the string is m,h but i'm assuming it kills ss and sw. df+1,4~4 now does df+1 into a feint kick into a knockdown mid kick. if you've played tekken 4 it kinda looks like jin's old df+4. His d+1+2 taunt type move now lets you do b+1 stances moves out of it. Plus it has a slightly different animation.

Paul: Paul now has a new ws string. ws+3,2 it is a m,h string i think. the ws +3 is a quick knee like bryan's and I think the 2 followup is guaranteed on hit. the 2 is just a quick hook punch similar in look to his b+2

Jack: Jack has a new ws too. ws+2,1. pretty sure it is m,m. seemed safe but not a lot of damage.

Marduk: Marduk's db+2 has been replaced. Now it is an uppercut that sends the opponent flying like jin's ch cd+2. You can dash in and pick them up out of it with df+3,1. his df+1 is the same, but now it has a new animation. Looks more like he is wildly swinging than the robotic look of the past, and i think his ws+2 animation got a slight tweak i think. Oh, you can tag out of his f,f+1+2 throw. Which is nice :)

Eddy/Christie: Only really found one new move. f,f+4 is a new launcher move. seems very quick and ends in handstand stance. Launch and look of move is similar to [rlx]3~4 but you recover in hs stance whether you hit miss or wiff with the move. But then what happened to the old f,f+4? It's now done by u+4. One thing that seemed stange to me is that I couldn't find and tag throws for them on the same team. I tried df+1+2~5 and hcf+1+2~5 but no tag extension, sad.

Jinpachi: I only played jinpachi once, because I don't have much interest in the guy. However, he seems like he will play much differently than a standard mishima. First off he didn't have a normal mishima cd with f,n,d,df. His Wgf move is just df+2, but it primarily acts as a generic df+2 with a snazzy animation. It didn't seem to cause any blockstun, so it definitely isn't overpowered. Other moves he had were a headbutt, a heichachi-esque f+3 knee, a palm attack. I saw a few people play him, but he didn't seem overpowered at all which is good.

Anna: She has a new quick hopping knee strike, don't know the input, only saw it. Also think a few of her old moves got animation upgrades.

Feng: got a new 2 hit string, low kick into mid punch. I would say it reminded me a little of lei's b+4,1 but without a knockdown.

Panda/Kuma: They have some string where they do multiple slashes into a launcher. sort of like laws qcf+1,2,1,2. They are also 2 of the few characters to have a new costume. Now they have anklets. Kuma has a spiked one and panda has a Xiaoyu ribbon.

Some other things I noticed:

Devil Jin and Jin can be on the same team, but they tag in like normal partners.

There seemed to be 3 generic tag thows: Hop over opponent and tagged in partner shoulder tackles them. The suplex running kick. and the double suplex. I think which one is used depends on if it is a front, side or back throw.

18 stages, most were locked though.

Most of the portraits for the character select screen were using art from tekken br. Hopefully they make new ones. Also none of the 2p costumes were active. If you picked the same character as someone else you just got a palette swap.

I'll see if I remember anything else later.


d/b+4 Lilki wywraca tylko na CH

u/f+1+2,1+2 Boba nie można ponoć HC
« Ostatnia zmiana: Luty 20, 2011, 20:05:09 wysłana przez DaeDraug »

KBB

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 410
  • Płeć: Mężczyzna
  • Raise your weapon
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Woochi_PL
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #352 dnia: Luty 20, 2011, 20:06:05 »
http://www.youtube.com/watch?v=SYFU3JqmHeA


Nie wiem czy było, bardzo ciekawy materiał z głównej prezentacji. Zdaje się że akurat w tym fragmencie omawiają kilka sposobów tagowania. Pod koniec kilka ciekawych akcji, jest też AK i Marduk... niestety tylko jako chłopki do bicia...

Wrzucałem kilka postów temu, a na głównej stronie też już jest.
fade em
need dat

Solo

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 854
    • Zobacz profil
    • Email
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #353 dnia: Luty 20, 2011, 22:19:29 »
Pisalem kilka dni temu, ze na bank movement jest poprawiony, wiec bedzie czadersko:)

Co do BDC na jednej grze Kazuya robi taki "jak w T6" tutaj z kolei Nina robi bardziej w stylu DR (pierwsze sekundy gry):
http://www.youtube.com/watch?v=jla3fEOVQ_A&feature=player_embedded

co bedzie to bedzie - napewno bedzie lepiej!:) Spamerzy janow, bojcie sie!;- )

I jeszcze tyle postaci, tyle mozliwosci teamow :) Kogos z jakas szybka wybitka i kogos kto ma mocne juggle. Bryan+Lili wyglada apetycznie.

Swietna sprawa z tym db+4 u Lili (oby bylo jak w DR poprostu), bo to z 6 to mozna se janic na leszczy; ). Z DR bylo lepiej, bo chciales na crusah to i tak miales juggla, dodatkowo mogles mimo wszystko troche pokowac w stylu db+4 Larsa.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #354 dnia: Luty 20, 2011, 22:22:51 »
Jak już pisałem wcześniej mi też wydaje się backdash lekko zmieniony, na plus ale może to niewiele zmienić bo to że w T6/BR jest tak jak jest to też wina tego że część ciosów podostawało większy zasięg i podochodziło sporo tego cholerstwa które sięga daleko daleko. No bo na co ci nawet super bakdasz skoro wyskoczy taki lars i zacznie cie stukać jednocześnie podchodząc z jakimś auto wbudowanym w ciosy dashem.
No ale każda zmiana na lepsze będzie zmianą na jakieś tam lepsze.

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #355 dnia: Luty 21, 2011, 16:29:03 »
http://www.sunlightyellow.com/tekkentag2/

Zestawienie nowych ciosów w TTT2. Puki co to za wielu nie odkryli. Anna dostała nowe f+3,2, pierwsze to kolano drugie jakiś boundujący cios. Mnie to cieszy, bo nie ma żadnej boundującej dwuhitówki. Fajnie, jakby jeszcze łapało nisko jak 1+4 Niny i pozwalało na jakieś dłuższe juggle.


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #356 dnia: Luty 21, 2011, 16:52:52 »
Z tego co widzę na linku od Nevana to Drag dostał jakąś dwuhitówkę: 1+2,4, której jestem niezmiernie ciekaw.
W sumie cieszy mnie zmiana d/b+2 u Marduka, które w T6 było mało przydatne za względu na zasięg i stratę na trafieniu. Nie wiem jak teraz to wygląda, ale jeśli będzie bezpieczne i - tak jak cytował Dae - jugglowało na CH to powitam to z otwartymi ramionami. Mam również nadzieję na jakąś poprawę d/f+1 po zmianie animacji.
Oczywiście mam nadzieję, że to dopiero początek zmian na lepsze u Marduka ;)

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #357 dnia: Luty 21, 2011, 17:17:44 »
Świetny link i dużo ciekawych rzeczy!

Hmmm Leo dostało d/b+3 które daje juggle'a ;)

f+4,1 Bryana to chyba ta nowa kombinacja która było widać na filmikach. Na 100% daje B!

d/b+1+2,1+2,2  Pandy było pokazane na trailerze, gdzie tak machała łapkami.

d+1+2 Kinga to wybitka.


W ostatniej kolumnie mamy info co dany cios robi. Słowo zaczynające się bardziej skomplikowanym krzaczkiem oznacza wybitkę, a to drugie bounda.

Dziki

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 93
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wiesiek Team Fighters
    • Zobacz profil
  • Skąd: Limanowa
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #358 dnia: Luty 21, 2011, 17:22:30 »
O i Yosh dostał trzyhitówkę, ktora daje bound. Bardzo fajnie. :)

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #359 dnia: Luty 21, 2011, 17:22:49 »
Nie prościej sobie wrzucić google translations? Wtedy dokładnie wiadomo, co dany cios robi ("Bound and Technology" to B! a "pływanie" do JS).


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.