W zasadzie jedynym minusem Rogera jest mały zasięg ramion Co mają kangury?
1,2<1 - h,h,m, seria podobna do tej, którą ma Bryan (juggle po CH (1,2),1)
1,2,2 - h,h,h, NCc za ~50 punktów, dające KND/wallsplata
2,1 - h,m, z bliska można nadużywać; na bloku blisko równowagi, a na trafieniu przewaga; świetne do karania hopkicków
d+2 - L, na trafieniu przewaga, na bloku -13; high crush
1+2 - h,h, co prawda można kucnąć, ale kangurowy Lariat nieźle zgarnia ze stepa, a na dodatek daje +1 na bloku;
f+1+2,2 - m,m, dobre NC do karania whiffów z daleka; KND (można zrobić szybkiego backrolla) lub wallsplat; na bloku niestety słabo
d/f+1<2 - m,m, NC za 32, które bardzo trudno obejść; jeśli dobrze opóźnimy, to na bloku drugi cios będzie miał -9, a seria wciąż będzie NC; na trafieniu kolejne d/f+1,2 jest nieprzerywalne; od pewnego momentu high crush; chleb i masło, jak to mówią Amerykanied/f+2 - m, i15, bezpieczny, na CH juggle; zgarnia trochę na boki; ma zdradziecki zasięg
u/f+1+2 - m (czasem trafia leżących), przewaga i FRC na bloku, na trafieniu mocne juggle; uwaga na zasięg i step
3~4 - m, juggle starter pozwalający na mocne juggle; low/mid crush
d/b+3 - L, niewidzialny, juggle'ujący low, którego nie można parować; na bloku lecimy
d/f+3 - m, homing move (chyba i19), -9 na bloku, ale KND na CH (+ wallsplat); świetny zasięg
d/f+4 - m, świetny poke, po którym możemy zrobić GS-a, DDT albo d/f+1<2; można obejść w prawą stronę
d+3+4_FC d+3+4 - zasięgowe lowy, coś jak b+1+2 Zafiny; wersja z FC jest wolniejsza, ale wchodzi na cleanie, więc zabiera więcej punktów; na bloku lecimy; brak możliwości low parry; high crush
SS+4 - L, na bloku kara na wybitkę, ale ten cios po prostu znakomicie crushuje (nie tylko zagrania na high, ale i na mid)
u/f+4 - m, po prostu hopkick
WS+3,3 - m,h, nieopóźniona wersja jest naturalem; w przypadku wersji opóźnionej drugi cios staje się midem, który daje FRC i przewagę na bloku; świetne z WD na backrolla, bo bounduje
ROC 3 - L, niekaralny low za 19 punktów; przy ROC lepiej nie kucać, bo tam jest też...
ROC 3+4 - m, KND/wallsplat, +4 na bloku; szybka bara
GS, DDT, TS - fajne rzuty
To chyba tyle, jeśli chodzi o najważniejsze zagrania kangurzątka i jego mamy.