nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale chyba dostał mozliwosc zmiany formacji poprzez przytrzymanie D w trakcie stawiania bili
i tak wiecej jak 3 sie nie da postawic wiec słabo to miałem ograne teraz mozna kombinowac obserwujac rozstaw i nauka potrwa szybciej i jest szans na odrobienie przypału z negative edge przy szybkim stawianiu bil ze wyleci zła
wiecej nabija gurada (+)
6P - stare jare 6P z GGX (+)
HS - nie ma gatlinga po 6P (_|_) ale jest po cS, ma 2 klatki krotszy czas aktywnosci (?), brak wallbounce (-)
cS mniej nabija guarda (-)
6K - połobrot (6P z AC) jako nowy cios (+), jets wolniejszy o 5f (-), daje groundbounce (+) nie ma klatek nietyklanosci na gore ciała wiec nie zadziała jako AA jak juz but w ciebie leci (-), wiecej klatek na hit confirm czy gatlinga
air throw ma FRC - nie widze zastosowania przeciez ma najsłabszy DMG rzut w grze i łatwo uciec spod poprawki, to nie JAM
DC-ball - ma 2F do slide (+), untech tez 2F wzrasta (+) krotszy slide (?), mniejszy blockstun o 6f masakra cios bezuzyteczny do presingu ale mozna cancelowac w bile, teleport i overdriveIII i z tym moze byc ciekawie
morbrid ma najwyrzniej jakies dodatkowe zakonczenie ktore mozna dodac wciskajac H jesli morbrid z H podobnie w wersji FB zD (+)
tele - tego nie kapuje w tył moze uciec juz po 1 klatce w przod po 20 czyli tele bedzie narzedziem do ucieczki starci na ataku
Caracas FB - jest wolniejszy ale odbija sie parokrotnie (+) bedzie rzeznia i zblokowanie ekranu na pare ładnych klatek
stinger FB - daje walla bedzie druga MAY (+) moze byc z tego konkret kara na swiniaka, Dr, Axla i ogrodnika
nowy overdrive 5 bill elektrykow (+++++)
generalnie wyglada na to ze mu znacznie ułatwili kasacje klientow w polu i zoonowanie ale bedzie miał słabsze comba a na pewno juz na tle reszty postaci po zmianach. defensywa dalej ssie, styl gry VE zmieni sie pod playerow takich jaki kiedys Bird a obecnie Yuu. w sumie dla mnie lepiej.