Autor Wątek: STREET FIGHTER x TEKKEN  (Przeczytany 304913 razy)

TasTer

  • Backdash Team
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1102
  • Płeć: Mężczyzna
  • Opieka Społeczna
    • Zobacz profil
    • .
    • Email
  • PSN ID: TasTerPL
  • Skąd: Szczecin
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #1215 dnia: Maj 09, 2012, 18:42:03 »
Cytuj
A jak przegrasz z kolesiem używającym auto-blocka, to zawsze możesz zwalić na gemy i nie być dzięki temu salty. Profit.

W definicji bijatyki jest czarno na białym:

Cytuj
Za bijatykę uznaje sie każdą grę w której Snake po przegranej z innym graczem (nie CPU) jest salty.
W innym wypadku niniejszej gry nie można zaklasyfikować do typu "bijatyki"

Więc rozmowy na temat gry z gemami powinny się toczyć w dziale inne gry  :psyduck:

ATakNaPoważnie: Mnie bardziej boli brak retry w endlessie. O.

Ryld-PL

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 664
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gram w GG
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Ryld-PL
  • Skąd: z Nienacka ^^
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #1216 dnia: Maj 10, 2012, 09:42:31 »
Patch 16 maja wyjdzie. Szkoda, że nie jest to pełny balance patch, żadnych buffów dla nikogo...

Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem?
Cytat: Kują
virtua jest bardziej sucha niz kot na streamie :dansgame:

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #1217 dnia: Maj 10, 2012, 12:55:07 »
http://shoryuken.com/forum/index.php?threads/street-fighter-x-tekken-and-the-fgc.160101/

Pierwszy post w tym temacie mówi właściwie wszystko. Opinia tego kolesia pokrywa się z moją w takim stopniu, że mogę ją po prostu przekopiować. Zwłaszcza ten fragment:
Cytuj
I feel sfxt rewards skill in a very consistent manner. A person who is better than another person will win more consistently due to lack of a true random factor. No X-factor wesker comebacks that leave you feeling like a scumbag! Because of high damage output there is definitely ability to comeback, but its more rewarding and rare enough to be a true hype moment. You have two characters so getting randomed out by a lucky dp will probably not mean game over, and also two characters means you can cover your bad matchups within your team.
QFT. Shout outs to honest fighting games.

Ryld-PL

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 664
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gram w GG
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Ryld-PL
  • Skąd: z Nienacka ^^
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #1218 dnia: Maj 10, 2012, 16:39:11 »
Zgadzam się w stu procentach. Gra jest pod tym względem bardzo dobrze poukładana.

Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem?
Cytat: Kują
virtua jest bardziej sucha niz kot na streamie :dansgame:

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #1219 dnia: Maj 11, 2012, 18:02:46 »
Cytuj
SSF4 AE PC was developed by a Polish company called QLOC, are these same guys porting SFxT?

Svensson: Qloc is doing SFxT as well.


Moze to old news ale ja dopiero dzisiaj sie dowiedzialem. :)
Premiera już za nami, więc nie muszę się już ukrywać :D. Tak, zajmowaliśmy się portem na PC ;).

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #1220 dnia: Maj 11, 2012, 18:17:40 »
Cytuj
SSF4 AE PC was developed by a Polish company called QLOC, are these same guys porting SFxT?

Svensson: Qloc is doing SFxT as well.


Moze to old news ale ja dopiero dzisiaj sie dowiedzialem. :)
Premiera już za nami, więc nie muszę się już ukrywać :D. Tak, zajmowaliśmy się portem na PC ;).

NIKT o tym nie wiedział ;)
Moje pięści krwawią śmiercią!

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #1221 dnia: Maj 11, 2012, 18:19:10 »
Wypowiedź Svenssona to jedno, a możliwość pochwalenia się to drugie ;).

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #1222 dnia: Maj 11, 2012, 23:53:54 »
Cytuj
Capcom updated their JP blog. You will see a full translation somewhere soon.

For now you need to know this:

- DLC chars may come sooner than planned
- a complete rebalance of the game is underway and will be released sometime after the first balance patch
- everything is being considered: assist gems, jabjabjab, ken air tatsu, etc
- gem activation effect maybe changed to something more subtle
- gems are here to stay but will be re balanced completely
- they will look into timeouts
- Quickcombos will stay but will not override other moves
- DLC chars are being considered in the re balance,may receive nerfs buffs

Enjoy
(źródło: esarkej)

Fajnie. Oby tylko nie popełnili tego samego błędu co przy superze, czyli osłabili postacie które nie były nawet blisko topów (Gen) i osłabili topowe postacie zbyt mocno (Sagat).

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #1223 dnia: Maj 12, 2012, 13:12:06 »
Ciekawe ile w tym prawdy - Capcom tylko w kółko pisze - we'll look into it, we're aware of the problem, we'll take it into consideration, we'll try to address the problem ASAP.

I cały czas to samo - niczego nie obiecujemy, zobaczymy co da się zrobić.
Jeśli uda im się wszystkie wymienione rzeczy naprawić będzie świetnie - ale po tych pierwszych patch-notes zaczynam trochę wątpić.
Kurde, chciałbym żeby ta gra była jak najlepsza...

wilku

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 560
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Wilku na Facebooku
    • Email
  • PSN ID: Wilku
  • Skąd: Konin
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #1224 dnia: Maj 12, 2012, 13:39:41 »
Dziś udało mi się kilkanaście rundek pograć w trybie 2vs2 - do tego ta gra jest chyba stworzona. Takie pojedyncze podboje mogą co prawda też cieszyć, ale jak się dobrze zgra to jest super.
Czytaj ze zrozumieniem, pisz z głową


so true

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #1225 dnia: Maj 12, 2012, 22:28:25 »
Mi głównie zależy na tym żeby poprawili balans, bo mimo że dla mnie nigdy balans nie był czymś super ważnym w bijatykach, to wiem że zbytnia rozbieżność między postaciami potrafi odstraszyć naprawdę dużo potencjalnych graczy. Inna sprawa że według mnie jest jeszcze zbyt wcześnie na takie rzeczy, w tej grze jest jeszcze ogrom technologii do odkrycia i postaci do rozpracowania.

Time outy to dla mnie nieistniejący problem w tej grze, bo raz że ludzie tracą damage robiąc niezoptymalizowane combosy, a dwa że to po prostu kolejny strategiczny element tej gry, który sprawia, że nie można w to grać jak w sf4, czyli downbackować przez 50 sekund nawet będąc z tyłu pod względem życia, i szaleć dopiero przy 30-20 sekundach na zegarze. Tutaj trzeba przejść do ofensywy zawsze kiedy przeciwnik ma life leada, bo inaczej przegramy rundę, simple as that. Czy to znaczy że gra jest zła? Nie, to znaczy że jest inna niż sf4. Tak naprawdę największym problemem tej gry jest to, że ludzie próbują w nią grać jak w ae, a kiedy coś nie działa tak, jak wedlug ich przyzwyczajenia "powinno" działać, uznają to za złe.

Narzekania na jab pressure też nie rozumiem, bo nie dość że jest dużo sposobów na uciekanie z tego, to po prostu stanowi on przeciwwagę dla ilości relatywnie bezpiecznych defensywnych opcji w tej grze.

Na gemy nie zwracam w ogóle uwagi więc dla mnie to obojętne, ale jeśli ludziom naprawdę tak one przeszkadzają, to jak dla mnie mogliby je nawet całkowicie wywalić/ znerfować do bezużyteczności. Podoba mi się tylko że chcą zredukować efekty wizualne gemów, bo w tej chwili to wygląda tak, że postacie pomalowane na żarówki + pandora's box stage + aktywacja kilku gemów naraz = lol DJ max. ;d

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #1226 dnia: Maj 12, 2012, 22:48:41 »
Tak naprawdę największym problemem tej gry jest to, że ludzie próbują w nią grać jak w ae, a kiedy coś nie działa tak, jak wedlug ich przyzwyczajenia "powinno" działać, uznają to za złe.
+1, seriously.

TasTer

  • Backdash Team
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1102
  • Płeć: Mężczyzna
  • Opieka Społeczna
    • Zobacz profil
    • .
    • Email
  • PSN ID: TasTerPL
  • Skąd: Szczecin
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #1227 dnia: Maj 12, 2012, 23:40:56 »
Z serii technologie niepojęte:

Quick combo 2 Hwoaranga nie da się odpalić kiedy kucamy. Prawdopodobnie dlatego, że zaczyna się od ciosu z "tyłem" ( b+mk). I co właściwie z tego? Akurat Hwo nie ma chainujących się c.lk lub c.lp więc OS z c.HK na backdasha tu nie zadziała, ale może jakaś inna postać to ma i może się przydać. Warto sprawdzić.

Po patchu quick combo nie będzie nadpisywało innych imputów, co niestety nie oznacza, że umożliwi to robienie tego OS'a.
Edit: albo prościej - nadal OS z c.hk nie będzie możliwy do zrobienia.

W sumie jeszcze znalazłem głupotę z backdashem przy chargeowaniu niektórych ciosów ale Desk już to opisał :
http://biffotasty.blogspot.com/2012/05/sfxt-uncommon-knowledge.html


EDIT2: Offtopic useless knowledge

Wychwycone z commentów do powyższego filmiku (odnośnie SF4)
error1:
Cytuj
I just tested it, the prejump frames in sf4 are 2 frame cancel window after pressing jump for non grapples and 5 frames for grapples. It seems the difference is you can't press ub and then jump uf in sf4, even with perfect timing. You can press up and then a direction and you will do a directional jump instead of a neutral jump. And of course you can cancel into specials or supers during this time.
« Ostatnia zmiana: Maj 12, 2012, 23:52:46 wysłana przez TasTer »

7ayat

  • [Warszawa]
  • Jr. Member
  • *
  • Wiadomości: 65
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warsaw
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #1228 dnia: Maj 15, 2012, 23:33:13 »
For all of you guys defending SFxT, just go watch Shadowloo Showdown, which is no doubt top level SFxT play. It's pretty dumb to see a ken just air hurricane, and the risk/reward of that is faaar more advantageous to Ken than his opponent, and opponent's best option is to block. Ken and Ryu in Super Turbo wish they had such dumb mechanics. It's not the first or the last time Capcom has released a fighting game that is subpar, look at Capcom Fighting Evolution for a nice example, luckily we are in the age where anything can be patched, and Capcom has acknowledged its shortcomings and resolved to patch them. Not even AE/Marvel needed such extensive patching.

wilku

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 560
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Wilku na Facebooku
    • Email
  • PSN ID: Wilku
  • Skąd: Konin
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #1229 dnia: Maj 16, 2012, 10:29:53 »
...it's pretty dumb to see a ken just air hurricane, and the risk/reward of that is faaar more advantageous to Ken than his opponent...
So don't let him do that :>

PS chyba dziś jest dzień na patch...
Czytaj ze zrozumieniem, pisz z głową


so true