Autor Wątek: Sergei Dragunov - zmiany DR->T6  (Przeczytany 2828 razy)

Cambion

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Sergei Dragunov - zmiany DR->T6
« dnia: Luty 02, 2010, 15:33:35 »
Zmiany na płaszczyźnie DR->T6

d/b+1+2 - teraz podczas animacji tackla, zanim jeszcze znajdziemy się na przeciwniku możemy zrobić unik po którym jesteśmy w FC:
-> 1_2 unik w lewo
-> 3_4 unik w prawo

SLD 1+2,1+2 - tackle z pozycji leżącej, mało przydatne ale może zaskoczyć.

u/f+3+4 - dmg zwiększony do 36.

d/f+1 - teraz mamy kontynuację d/f+1,4, którą możemy opóźniać, a całość jest NCc z gwarantowanym stompem.

WR+2 - na CH juggluje!

f,f+2 - daje wall splata i całkiem nieźle trackuj w obie strony.

SS+2,3 - drugi cios na CH przechodzi w hit throw.

f+1+2 - teraz juggluje!

b+4,3 - obecnie jest bezpiecznym NC dającym wallsplata!

f+3 - mamy dwie kontynuacje:
-> f+3,2 - bezpieczne NC
-> f+3,3 - również bezpieczne, NCc, po drugim ciosie przechodzące w hit throw taki jak po d/f+3

f,f+3 - zmieniona animacja, a oprócz tego teraz jest Homing'iem z przewagą na bloku, niestety na High.

b+3 - stracił kontynuacje b+3,1, ale obecnie to Homing Move, niestety na High.

d/b+2,1,2 - nie całość, a jedynie CH (d/b+2),1,2 jest teraz NCc :(. Samo d/b+2,1 dalej NC.

4 - nie jest to już jugglujące na CH "magic 4", lecz oprócz 4,3 (NCc z gwarantowanym stompem), zyskało dwie nowe kontynuacje:
-> 4,1 - bezpieczne NC, w sam raz do karania -12. Ponadto pierwszy hit na bloku jailuje  ;D
-> 4,4 - drugi hit z przewagą +3 na bloku, niestety na High.

f+4,4 - nowa kontynuacja f+4,4,3, przydatna tylko w jugglach do wallcarry.

d+4,4 - zminiona animacja i brak kontynuacji d+4,4,3. Przydatne tylko w jugglach. NCc.

d+4,1,3 - nie jest już karalne na wybitke,  a poza tym jest teraz NCc.

d+3,4 -  NCc


Nowe zagrania w T6

3,1,2 - i15, dwa pierwsze to bezpieczne NC (świetnie zbiera wstających), zaś dwa ostatnie to NCc, całość zaś ma -12 na bloku. Świetne jako Bound Ender, który w dodatku dobrze niesie do ściany.

qcf+1 - szybki i bezpieczny JS, niestety na high

qcf+3 - wślizg z dużym zasięgiem, niestety karalny na wybitke, a na trafieniu mamy aż -9. Na CH przechodzi w hit throw

d/f+1+2 - reversal na low i special mid (aktywne okienko ma od 5 do 15klatki), dmg zależne od ciosu.

WR+3 - wślizg podobny do qcf+3, na trafieniu przechodzi w hit throw


« Ostatnia zmiana: Styczeń 11, 2011, 23:34:21 wysłana przez Cambion »