No 1,1 to jest podstawa, +9 na trafieniu niewielka strata na bloku, najlepsza kara do -12 a czasem nawet do -13
Imo brakuje jeszcze:
1 - +1 na bloku +8 na trafieniu, świetny poke.
d/f+4 - kolejny świenty poke, +4 na trafieniu, idzie na mid w 12 klatek i ma dobry zasięg więc jest to czasami jedyna jej kara, kiedy 4 jest za wolne a 1,1 nie ma zasięgu. Np jedyna kara na sonic fangs stiva.
4 - 13 klatek, bezpieczne, wall splat, dobry dmg, bdb do karania i najlepszy tam gdzie 1,1 nie dosięga oraz kiedy mamy blisko ścianę.
b+2,4 - natural, mid high, w pełni hit confirmable nawet przy maksymalnym opóźnianiu, bezpieczne, wall splat, prawie 40 dmg.
b3+4, 3+4 nie wiem czy jest w top 10 ale na pewno jest bardzo solidne, jako że Ali-san nie ma żadnego innego mid launchera z jg starterem z tego zasięgu. u//f+4 jest bardzo ok w takich sytuacjach ale ma mniejszy zasięg no i słabsze komplety, a iwr2 czy bf+2 idą na high i przy recovery przeciwnika gdzie kuca mogą być samobójstwem.
z bardzo solidnych ciosów jest jeszcze:
b,f+2, robi się to bardziej intuicyjnie i szybciej niż fff+2, jedyny minus tego że nie ma gwarantowanego kompletu, ale wciąż bardzo solidne z większych odległości kiedy nie czujemy się na siłach zdążyć z fff+2.
ff+2,3 też jest bardzo dobrym ciosem w takich sytuacjach.
No i b+3 jako pewniakowy step killer we wszystkie strony, tyle że tu już idzie kara na -12.
pewnie jest jeszcze coś ale tyle mi przychodzi do głowy.