Autor Wątek: Starcraft II  (Przeczytany 45163 razy)

SłońTrombalski

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 939
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Mistrzów Mazowiecki
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Starcraft II
« Odpowiedź #120 dnia: Grudzień 01, 2010, 11:23:21 »
No cóż taka już przypadłość RTSów, nieudany scout i GG :P Ja zacząłem grać od SC2 (bez bety) wcześniej się nie interesowałem więc wcale nie kojarzę tych ludzi :) troszkę noobiłem w C&C3 (z resztą lubię całą tą serię)

Teraz żałuję że wcześniej nie nauczyłem się w to grać hmmmm może dla tego teraz nadrabiam straty np. 2 miesiące temu średni 30 apm w ten weekend większość moich gier 80-90 :P znaczna różnica, powoli się uczę i dopiero jak już całkiem zrozumiem oraz przyzwyczaję się do mechaniki tej gry to kupię sobie własne konto :P

P.S. SOL0 4FUCK SAKE, wyślij mi pm-kę z twoim nick.code

adm

  • [Warszawa]
  • Full Member
  • *
  • Wiadomości: 104
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: adm_pl
  • Skąd: wwa
Odp: Starcraft II
« Odpowiedź #121 dnia: Styczeń 18, 2011, 18:17:00 »
Ktoś chętny na spary 1v1? Mój poziom to granica silver/gold, szukam szczególnie tossów, bo w tym match-upie jestem strasznie słaby (zerg).

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Starcraft II
« Odpowiedź #122 dnia: Styczeń 20, 2011, 20:04:39 »
Jestem online w SC2 od wczoraj. Na razie jeszcze rozgrywam ligę treningową, ale powoli się wyrabiam. Jakby ktoś z forum chciał pograć, to będę chętny (protoss ftw)
Moje pięści krwawią śmiercią!

KO.Mastah

  • TcT
  • Full Member
  • *
  • Wiadomości: 129
  • aka Robson
    • Zobacz profil
Odp: Starcraft II
« Odpowiedź #123 dnia: Luty 02, 2011, 18:36:59 »

maddest

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 737
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Starcraft II
« Odpowiedź #124 dnia: Luty 03, 2011, 18:09:42 »
820

Wracam do skillowania w SC2 , niedługo zamierzam wygrać turniej w Korei i przywieźć 500k $ do Polski ;fff

KO.Mastah

  • TcT
  • Full Member
  • *
  • Wiadomości: 129
  • aka Robson
    • Zobacz profil
Odp: Starcraft II
« Odpowiedź #125 dnia: Luty 11, 2011, 00:37:23 »
Powodzenia Kacperq ;)

BoxeR's Wings Episode 1 Polecam!

SłońTrombalski

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 939
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Mistrzów Mazowiecki
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Starcraft II
« Odpowiedź #126 dnia: Marzec 22, 2011, 08:29:12 »
Ehhhh czekam aż wyjdzie dodatek. Wkurwia już mnie powoli masa, masa, masa... czekam na jednostki strategiczne. Do mid game-u jeszcze można coś wymyślić ciekawego ale late zawsze kończy się tak samo...

Zuum

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 379
  • Płeć: Mężczyzna
  • Everytime Dragunov Speaks, 50 Kids Are Killed.
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Mindfactor
  • Skąd: Radlin
Odp: Starcraft II
« Odpowiedź #127 dnia: Marzec 22, 2011, 15:28:00 »
Ok, mam pożyczoną kopię Starcrafta , jakby ktoś chciał jakieś spary to ID 990 lub xxxadik :P Poziom póki co nie wiadomo, ale chyba nie wyżej niż złoto, chociaż kto wie. Poza tym skill mi spadł z dnia na dzień :o

SłońTrombalski

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 939
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Mistrzów Mazowiecki
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Starcraft II
« Odpowiedź #128 dnia: Marzec 23, 2011, 06:58:00 »
Ok, mam pożyczoną kopię Starcrafta , jakby ktoś chciał jakieś spary to ID 990 lub xxxadik :P Poziom póki co nie wiadomo, ale chyba nie wyżej niż złoto, chociaż kto wie. Poza tym skill mi spadł z dnia na dzień :o

innymi słowy :

xxxadik.990  - napiszę jak skończę robotę


Balance

GENERAL
Players can no longer hide units by setting them in a close proximity patrol (ex: Viking flower).


PROTOSS
Mothership
Units leaving the Mothership's Vortex are now un-targetable and immune to damage for 1.5 seconds.
High Templar
Khaydarin Amulet upgrade (+25 starting energy) has been removed.
Zealot
Charging Zealots will now hit fleeing targets at least once

( coś mi się wydaje że już speedlingiem ani hellionem nie ucieknie mu się spod przynajmniej 1 strzała ;-/ HAHAHA imba nerf do HT toss był za zaaa prosty. Co do Mothershipa to dobry Vortex = GG  )


TERRAN
Battlecruiser
Movement speed increased from 1.406 to 1.875.
Bunker
Build time increased from 35 to 40 seconds.
Ghost
EMP now drains up to 100 energy instead of all available energy. The effect on Protoss shields remains unchanged.
Tech Lab
Stimpack upgrade research time increased from 140 to 170 seconds.

(w sunie nic strasznego, w zasadzie nieodczuwalne, będzie tylko jeszcze prościej w ZvT z B2 na 15 dronie)

ZERG
Infestor
Fungal Growth
Stun duration decreased from 8 to 4 seconds.
Damage increased by +30% vs. armored units.

( nooooo nareszcie XD teraz to takie małe HT będzie skubać Roachom i Maruderem, tylko chyba będzie gorzej z latającymi czyli Fungal -> kilka infested terrans . Wcześniej coś się ludzie martwili że rzucenie Fungala będzie pociskiem a jednak nie :P )
« Ostatnia zmiana: Marzec 23, 2011, 08:13:35 wysłana przez SłońTrombalski »

Kaczka

  • [Zachodniopomorskie]
  • Full Member
  • *
  • Wiadomości: 180
  • Płeć: Mężczyzna
  • Play Hard Go Pro :]
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Kaczilla
  • Skąd: Gryfice
Odp: Starcraft II
« Odpowiedź #129 dnia: Marzec 23, 2011, 08:17:32 »
Mnie bardzo denerwuje fakt ze u terrka dali nerfa na stimplacka 30 sec to na prawde duzo :( . Sprawa z Bunkrem tez smieszna ale juz nie taka wazna ale juz wczesniej go pokarali z 35 na 40 -.-'.

U zerga mnie tylko wkurza i to bardzo ze fungal atakuje jednostki latajace. Mieli to zmienic ale nie wiem co sie stalo i tego nie ma :/.

Toss ( ta szmate niech nerfia ile wlezie) to juz wogole jest wku...cy. Niech dadza wiekszy cld na warp i zmienia forcefield (czy jak sie to zwie) zamiast blokujac zeby chociaz byl slow dajmy  - 60% albo 70% bo wejsc nie raz do niego do bazy to trudniej niz u terrka xD.


« Ostatnia zmiana: Marzec 23, 2011, 19:29:28 wysłana przez Kaczka »

SłońTrombalski

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 939
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Mistrzów Mazowiecki
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Starcraft II
« Odpowiedź #130 dnia: Marzec 23, 2011, 08:47:48 »
A jaka to różnica że 30 sec. na stimpaku. I tak i tak będziesz go miał na 100%. Tutaj bardziej boli te 5 sec na bunkrze mówię Ci w TvZ ale to tylko pierwsze minuty gry, dalej nie ma różnicy. U Ghostów mieli rację, EMP powinno ściągać 100 many, nie zmienia to faktu że jest kurewsko drogi 150/150

Infesty i tak były rzadko używane a w ZvP to nigdy. Wszyscy jechali turbo standardem w ZvT muta/bene/speedling teraz się zastanowią czy nie dodawać takiego supporta :)

A co do samego FF to też się zgadzam jest za dobre. Zabiorą jeszcze Thermal Lance i będę w niebie :) No i jakąś dłuższą ścieżkę technologiczną do Voidów hehe bo 3gate + starport jest przejebany ale do wybronienia jak ktoś gdzieś na mapie znajdzie tego Starporta haha

Mówię ;) czekam na dodatek gdzie pojawią się jednostki tak strategiczne jak np. Lurker


P.S. Kaczka mam koleżankę w Gryficach :) edit. a nie k**wa... w Gryfinie
« Ostatnia zmiana: Marzec 23, 2011, 09:01:26 wysłana przez SłońTrombalski »

Kaczka

  • [Zachodniopomorskie]
  • Full Member
  • *
  • Wiadomości: 180
  • Płeć: Mężczyzna
  • Play Hard Go Pro :]
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Kaczilla
  • Skąd: Gryfice
Odp: Starcraft II
« Odpowiedź #131 dnia: Marzec 23, 2011, 10:50:51 »
Wiem ze bede mial go na stowe ale 30 sec szybciej moge jakas zagrywke wprowadzic bo m&m bez stima to lipka a tossa trzeba gnebic szybko zeby do colos. jak najpozniej doszedl (nie cierpie tej jednostki). Thermal lance mogli by zabrac wcale bym sie nie obrazil xD. A pomysl z mana jest zajebiiisty i tez moze by zmiejszyli cenne o 50 mineralow (dobra juz nic o terku nie pisze bo zaraz imbe zrobie z niego xD)

Ja tam radze sobie z zergami bez bunkrow chyba ze jakiegos pusha planuje. W sumie co do fungala "Stun duration decreased from 8 to 4 seconds" bardziej mi pasuje.

Lurker - tez lubialem strasznie ta jednostke w sc ale moim zdaniem nie widzie jej w sc2 bo kazdy ma dostep szybko do obsa :/.

Musimy kiedys sloniu zagrac ;p . Moj poziom troche zaled ale pograc mozna =).





Hiki

  • [Warszawa]
  • Full Member
  • *
  • Wiadomości: 114
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Hiki_PL
Odp: Starcraft II
« Odpowiedź #132 dnia: Marzec 23, 2011, 11:20:07 »
Dla mnie ten patch strasznie ssie, bo i tak miałem mega problemy w TvZ. Teraz to już będę miał jeszcze bardziej ograniczone możliwości wywołania presji na Zergu w początkowej fazie gry żeby nie dronował jak szalony.
Myślę, że High Templarów wyeliminowali z gry tak jak Reaperów. Szkoda, że nie umieją ich po prostu zbalansować.

U zerga mnie tylko wkurza i to bardzo ze fungal atakuje jednostki latajcie. Mieli to zmienic ale nie wiem co sie stalo i tego nie ma :/.

Co mnie wkurza najbardziej to płaczące Zergi na forach. Ta zmiana była w testowym patchu, tak jak zamiana ataku Infestorów na missile zamiast insta-cast (http://www.youtube.com/watch?v=2PjfJQ04H9I) ale oczywiście nie, bo Zerga nie można nerfowac. Nerfują Protossa i Terrana a jak tylko coś u Zerga chcą zmienić to zaraz lobby płaczących Zergów wylewa megabajty żali i posłuszny Blizzard się słucha.

BTW Hiki.662 mój nick, bo w podpisie nie ma.
SC2:  
MvC3:

SłońTrombalski

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 939
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Mistrzów Mazowiecki
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Starcraft II
« Odpowiedź #133 dnia: Marzec 23, 2011, 11:59:35 »
Nie wyeliminowali templarów z potyczek, a reaperzy nadają się na całkiem niezły scout w TvT albo TvP sam harass z Riperów na początku był straszny, szczególnie jak nie miałeś supply -> baraki, jak wyszedł SC2 90 % TvZ było właśnie na harassment z riperów to się kończyło w większości GG.. Wracając do HT miało to zapobiegać kampieniu... załóżmy że już wytłuczesz tosa w TvP chcesz go przycisnąć w bazie, ten warpuje 1-2 ht i instantowo wypierdala Ci całą kulkę która po walce jest na czerwono... a potem archon.

Ta zmiana była w testowym patchu, tak jak zamiana ataku Infestorów na missile zamiast insta-cast (http://www.youtube.com/watch?v=2PjfJQ04H9I) ale oczywiście nie, bo Zerga nie można nerfowac. Nerfują Protossa i Terrana a jak tylko coś u Zerga chcą zmienić to zaraz lobby płaczących Zergów wylewa megabajty żali i posłuszny Blizzard się słucha.

Bo zerg jest przejebany dla kolesi co łapią 6 poola i bebeling boosta. Tossem musiał byś być upośledzony albo nachlany jak szpadel żeby zjebać macro. Postaraj się pograć zergiem... najgorszy scout... i ciężkie macro. Terkiem scv, jak idziesz w 111 banshee i scun... Tossem probe, observer, pheonix z halunów... Zerg drone, ovek (wolny jak dupa i narażasz swoje supply) dopiero potem skrzydełka albo Overseer (nie mówię to o changelingu bo to gówno)
« Ostatnia zmiana: Marzec 23, 2011, 12:02:50 wysłana przez SłońTrombalski »

KO.Mastah

  • TcT
  • Full Member
  • *
  • Wiadomości: 129
  • aka Robson
    • Zobacz profil
Odp: Starcraft II
« Odpowiedź #134 dnia: Marzec 30, 2011, 19:05:32 »
Game 3 - Liquid`Jinro vs mouz.MorroW - TSL3 Ro32 Match 8

Najwyżej oceniony komentarz na youtube mówi wszystko:
Cytuj
did anyone else notice at 3:51 that MorroW faked sending a drone to take the third expansion while Jinro was scouting? It's all mind games at this level

Piękna sprawa.