@Di
1. W którą stronę obchodzić Yosha...? Hmmm... z daleka raczej w każdą z małym naciskiem w lewo (SSL) z powodu jednego ciosu: f,f+2, który zbiera SSR.
Z bliska... Yoshi raczej nieźle zbiera ze stepa.
2. Po nóżkach na bloku i przejściu do DGF (3~4~U), jugglujesz Yosha bardzo szybkim punchem (Yoshi nie zdąży zejść). Na hicie lepiej się z niczym nie ruszać bo można dostać CH.
@Samewise
- Jeśli się nie zna postaci, to latasz z każdym, niezależnie czy to jest Yoshi czy ktokolwiek inny.
- Lawem powinieneś go zakatować. A jeśli jeszcze grasz Bobem to lol... używaj jego sławetnych seryjek i wszystko.
- "Skonczył combo ale wciąż są kontynuacje"? Yoshi jest znany z krótkich serii, to nie Asuka. Tak jakbyś mi opowiadał o innej postaci.
- Skoro nie tykasz command list tej postaci, to czego się spodziewasz? Gdybyś jednak pokusił się o prostą frame datę i zobaczył kary od -14 wzwyż, to byś zobaczył, ile ciosów nie karasz, ile razy Yoshi jest przy Tobie bezkarny. Gdybym ja się zorientowała, że nikt mnie nie karze, to byłby "sajgon, wietnam i kambodża", robiłabym co chciała, ryzykowała aż miło.
Za mało mi mówi Twój opis gry, nie wiem co robisz, jakimi ciosami atakujesz, jaki trzymasz dystans. Jeśli trzymasz średni dystans, to jest dystans najsilniejszy dla Yosha. Yoshi jest niezłym zasięgowcem. Może godzinami czekać na odpowiedni ruch.