Autor Wątek: Tao - Pytania i odpowiedzi.  (Przeczytany 4370 razy)

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Tao - Pytania i odpowiedzi.
« dnia: Wrzesień 04, 2010, 22:46:22 »
Temat poświęcony wszelkim pytaniom jakie macie na temat Tao. Walić śmiało.
Moje pięści krwawią śmiercią!

adm

  • [Warszawa]
  • Full Member
  • *
  • Wiadomości: 104
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: adm_pl
  • Skąd: wwa
Odp: Tao - Pytania i odpowiedzi.
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 13, 2010, 19:41:41 »
Postanowiłem się w końcu nauczyć tauntloopa ale coś mi nie idzie. Z forum dustloop.com wygrzebałem coś takiego:

BnB Taunt Start:
6A -> JC -> j.2D~B -> Tauntloop

I wszystko byłoby fajnie gdyby nie to że za cholere nie mogę do tego zcombować pierwszego taunta, który miałby pętle zaczynać. Jest jakiś magiczny trik :P czy 5h więcej w trening roomie?

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Tao - Pytania i odpowiedzi.
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 13, 2010, 22:52:23 »
5F Buffer = your friend.

W TL najłatwiej jest skopać j.2D~B. Jeśli taunta nie combujesz, to za późno/za wcześnie wciskasz. Moja rada jest taka, żebyś wciskał S zaraz po B bez zastanowienia. sekwencja powinna wyglądać D ... B>S. Jeśli wciśniesz go szybko, to powinno być ok. Taunta nie staraj się wcisnąć w "dobrym" momencie, po prostu zaraz po B. Powinno się wtedy wpasować idealnie w te 5 klatek buforu.


Jak to rzekł TaoFTW:
If the taunt does not combo, you're not pressing it.
« Ostatnia zmiana: Październik 13, 2010, 22:54:16 wysłana przez Hiryu »
Moje pięści krwawią śmiercią!

adm

  • [Warszawa]
  • Full Member
  • *
  • Wiadomości: 104
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: adm_pl
  • Skąd: wwa
Odp: Tao - Pytania i odpowiedzi.
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 13, 2010, 23:18:51 »
Dzięki, popróbuje jak będę mieć chwile. I pewnie wrócę po więcej odpowiedzi :D

Jak to rzekł TaoFTW:
If the taunt does not combo, you're not pressing it.
well put :D

btw. zauważyłem że w tym combie j.2D~B wygląda tak samo jak j.2D, tzn. Tao nie odskakuje do tyłu po j.2D. Czy to tylko złudzenie?
« Ostatnia zmiana: Październik 13, 2010, 23:21:29 wysłana przez adm »

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Tao - Pytania i odpowiedzi.
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 13, 2010, 23:33:25 »
Hmmm, chyba trochę zamotałeś. j.2D~B powinno wyglądać tak, że Tao trafia, po czym opadając dalej ląduje na ziemi. Przy wykonaniu tuż nad podłogą animacja ~B zostaje ucięta i tylko lekko widać cień zostający za kotem.
Jeśli zrobisz j.2D, bez dodatkowych inputów, to wtedy właśnie odskoczy.
Moje pięści krwawią śmiercią!

adm

  • [Warszawa]
  • Full Member
  • *
  • Wiadomości: 104
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: adm_pl
  • Skąd: wwa
Odp: Tao - Pytania i odpowiedzi.
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 14, 2010, 00:11:58 »
Sprawdziłem na szybko, Tao nie odskakuje po j.2D w tym combie (podobnie po 214D -> j.2D). Ale bez ~B nie da się tauntu zcombować, tzn jakbym nie wciskał to wychodzi dużo za późno (albo wcale:P). Natomiast po paru właściwych próbach korzystając z Twojej podpowiedzi coś tam mi się nawet udało, ale żeby to robić powtarzalnie to mnie sporo treningu czeka ;)

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Tao - Pytania i odpowiedzi.
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 14, 2010, 01:28:33 »
Osobiście radzę posiedzieć nad jej tauntless BnB, ale co komu pasuje ;)
Moje pięści krwawią śmiercią!

adm

  • [Warszawa]
  • Full Member
  • *
  • Wiadomości: 104
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: adm_pl
  • Skąd: wwa
Odp: Tao - Pytania i odpowiedzi.
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 14, 2010, 08:43:40 »
Tauntloopy są bardziej flashy ;)

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Tao - Pytania i odpowiedzi.
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 14, 2010, 14:29:43 »
1. Flashy combosy zwykle nie wygrywają turniejów.
2. Taunt loopa niedługo już nie będzie.

:F

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Tao - Pytania i odpowiedzi.
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 14, 2010, 15:41:06 »
Żeby wygrywać turnieje to przedewszystkim muszą jakieś być ;d;dd;

adm

  • [Warszawa]
  • Full Member
  • *
  • Wiadomości: 104
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: adm_pl
  • Skąd: wwa
Odp: Tao - Pytania i odpowiedzi.
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 14, 2010, 21:12:11 »
1. Flashy combosy zwykle nie wygrywają turniejów.

Wiem, ale z moim skillem nigdy do żadnego turnieju nie aspirowałem. Z resztą nie pisałem tego w 100% serio ;)

2. Taunt loopa niedługo już nie będzie.

:F

No ten argument już bardziej do mnie przemawia. Szkoda, jest jakiś wyraźny powód żeby go zabierali?

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Tao - Pytania i odpowiedzi.
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 14, 2010, 21:36:43 »
No ten argument już bardziej do mnie przemawia. Szkoda, jest jakiś wyraźny powód żeby go zabierali?

Osiem tysięcy dziewięćset punktów obrażeń za 50% heat z FC, płacz nubów i fakt, że przez to combo cała gra Tao na wyższym poziomie została sprowadzona do fishowania TLa.

Imo to mało przekonujące argumenty, ale ja w ASW nie pracuję.
Moje pięści krwawią śmiercią!

adm

  • [Warszawa]
  • Full Member
  • *
  • Wiadomości: 104
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: adm_pl
  • Skąd: wwa
Odp: Tao - Pytania i odpowiedzi.
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 14, 2010, 21:54:40 »
No właśnie, płacz noobów to żaden argument.
Hakumen ma niby 100% combo a nikt nie płacze (czy płaczą?? nie wiem, słabo śledzę ;) )

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Tao - Pytania i odpowiedzi.
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 14, 2010, 22:45:31 »
Na Haksa nie płaczą, bo to combo jest sytuacyjne. Mało który gracz będzie się czaił i gromadził magatamy, bo raz, że to jednak chwilę potrwa a dwa, dobry przeciwnik od razu będzie wiedział, czego się spodziewać. Noel też ma 100% comba i też nie ma płaczu.

Tao z drugiej strony może TLem z AB2 ender strzelić 6k+ praktycznie znikąd, co niby nie jest cudem w porównaniu do jayoku/double belial itd, ale jednak boli.
Moje pięści krwawią śmiercią!