Autor Wątek: STREET FIGHTER x TEKKEN  (Przeczytany 305112 razy)

wilku

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 560
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Wilku na Facebooku
    • Email
  • PSN ID: Wilku
  • Skąd: Konin
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #990 dnia: Marzec 17, 2012, 12:07:26 »
Wczoraj pierwszy raz odpaliłem to coś, a dziś miałem okazję jakieś Triale porobić. Kurde - bliżej tej grze do MVC niż do serii SF, co mnie trochę zaskoczyło na minus i w zasadzie tyle dla mnie minusów, poza tym dość ciekawie się zapowiada. Wyjdzie w praniu bo jak na pierwsze wrażenie - leci mi takim casualem, niespecjalnie trzeba się starać żeby jakieś kilku hitowe comba nastrzelać.

PS
http://www.youtube.com/watch?v=txYg7FLKzFQ
hahahaha i jak tutaj nie ściągać pirata, w tym wypadku opłaca się i to bardzo.
« Ostatnia zmiana: Marzec 17, 2012, 21:16:18 wysłana przez wilku »
Czytaj ze zrozumieniem, pisz z głową


so true

czupakabra258

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 38
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: czupakabra258
  • Skąd: Bielsko-Biała
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #991 dnia: Marzec 17, 2012, 22:42:34 »
Oby dali opcje zakupu pojedynczych postaci kupił bym sobie może ze dwie ale wszystkich na pewno nie kupie.

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #992 dnia: Marzec 18, 2012, 13:55:14 »
f+MP Heńka ma +2 na bloku (+7 na trafieniu). Ot, low na 1/3 ekranu. Z kolei f+MK ma na bloku +3 i gdyby Henio miał i3 a nie i4 low puncha, trafiłby mu się gwarant na bloku. Brawo Capcom.

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #993 dnia: Marzec 18, 2012, 14:03:16 »
Z kolei f+MK ma na bloku +3 i gdyby Henio miał i3 a nie i4 low puncha, trafiłby mu się gwarant na bloku. Brawo Capcom.
Dlaczego brawo? Właśnie po to ma tylko +3, żeby nie było nic gwarantowanego, a służyło jedynie do pressingu/blockstringów, w SSF4 chyba praktycznie każda postać ma poki z +2/3/4 na bloku (nawet ciosy na low), a najszybsze normale od powiedzmy 4/5 klatek itd, to nie jest nic niezwykłego.
Takaa Juri w SSF4 ma st.lk i3, +3 na bloku, brawo Capcom, infinit? Nie, bo to pozwala jej tylko na safe blockstringa, który i tak kończy się po 3xst.lk bo odsuwa postać na bloku ;)
« Ostatnia zmiana: Marzec 18, 2012, 14:08:32 wysłana przez Qjon »

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #994 dnia: Marzec 18, 2012, 14:22:19 »
To jest f+lk, nie mk. :p No właśnie, czemu gwarant? Gwarantowany byłby tylko string zaczynający się od c.lp, nie dałoby się tego zaloopować bo kolanko jest strasznie wolne. W taki sam sposób każda postać ma gwarantowane blockstringi po jump-inie, nawet nie mając i3 jaba. ;p

VanDarkholme

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 905
  • Ciężarówka z nocnego hełmu
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: 康海龍
  • Skąd: Poznań/Olsztyn
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #995 dnia: Marzec 18, 2012, 14:25:16 »
Za dużo theory fighting, Di  :kappa:
"Są Ci co są pro i są Ci co tworzą scenę"
"That's why you try to measure gambling by the numbers you shit out of your head."

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #996 dnia: Marzec 18, 2012, 17:24:02 »
Po to jest practise fighting, żeby obalać mity theory fightingu.

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #997 dnia: Marzec 18, 2012, 18:30:56 »
Ale tamten post był wyjątkowo scrubowaty jak na ciebie, Di :P

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #998 dnia: Marzec 18, 2012, 18:32:35 »
Bo w Street Fightera jestem scrubem, nihil novi ;]. Na przykład ideę Option Selecta zrozumiałem dopiero niedawno ;). Planuję jednak zmienić ten stan rzeczy, trzeba przyskillować  :potter:.
« Ostatnia zmiana: Marzec 18, 2012, 18:35:16 wysłana przez Di »

WengrzynV12

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 145
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: WengrzynV12
  • Skąd: WLKP
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #999 dnia: Marzec 19, 2012, 17:29:12 »
co to option select?
i co to za emoty? ---> :dansgame: :salt: :kappa: Pewnie maja swoja historie. Czyje to facjaty?

Kiedy wyjdzie pacz naprawiajacy dzwiek online? Polowa kwietnia nadal aktulana, czy ktos sie wzial w Capcom w garsc i bedzie szybciej?
Marek Boom

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #1000 dnia: Marzec 19, 2012, 17:35:52 »
Option select - wykorzystanie systemu gry na swoją korzyść, tak żeby sam wybrał za ciebie najlepszą opcję; np. popularny crouch tech, czyli downback+lp+lk: jeśli ktoś będzie robił blockstringa to będziesz trzymał nadal blok, jeśli ktoś zrobi krok do przodu, żeby zrobić tick throwa to wyjdzie c.lk, jeśli ktoś będzie chciał rzucić to tec***esz. Wynika to z hierarchicznego systemu: lk wazniejsze od lp, mp ważniejsze od lk itd. i innych czynników (np. nie można rzucać z pozycji kucającej).

Więcej, dokładniej i w wizualnymi pomocami/przykładami znajdziesz spokojnie na tubie. Np. Vesper Arcade miało ładną serię tutków.

Emoty są z chata twitch.tv, gdzie streamuje się większość turniejów itp. wydarzeń. Oczywiście mają swoją historię, ale żeby ją poznać trzeba zostać stream monsterem :kappa:

Patch wyjdzie prawdopodobnie w kwietniu.

« Ostatnia zmiana: Marzec 19, 2012, 17:37:42 wysłana przez Gargooletz »

Bladyszy

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 150
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Gamertag: bladyszy I
  • PSN ID: INDbladyszy
  • Skąd: Zary
  • Steam ID: bladyszy
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #1001 dnia: Marzec 19, 2012, 18:49:57 »
Czy ktos moze mi powiedziec jak duze jest okno na wyrwanie sie z rzutu? Mam wrazenie, ze jest mniejsze niz w sf4. Zauwazylem ,ze nie tylko casualowi gracze uzywaja tych assist gemow jak; auto guard czy auto throw escape, dlatego pytam. W moim odczuciu pol paska to troche za malo za samoistnego technicala, biorac pod uwage czas ladowania paska. Mozna kompletnie wylozyc lache na rzuty(nie comand), przy minimalnej oszczednosci, badz żadnej. Niech mnie ktos skarci jesli, gdzies wyzej sie myle, bo nie poddalem badaniom ani gemow i tego z jaka czestoliwoscia dzialaja/wlaczaja sie, ani nie mam pewnosci ile kroi takie wyrwanie z rzutu.
Druga kwestia to kwestia time outów. Srednio raz na walke mam timeout a gram HUGO! Wydaje mi sie ,ze czasu jest ciut za mało.

btw.szkoda ,ze u poison ten 'fikołek' sie robi dwoma nogami, bo to troche komplikuje sprawe z plinkowaniem;/ Mnie lepiej sie walczy przy uzyciu linkow niz czajnow poki co;p
Feel the Rhythm!

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #1002 dnia: Marzec 19, 2012, 19:00:10 »
Okno chyba jest takie same. Różnica jest taka, że rzuty mają 7 frameów startupu, a nie 3 jak w sf4, więc w pewnym sensie okno techa się przesuwa, ale jakoś na razie nie mam problemów z techowaniem (zwłaszcza, że rzutów jest dużo dużo mniej w tej grze przez ich zasięg i startup).

maddest

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 737
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #1003 dnia: Marzec 19, 2012, 19:02:16 »
Czy ktos moze mi powiedziec jak duze jest okno na wyrwanie sie z rzutu? Mam wrazenie, ze jest mniejsze niz w sf4. Zauwazylem ,ze nie tylko casualowi gracze uzywaja tych assist gemow jak; auto guard czy auto throw escape, dlatego pytam. W moim odczuciu pol paska to troche za malo za samoistnego technicala, biorac pod uwage czas ladowania paska. Mozna kompletnie wylozyc lache na rzuty(nie comand), przy minimalnej oszczednosci, badz żadnej. Niech mnie ktos skarci jesli, gdzies wyzej sie myle, bo nie poddalem badaniom ani gemow i tego z jaka czestoliwoscia dzialaja/wlaczaja sie, ani nie mam pewnosci ile kroi takie wyrwanie z rzutu.
Druga kwestia to kwestia time outów. Srednio raz na walke mam timeout a gram HUGO! Wydaje mi sie ,ze czasu jest ciut za mało.

btw.szkoda ,ze u poison ten 'fikołek' sie robi dwoma nogami, bo to troche komplikuje sprawe z plinkowaniem;/ Mnie lepiej sie walczy przy uzyciu linkow niz czajnow poki co;p


mozesz plinkowac z lp albo double tappowac

szostakfm

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 275
    • Zobacz profil
  • PSN ID: szostakfm
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #1004 dnia: Marzec 19, 2012, 19:42:04 »
Tylko nie plinkuj HK+LP, a double tap to bym sobie darował. Podejrzewam, że aby załapał input musisz mieć minimum jedną klatkę przerwy (uderzyć w f1, puścić w f2 i uderzyć w f3), co samo w sobie obsysa tragicznie, bo jak zaczniesz się zbliżać do dokładnego tajmowania to przestanie Ci wychodzić. Załóżmy, że w f0 musisz zrobić input i umiesz dokładnie bardzo szybko zrobić to co napisałem wczesniej czyli będzie Ci wychodzić jak trafisz pierwszy input w f0 oraz w f-2 (żeby w f-1 mieć przerwę, a w f0 trafić drugie uderzenie). Jak trafisz w f-1, co jest bardziej dokładnym tajmingiem niż f-2, to guzik z tego wyjdzie.

Assist gems psują grę, szczególnie te lepsze (obniżają ponoć koszt autotecha i autobloku).

Na wyrwanie się z przewidzianego rzutu jest teoretycznie 12 klatek - 7 klatek startupu rzutu oraz 5 klatek po "uruchomieniu" go. Nie wiem na ile klatek wciśnięcie LK+LP blokuje możliwość techowania.
"Scrub" to stan umysłu, nie poziom umiejętności.