Aktualny ranking: (ostatnia aktualizacja: 1.10.2011, MFKiG)
liczba uczestników: 136
1 Frizen 152
2 Nevan 108
3 Tokis 107
4 Di 104
5 Gajda 76
6 Tenshimitsu 50
7 Devil 40
8 Robson 38
9 Tundra 33
10 Spike 26
10 Swayman 26
12 Zajman 25
13 Matt 24
14 Sepkong 22
15 Gagarin 19
15 K' 19
17 Rafimaru 17
17 Pawlo 17
17 Bati 17
20 Punisher 16
20 Rupert 16
22 Cambion 13
23 Solo 12
23 Benek 12
23 Zajcew 12
26 Womb Raider 11
26 Komandos 11
26 Kiełbasa 11
29 Raizo 9
29 Pychu 9
29 Furb 9
32 manieq 8
32 Oskar 8
34 Kokolino 7
34 gubu 7
34 Alik 7
34 Qjon 7
34 Velurian 7
34 JuniOr 7
34 GodHand 7
34 Dante84nf 7
34 Ryld 7
44 Kalinho 6
44 Pitrex 6
44 KBB 6
44 Vince 6
48 Moju 5
48 Guardian 5
48 Snake 5
48 VHO 5
52 Demon 4
52 Gomez 4
52 QRQ 4
52 Blaugrana 4
52 Maargoth 4
52 Demiyon 4
52 Tiny 4
52 BigBoy 4
60 Litwin 3
60 Drozdzik 3
60 MTC 3
60 Red Kyubi 3
60 Mutor 3
60 Mohi 3
60 Bart 3
60 Gaawa 3
60 Grey-FoX 3
60 Muflon 3
60 Samuraj Jack 3
60 Dziki 3
60 Gordaf 3
60 olgotka 3
74 Boskon 2
74 Yun 2
74 Mace 2
74 DaeDraug 2
74 Gon 2
74 Mashter 2
74 Ronin 2
74 Daniel K. 2
74 Kitos 2
74 Soul 2
74 Subtag 2
74 Szyper 2
74 Sneer 2
74 Cisu 2
74 Żeliwna Pięść 2
74 Hollow 2
74 Shockwave 2
74 Zenson 2
74 Krycha 2
93 maDeNTi 1
93 Ren 1
93 Odyn 1
93 Krakers 1
93 Siwy 1
93 SCOOP 1
93 Gucio 1
93 Sowa 1
93 Bus 1
93 Obi 1
93 Bezel 1
93 Forfiter 1
93 SAMEWISE 1
93 Frytu 1
93 Euro 1
93 Maga 1
93 HiKrush 1
93 FinalFantasy 1
93 Kot 1
93 Kopek 1
93 HateMe! 1
Regulamin turniejowy w Tekkena 6:
Podstawowe informacje:
System: grupy + DE
Energia: 100%
Ilość rund: do 3 wygranych
Ilość walk: do 2 wygranych w grupach, do 3 wygranych w DE, do 5 wygranych w wielkim finale
Kontrolery i przejściówki: uczestnicy są zobowiązani zabrać swoje pady/sticki razem z przejściówkami; organizatorzy nie zapewniają kontrolerów ani przejściówek
Profil: na potrzeby turnieju na konsoli utworzony powinien zostać nowy profil, by postaci nie posiadały zmodyfikowanych strojów
Instalacja: gra powinna być zainstalowana na dysku twardym konsoli, by przyspieszyć proces wczytywania
Postacie: w trakcie meczu postać mogą zmienić obaj gracze; jeśli jest problem z ustalaniem swojej postaci pod postać przeciwnika, należy skorzystać z zasady "blind pick", wedle której jeden z graczy podaje nazwę swojej postaci sędziemu, po czym drugi gracz wybiera swoją postać, a sędzia mówi, kim będzie grał ten pierwszy
Plansze: arenę wybiera przegrany (za pierwszym razem jest ona losowana)
Ustawienia przycisków: przed walką (chyba, że obaj zawodnicy zgodzą się na ustawienie ich na początku walki; jeśli czas w trakcie turnieju nagli, można nakazać ustawianie przycisków na początku pojedynku
Bindowanie: dozwolone
Faza grupowa:
Gramy systemem każdy z każdym. Nie ma remisów. Jeśli mecz zakończył się wynikiem 2:2 (double K.O. w trzeciej walce), należy rozegrać dodatkową walkę.
O kolejności zawodników w grupie decydują (w następującej kolejności):
1) bilans: wygrane <minus> przegrane
2) (w przypadku równego bilansu) bezpośredni pojedynek pomiędzy graczami
3) jeśli taki sam bilans ma więcej niż 3 graczy i np. A > B, B > C i C > A, to należy rozegrać pomiędzy nimi dogrywkę
Faza DE:
W tej fazie biorą udział najlepsi zawodnicy fazy grupowej (łącznie 16, 32 lub 64 - zależnie od frekwencji). Po pierwszej walce w DE zawodnicy są przydzieleni do dwóch drabinek: wygranych i przegranych. Przegrana w LB (Drabinka Przegranych) oznacza odpadnięcie z turnieju. Z kolei po przegranej w WB (Drabinka Wygranych) gracz zostaje przeniesiony wo LB.
Zwycięzca finału WB awansuje do wielkiego finału, zaś przegrany do finału LB, którego zwycięzca również awansuje do wielkiego finału - musi on jednak wygrać dwukrotnie do pięciu (po pięciu wygranych przez zwycięzcę finału LB walkach wynik meczu powraca do stanu 0:0).
Dodatkowe informacje:
- programowanie kontrolerów (makro) jest zabronione
- kontrolera bezprzewodowego można używać wyłącznie z kablem USB po wyjęciu baterii; po zakończonej walce należy niezwłocznie wyłączyć go (chyba że uczestnik będzie rozgrywał kolejną walkę na tej samej konsoli); za złamanie tej zasady grozi wymazanie wyniku poprzedniej walki i wpisanie rezultatu 2:0 lub 3:0 (zależnie od fazy) na korzyść przeciwnika
- nieuzasadniona pauza w trakcie gry = utrata rundy (chyba, że przeciwnik zgodzi się, by nie było owej utraty rundy)
- w przypadku braku porozumienia w sprawie strony, decyduje rzut monetą
- zawodnicy nie mogą rozpraszać siebie nawzajem; naruszenie tej zasady grozi utratą rundy lub walki, a w skrajnych przypadkach walkowerem
- po rozpisaniu grup zostaną wybrani liderzy, którzy będą mieli za zadanie wpisywać wyniki rozgrywanych walk; dostaną oni również zadanie losowania numeru grupy
- jeśli zawodnik nie zgłosi się po 10 minutach od głośnego 3-krotnego wyczytania jego nicku, automatycznie przegrywa
- walki muszą zostać rozegrane do końca (nie ma rzucania monetą)
- należy pamiętać o grze fair-play; podanie ręki przed walką i po jej zakończeniu oraz podziękowanie za grę pomaga utrzymaniu miłej atmosfery
- organizator ma prawo do decyzji o zmniejszeniu ilości walk potrzebnych do wygrania pojedynku na danym szczeblu rozgrywek, jednak decyzja ta musi mieć swoje uzasadnienie
Zasady przyznawania punktów w rankingu:
Dodatkowe informacje na temat rankingu:
coming soon...