Autor Wątek: STREET FIGHTER x TEKKEN  (Przeczytany 277681 razy)

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #360 dnia: Październik 18, 2011, 16:55:08 »
That's so Polish? Może się rozejrzyj najpierw po zagranicznych forach jaką miłością do gemów pałają inne narodowości zamiast jechać po swoich rodakach bezpodstawnie. That's so Polish...

Byłem nahajpowany na sfxtk, ale ostatnie zmiany w systemie combosów, mało nowych postaci po stronie sf i wprowadzenie tragicznie wyglądającej i nikomu niepotrzebnej Pandory, a teraz 'płać za dmg' gemów... meh. Gra do tego wygląda coraz gorzej wizualnie - wszystko się świeci - nawet będziemy musieli podziwiać mordę Ono na backgroundach :\

Całość wygląda jak chory sen Ono - już dawno gadał o swoim marzeniu cutomizacji w fighterach, a przy okazji można dodać szczyptę kolekcjonerstwa płatnego. Jeszcze zwała, jak dlc gemy będą randomowe, lol. Catch 'em all!


Krakers

  • TcT
  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 48
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tej-City Team
    • Zobacz profil
  • PSN ID: KrakersPL
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #361 dnia: Październik 18, 2011, 17:35:18 »
Będe w to grać jeżeli będę mógł dokupić do Kumy elektryka.

VanDarkholme

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 905
  • Ciężarówka z nocnego hełmu
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: 康海龍
  • Skąd: Poznań/Olsztyn
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #362 dnia: Październik 18, 2011, 18:56:07 »
Kumą możesz sobie conajwyżej popierdzieć.
"Są Ci co są pro i są Ci co tworzą scenę"
"That's why you try to measure gambling by the numbers you shit out of your head."

TheStormIsOver

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 193
  • Płeć: Mężczyzna
  • aka Hamtaro
    • Zobacz profil
    • Jak się bawić, to się bawić...
  • Skąd: Miami Beach Marina
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #363 dnia: Październik 18, 2011, 19:44:13 »
I tak będziecie w to wszyscy grali :)) applaud

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #364 dnia: Październik 18, 2011, 20:13:37 »
Nie będą, bo będą lepsze gierki :)

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #365 dnia: Październik 20, 2011, 21:52:21 »
Cytuj
• There will be a couple hundred gems available in Street Fighter X Tekken from the start.

• Gems vary by offense, defense and speed, but there are a lot of sub-categories in there.

• One example is a gem where the 3rd punch hits really hard. This wasn't elaborated on.

• According to Ono, the gem system is important as the super art or ultra combos, a very core thing. There's no modes where gems aren't accessible.

• Gems will be on the disc and if they need to expand after that, they can. If the community thinks of good ideas there could be more gems made available as DLC, in the future.

• There is some concern that people might not be using the tool set the developers had in mind. If things aren't working right, they can adjust the tool set for the community.

Panel Capcomu gdzie mowa jest o gemach w SxT: http://www.youtube.com/watch?v=NJv_1wiWX4c
« Ostatnia zmiana: Październik 20, 2011, 22:01:49 wysłana przez Dae »

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #366 dnia: Październik 20, 2011, 22:52:34 »
Kurde ta tagowa akcja Kinga z Mardukiem gdzie King ciska oponentem o glebe, a potem Marduk robi full mount i ground and pound doprowadziła mnie do orgazmu... :o

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #367 dnia: Październik 21, 2011, 15:11:12 »
Jeszcze kilka cytatów o gemach:

Cytuj
SF X Tekken is a fighting game that is based on Gems
Cytuj
Using a Boost Gem, you can create an unexpectedly quickly Zangief, or a hard-hitting Chun-Li
Cytuj
Also, some websites have stated that you can filter matches to have fights with and without Gems. However, this is incorrect. We would like to state that when searching for matches, there is no such feature to turn on or off Gems. The Gems is a fundamental part of Street Fighter X Tekken and a highly important piece of the system


Cytuj
• He [Seth] adds that gems can be used to help balance the game yourself, adding relatively small bonuses to your attributes.

Super... Już widzę jak ludzie wyważają grę na turniejach dając sobie jak najmniejsze bonusy.

Jeśli Ono uważa że pośród tych kilkuset dostępnych gemów nie znajdzie się żadna IMBA kombinacja, że ludzie jej nie znajdą i nie będą używać to chyba nigdy nie miał doświadczenia z MMO.
Było by cudownie gdyby ten system wypalił - ale im więcej zmiennych tym większa szansa że coś przegapią i balans ucierpi.

Na razie czekamy...

EDIT:

Jeszcze jedna ciekawostka - motywacja stojąca za wprowadzeniem gemów, sami oceńcie wymienione problemy:


Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #368 dnia: Październik 21, 2011, 15:21:54 »
Do tego dochodzi taki problem, że gemy stworzą setki wersji matchupów, które trzeba będzie poznać wraz z warunkami odpalenia każdego kryształka. Znajomość frame daty stanie się mało przydatna przy tej ilości zmiennych. Pomyślcie jaki to będzie miało wpływ na frame trapy, counterhit setupy itd.

Autoblokowanie, autotechy, dlc gemy, preorder exclusive gemy, dłuższy czas spędzony na character select screenie, potencjalne problemy z balansem, chora ilość matchupów, gówniane visuale związane z odpaleniem gemów... wszystko to brzmi dość przerażająco.

Naprawdę będę pełen podziwu jeśli da się jako tako zbalansować grę w której mamy tyle zmiennych - do tego całkiem otwarty system combosów, możliwe setupy do unblocków, pandorę, ten szalony tryb z dwoma postaciami na ekranie. Brrr

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #369 dnia: Październik 21, 2011, 15:44:29 »
moze będzie gem dodający hp w pandorze xDd?

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #370 dnia: Październik 21, 2011, 15:59:07 »
Na papierze: najgłupsze rozwiązanie ever.
Z tym wyjaśnieniem by capcom: najgłupsze rozwiązanie ever
W praniu: ?  ?  ?
« Ostatnia zmiana: Październik 21, 2011, 16:08:31 wysłana przez Hiryu »
Moje pięści krwawią śmiercią!

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #371 dnia: Październik 21, 2011, 16:06:26 »
E tam, hejtujecie, to na pewno będzie bardzo tournament viable game tak jak Mortal Kombat ver 1.00, a jeśli wyjdą jakieś bzdury to przecież nic nie stoi na przeszkodze żeby to szybko spatchować, tak jak to robi Capcom z każdą swoją grą :)

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #372 dnia: Październik 21, 2011, 16:13:03 »
Jak mamy dostawać taką ilość patchy zmieniających matchupy i tier listę co w MK to uprzejmie podziękuję ;)

Za dużo dobrych tytułów wychodzi, żeby przymykać oko na takie rzeczy.

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #373 dnia: Październik 21, 2011, 18:18:22 »
Hype na tą grę spadł mi masakrycznie i na ten moment stwierdzam że chyba ją sobie podaruję. Nie wiem po co się tym jarać, skoro na horyzoncie jest kof, tag 2, skullgirls, persona, calibur i pewnie jeszcze kilka innych potencjalnie dobrych gier, a nawet i bez tego jest w co grać. Zrozumiałbym jeszcze gdyby od razu to pokazali, na jakichś pierwszych trailerach czy coś. Ludzie trochę by sie pośmiali i albo by tą gre olali albo kupili, a nie qwa hajpują nas przez kilka miesięcy dobrych stuffem żeby pod koniec wszystko zepsuć jakimiś totalnie niepotrzebnymi pierdołami. :F

W sumie jedyne co mnie ciągnie tak naprawdę do tej gry to masa nowych, ciekawych postaci, no ale same postacie gry nie uratują.

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #374 dnia: Październik 22, 2011, 14:07:24 »
W tym musi byc jakis haczyk. Nie wierze, ze ludzie w Capcom walneliby takie cos nie biorac pod uwage, ze zniwecza caly swoj wysilek do jak najwiekszego hype'u. Cos w tym musi byc.