No wiesz Apo na padzie nie ma się co dziwić. Łapki są teoretycznie niewykonalne.
Wziąłem sobie trochę Gena na trening no i ciężko mi cokolwiek jeszcze powiedzieć
.
Dobra rzecz która była też w zwykłym to karanie zaczynające się od MP (startup na 4 klatki). Poniżej zapodam parę przykładów co można zrobić zaczynając od MP (wszystko na Mantisie)
MP, (2) HP
MP, (2) HP xx Gekiro
MP, (3) MP, (2) MK
MP, (3) MP, (2) MK xx Hands
MP, (3) MP, (2) MK xx Hands, focus cancel, MP, (2) MK xx Hands
MP, (3) MP, (2) MK xx Hands, focus cancel, MP, (2) HP xx Gekiro
Combo ze zmianami stylów.
MP, (3) MP, (2) MK xx Hands, focus cancel, MP, (Crane) c.LK, (Mantis) HP albo (Mantis) c.HK
to mógłbyś popróbować np. jak trudne/przydatne jest combo mantis MP, crane c.MP, HP roll po którymś z naskoków (np. MK z któregokolwiek stylu)?
(Crane)
j.HK, c.MP xx roll (to działa tak jak w zwykłym)
Jest teoretycznie szansa na władowanie
(Mantis) j.MP, MP, (Crane) c.MP xx roll
Nie wiem o co tutaj dokładnie chodzi ale czasem da rade to wsadzić. Tutaj chodzi o odległość prawdopodobnie bo praktycznie zawsze roll wchodzi na blok. Sprawdzałem wszystko na Ryju. Pewnie na innego typa będzie to zdawało egzamin.