Głębokość stepa tutaj nie ma znaczenia bo o chodzi tylko o specyfikę ciosów i widzimisię namko. Nawet nie pamiętałem że były tutaj takie różnice w inputach bo gram na stiku i bez bindowania od tylu lat że jak coś takiego nie wyjdzie to uznaję że nie wyszło bo nie wcisnąłem przycisków w tym samym czasie : P.
W sumie można wypatrzeć dwie różne sytuacje które wystąpią zawsze w zależności od tego jaki to cios.
Np rzuty i contry można po SS robić zawsze czyli i b+2+4 i B,+2+4 (czyli najpierw B i przynajmniej klatkę później 2+4)
Tak samo wejścia do postaw przynajmniej te które sprawdzałem (rds xio i b+1+2 dj'a)
i tak samo z częścią innych ciosów jak np b+3+4 alisy (u aski b+3+4 już tak nie działa)
inny scenariusz jest przy ciosach takich jak f+2+3 Leo.
żeby zrobić to po SS trzeba najpierw wyjść z tego SS'a czyli trzeba zrobić F,+2+3 (F przynajmniej przez jedną klatkę) inaczej nam zrobi f+2. A czemu 2? Bo dwa jest bliżej niż 3, numerycznie pierwsze : P.
To samo jest z b+2+3 po SS, czy b+1+4 gdzie zrobi nam 1
to samo jest u bry z f+1+2 (a jednocześnie f+1+2 larsa już się normalnie wykonuje, co wskazuje że nie o poszczególne guziki tu chodzi).
Najśmieszniej jest u Aski i DJ'a z 1+4. Samo SS 1+4 działa bez problemu, ale jak naciśniemy w tej samej klatce z przodem to już daje inny cios, no i oczywiście działa dobrze z F,+1+4 : P.
W sumie sprawdziłem czy ma to związek z tym że część ciosów typu 1+2 potrzebuje naciśnięcia w tej samej klatce a inne mają tolerancję 1-2 klatek ale to zupełnie nie o to chodzi. Możliwe że ludzie którzy siedzieli nad tym to nawet niespecjalnie zwracali na to uwagę i każdy robił jak chciał, bo poza tym że we wszystkich ciosach z 1+4 które sprawdziłem jest ten drugi scenariusz to nie ma tu żadnej hmm logiki : P.
Myślę że można to uznać za brak konsekwencji i jakieś tam niedopatrzenie, chyba że ktoś coś wymyśli sensowniejszego : P.