DK to pewnie ta nóżka dająca wall-bounce'a, po której zazwyczaj się robi j.HK, H SRK. Łatwo się ją sadzi po confirmowalnym c.MP, c.MP, c.MK.
Ja bym jeszcze dodał, że Cross Cancel Ryu jest dobry, bo daleko odrzuca i chyba daje hard knockdown (mam rację?), pozwalając na podładowanie sobie Hadokena. No i Ryu ma też stare, dobre j.MP.
Hitbox Air Tatsu jest zależny od nogi skierowanej poziomo (tej, która atakuje), więc wpływa ona na to, czy cios zadziała jako cross-up.
Guile ma:
- dobre AA - standardowo Flash Kick i c.HP; zwłaszcza ten drugi cios jest dobry, bo możemy baitować przeciwnika Sonic Boomami i dzięki szybkiemu recovery po Sonic Boom będziemy mogli zrobić c.HP na przeciwnika przeskakującego nad strzałem
- f+HK przeskakujące nad lowami i dające gwaranty na trafieniu
- EX Sonic Booma z gwarantem do chaina
- charge'owalnego i cancelowalnego projectile'a
- niezły movement
- dobrego Supera
- dobry zasięg nóg do robienia chainów (przede wszystkim s.HK)
- CH f+MP (overhead) z gwarantami
- zbugowanego Cross Cancela (to o czym pisał Kejim)