Aha, no ok. Myślałem że dowiem się trochę więcej:P. No, ok, zapytam inaczej.
Co dokładnie jest nie tak z tym buforowaniem że powoduje to że Kaziu ma teraz 14 klatkowego ewgfa, a pozostałe miszimy mają hmm 15 klatkowego=)?
Wracam do dyskusji.
W kwestii SStepów sprawa jest dość oczywista. Alisie wystarczy 6 zwykłych stepów na obejście modelu przeciwnika a Lili nawet 5,5 (zakładając że stoi się tuż przy nim) a np taki Wang potrzebuje aż 8.
No nie tak do końca oczywista. To ile kółeczek potrzeba zależy od tego wokół kogo chodzisz, oraz kim chodzisz, a nie od samego stepa. Każda postać w tej grze ma inny model, inaczej ułożone ręce i nogi oraz tułów. Ten detalik powoduje to że stojąc na styk z np. Paulem, taką Alisą, promień koła (którego środkiem będzie mniej więcej środek postaci wokół której będziemy sobie chodzić, a brzegiem koła będzie mniej więcej środek tułowia postaci którą będziemy chodzić) które będziesz zataczać będzie mniejszy niż gdybyś chodził takim heńkiem, czy nawet xiajką która niby też jest malutka ale jej tułów znajduje się trochę dalej niż jej najdalej wysunięta część ciała (chociaż głównie tu chodzi o znaczące części jak nogi, ręce (ich hit boxy ofkoz), a nie dłonie czy stopy które podczas stania i poruszania się wnikają w model przeciwnika).
Dlatego też wydaje się że lili tak szybko obchodzi, bo jej tułów nie jest tak daleko wysunięty względem jej pierwszej nogi. Ale wystarczy spróbować taką lili obejść takiego fenga i na odwrót żeby zobaczyć kto zatacza większy okrąg i dlaczego u lili jest on o jakąś połowę większy:P).
Jednym zdaniem. Kółeczka nie są żadnym wyznacznikiem:).