wiesz, gouken ma zaj**iste recovery po fireballu i smialo moze sobie radzic nawet w pojedynkach z guilem. Wazne bys trzymal odpowiedni dystans, by przeciwnik wiedzial ,ze jeden fireball za duzo moze przesadzic o jego losach. Focusem przechodzisz przez fireballe albo uderzasz nim poprostu jesli jestes wystarczajaco blisko. Na reakcje mozesz u2 walić, focusem przechodzic, rzucac kara-fireballe przesuwajac powoli przeciwnika. Jump'iny na Ciebie karasz extatsu ktore ladnie odpycha a Ty cierpliwie czekasz zasypujac strzalami. CZasem uzywasz cr.hp, cr.mk cancelujac w cos, badz nie. a dash punch o ile mi wiadomo ma tym wieksze okno inv na fireballe im mocniejszej wersji uzywamy i nie jest od samego startu inv. generalnie dziad jest dobrym zonerem a i jak trzeba potrafi przycisnac(najlepiej po sweepie). Pod sciana st.mk jako anti air takze jest dobry. Usadza na dupie chcacych uciec. Palm sobie pocwicz na treningu na roznych predkosciach fireballi. Co do ultr to dla mnie u1 praktycznie u dziada nie ma. Fajne w u2 jest to ,ze ma szeroki wachlarz zastosowan- w combo dosc latwo wcisnac i calkiem niedrogo bo za jeden pasek a i nawet za darmo pod sciana. po ukosnych strzalach fajnie tez siada no i na reakcje. Najlepiej jest jednak jak koles lapie stuna a Ty ladujesz calosc
Mixuj na zmiane dwa rzuty, maja inne okno do wyrywania sie a po obu masz ciekawe mixupy, np. po front dwa dashe cross up, albo dwa dashe i front jump down+mk. Back throw daje wiecej mozliwosci ale czy potencjal ma wiekszy.. nie wiem.. nie gram Goukenem