Autor Wątek: STREET FIGHTER x TEKKEN  (Przeczytany 298688 razy)

WengrzynV12

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 145
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: WengrzynV12
  • Skąd: WLKP
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #825 dnia: Marzec 08, 2012, 20:50:57 »
Ok, poprobuje.
Innych triali narazie staram sie nie ruszac, ale pewnie wkoncu sie zdenerwuje i odpuszcze te hardkorowe i zaczne cos innego.
Te cale gemy sa bardzo potrzebne? Tzn ich ustawianie ma wplyw na walke, czy kazdy powinien je sobie ustawiac pod siebie?
I jakie zmiany wprowadzil patch 1.01 (w dzien premiery lol).?
PS, I bedzie Blanka w koncz czy nie=?
Marek Boom

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #826 dnia: Marzec 08, 2012, 20:53:12 »
Dude, standing normals into down charge moves is 20 years old technology.

Di, Cole się nie liczy, bo i tak będzie banowany. :p

Nie czaję w jaki sposób gemy sprawiają że gra jest mniej uczciwa/staje się grą w kamień, nożyce, papier. Przecież to jest to samo co "podbieranie sobie" postaci/superów/asyst. Gra poza fundamentami jest zupełnie inna niż sf4 i taka miała być. Na co komu dwie takie same gry? ;]

Jedyne z czym się zgodzę, to muzyka (tzn. z tym że jest chujowa, nie z tym że to typowe japońskie napie****anki, bo typowo japońskie napie****anki są zajebiste).

Biglep

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 42
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Dallaun
  • Skąd: Bydgoszcz/Toruń
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #827 dnia: Marzec 08, 2012, 20:53:34 »
Czy ktoś kto prawie wyłącznie gra w air dashery odnajdzie się w SFxT? Chciałbym zacząć grać w coś popularniejszego niż gry które ma z 5 osób.

grungers

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Szczecin
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #828 dnia: Marzec 08, 2012, 21:20:57 »
Czy te gemy można kontrolować kiedy je włączyć, bo nie kminie tego.

Ukyo_Tachibana

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 277
    • Zobacz profil
  • Gamertag: UkyoT666
  • PSN ID: Ukyo_PL
  • Skąd: Plymouth UK
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #829 dnia: Marzec 08, 2012, 21:25:12 »
LoL Triale w SFxT Hardcorowe przeklete jMK,cMP,Flash Kick Damn Ju Capcom ...
Ubogi rooster ... nawet nie wiem jak cie obrazic Wengrzyn ... powaznie nie wiem
Muzyka taka se ... od czasu 3rd Strike zaden SF nie mial dobrej muzyki

Jedyne co mnie w tej grze wkurwia ze wszyscy do okola ja maja mnie moze nawet nie przyjsc jutro ...

WengrzynV12

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 145
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: WengrzynV12
  • Skąd: WLKP
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #830 dnia: Marzec 08, 2012, 21:38:58 »
Tachibana, nie unos sie, tylko czytaj co napisalem wczesniej.
Roster: zle sie wyrazilem - nie jest ubogi liczbowo, tylko mi (SF fanboj i tekken prawie hejter) brakuje paru postaci ze SF.
Trial - no dla mnie jest trudny. To, ze za gowniarza gralem w SF2 na automatach, nie zanczy, ze wtedy wiedzialem co i jak. Poza tym nigdy nie dorownam nikomu tu na forum, bo po prostu nie mam predyspozycji do SFa, a chce grac bo lubie, i robie to najlepiej jak umiem, a ze dla niektorych gram jak ciec - trudno - nie ten level.
Muzyka - muzyka nie jest moze rodem z Japonii, ale tak mi sie kojarzy. I nie chce tez nikogo obrazac (komu taka muza pasuje) ale mi ona kompletnie nie podchodzi.
A Ty jestes na wyspach, to przeciez tam na pewno sa juz gry w sklepach, wiec nie wiem dlaczego sie nie zaopatrzyles.

A teraz seria, i prosze o poprawienie mnie, jesli sie myle:

1. Kazdy zawodnik ma jedna Ultre
2.Nie ma juz  EX (tzn pochlaniania ciosow)
3. Sa tylko 2 comba do przypisania skrotom klawiszowym - dla pada to R3 i L3 a dla stick HP+LK i LP+LK

I taka ciekawostka - niemieckie okladki gier zawsze byly szpecone znaczkiem PG12 (itp). W SFxT okladke mozna odwrocic na druga strone, gdzie owy znak nie jest wydrukowany;)
Marek Boom

Ukyo_Tachibana

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 277
    • Zobacz profil
  • Gamertag: UkyoT666
  • PSN ID: Ukyo_PL
  • Skąd: Plymouth UK
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #831 dnia: Marzec 08, 2012, 21:43:01 »
Nie ma gry w sklepach bo na wyspach gier nie sprzedaje sie przed ich premiera ...
Co do triali to to ze nie potrafisz zrobic czegos nie oznacza ze sa one trudne
« Ostatnia zmiana: Marzec 08, 2012, 21:46:40 wysłana przez Ukyo_Tachibana »

nethemersis

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 380
    • Zobacz profil
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #832 dnia: Marzec 08, 2012, 21:43:40 »
grungers, gemy sie wlaczaja roznie - jeden po trafionym SA, inny po kilku normalach, jeszcze inny po wlaczeniu Pandory. Takich warunkow jest kilkanascie.

Ukyo, w tamtym trialu jest s.MP a nie c.MP.

Wengrzyn, mylisz sie w kazdym z trzech punktow, ale nie mam czasu zeby odpisac :p. Wlasnie jestem w drodze do Multikina, zeby ustawiac sprzet.
aka Di

Ukyo_Tachibana

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 277
    • Zobacz profil
  • Gamertag: UkyoT666
  • PSN ID: Ukyo_PL
  • Skąd: Plymouth UK
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #833 dnia: Marzec 08, 2012, 21:50:38 »
nethermersis tak czy inaczej proste co nie ? :D

nethemersis

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 380
    • Zobacz profil
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #834 dnia: Marzec 08, 2012, 21:51:28 »
Ma sie rozumiec :).


@Wengrzyn
1. W tej grze nie ma Ultr. Po dwa SA maja Akuma i Dhalsim (i ew. Balrog).
2. EX to ulepszone ciosy, a pochlanianie to armor, ktory oczywiscie wystepuje w grze. Sprawdz na przyklad b+MP Marduka i nie siej bzdur :). Focusa nie ma.
3. LP+HK i LK+HP to dsa INPUTY dla Quick Combos, ale ustawic tam bedziemy mogli wiecej niz tylko te dwa comba, bo jedno z pieciu (lub swoje, stworzone w edytorze).
« Ostatnia zmiana: Marzec 08, 2012, 22:46:41 wysłana przez nethemersis »
aka Di

WengrzynV12

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 145
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: WengrzynV12
  • Skąd: WLKP
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #835 dnia: Marzec 09, 2012, 11:07:24 »
Nie wiem, po co Capcom sie fatygowalo i wprowadzilo uproszczony system combosow czy ultr, jak i tak, nowi ludzie, beda ssa bile tych, ktorzy grali w poprzednie czesci...

Snake - a gdzie ja napisalem, ze gra jest nieuczciwa? Czy "nozyce, papier, kamien" to gra nieuczciwa? Nie.

Nie wiem co sie dzieje z Online - gralem 4 razy w sumie i za kazdym razem ucieka mi glos. Myslalem, ze to w opcjach mozna ustawic (jakas tam opcja jest, ze niby dzwiek cichnie w miare utraty energii - chyba, ze i to zle zrozumialem), ale nie.


Marek Boom

Soban

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 68
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Premierre
  • Skąd: Kobylka
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #836 dnia: Marzec 09, 2012, 11:07:37 »
Zastanawiam się jak capcom mógł tak spierdolić genialny kod sieciowy z IV,nie dość,że jest lag to jeszcze jest ogromny problem z dźwiękiem,który dezorientuje jak cholera.

WengrzynV12

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 145
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: WengrzynV12
  • Skąd: WLKP
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #837 dnia: Marzec 09, 2012, 11:45:16 »
Soban, rozumiem, ze online u Ciebie to tez kloaka?
Czyli czekamy pewnie na 1.02...
Marek Boom

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #838 dnia: Marzec 09, 2012, 11:49:13 »
Comba z zastosowaniem super charge dash-cancela od oh-so-gdlk-Deska:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=cUyE7G3fOyM

A w kwestii online, rwącego dźwięku i lagów:
http://www.capcom-unity.com/gregaman/blog/2012/03/08/sfxt_dev_blog:_regarding_the_online_sound_and_network_issues


EDIT:

Galeria ze wszystkim kostiumami i kolorkami - w tym wszystkie DLC:
http://shoryuken.com/2012/03/08/street-fighter-x-tekken-complete-costume-gallery/
« Ostatnia zmiana: Marzec 09, 2012, 11:55:01 wysłana przez Dae »

WengrzynV12

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 145
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: WengrzynV12
  • Skąd: WLKP
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #839 dnia: Marzec 09, 2012, 12:06:55 »
I wlasnie to mnie wkurwia w dziesiejszych grach (nie tylko teraz SFxT) - wypuszczaja niedopracowanego gniota, ktorego beda latac jakimis updatetami i kompromitujac sie wymowkami w postaci, ze nie mieli czasu, czy, ze a to nowy kod, czy ze potrzeba kosmicznego lacza, zeby przeslac wszystkie dzwieki... Od kazdego z nas w pracy, wymaga sie, aby produkt oddany klientowi byl kompletny, a nie pelen ubytkow.
Mogli sie wstrzymac z premiera (unikajac tym samym wpadki i oskarzen, ze chca nas zrobic w bambuko z DLC, ktory jest na plycie) i wydac gre za miesiac czy dwa, ale z pewnoscia, ze serwery uciagna wszystkich chetnych graczy, a  dzwiek nie bedzie sie rozjezdzac.
I uprzedzam - nie piszczie mi, stop bitchin, bo teraz po prostu jestem lekko poddenerwowany, ale gre i tak zatrzymam i bede probowal czegos sie nauczyc, ale najlepiej uczy sie online (plus chat), wiec po prostu chce zaczac sie uczyc, bo tutek w grze jest raczej nedzny.
Marek Boom