BACKDASH FORUM
O bijatykach. Z pasją.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Strona główna
Pomoc
Szukaj
Kalendarz
Chat
Zaloguj się
Rejestracja
BACKDASH FORUM
»
Street Fighter
»
Starsze części
»
SSF2T HD Remix
»
SSF2T HDR - gra ktoś?
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony:
1
[
2
]
3
4
5
Autor
Wątek: SSF2T HDR - gra ktoś? (Przeczytany 24404 razy)
PePe
Hero Member
Wiadomości: 853
Gamertag: PePe PL
PSN ID: PL---PePe---PL
Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Odp: SSF2T HDR - gra ktoś?
«
Odpowiedź #15 dnia:
Luty 24, 2010, 19:59:37 »
wystrzel w training mode Sagatem kulke i zaraz potem podskocz....
Zapisane
Fazza
Sr. Member
Wiadomości: 398
Płeć:
PSN ID: Fazza_PL
Skąd: Grudziądz
Odp: SSF2T HDR - gra ktoś?
«
Odpowiedź #16 dnia:
Luty 24, 2010, 20:27:26 »
Pepe - ten niby spadek animacji to jest naturalna rzecz. W starszych wersjach też tak było. Jeśli chodzi o menu to się zgodzę - zamula niemiłosiernie
.
Zapisane
PePe
Hero Member
Wiadomości: 853
Gamertag: PePe PL
PSN ID: PL---PePe---PL
Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Odp: SSF2T HDR - gra ktoś?
«
Odpowiedź #17 dnia:
Luty 24, 2010, 20:51:14 »
Nie jestem SF'owym wyjadaczem więc nie wiem jak było w starszych wersjach... W każdym razie w SF4 ani w żadnej innej bijatyce czegoś takiego nie zauważyłem - jak dla mnie trochę żenujące że na tak mocnym sprzęcie prosta bijatyka 2D zwalnia bo autorzy zastosowali jakiś nieoptymalny sposób renderowania "kulki" czy samego "wybuchu".... No nic nieważne :-) I tak SSF2THDR mam tylko jako popierdółkę do premiery SSF4 :-) Niemniej byłem niemiło zaskoczony...
PS. Teraz mi się przypomniało że grałem na emulatorze w SFA3 i też czegoś takiego nie było...
«
Ostatnia zmiana: Luty 24, 2010, 20:53:42 wysłana przez PePe
»
Zapisane
Snake
Moderator forum
Hero Member
Wiadomości: 3483
Płeć:
never lucky BabyRage
PSN ID: SnakeSRK
Skąd: Gdańsk
Odp: SSF2T HDR - gra ktoś?
«
Odpowiedź #18 dnia:
Luty 24, 2010, 21:10:40 »
To jest celowo tak zrobione, nie że "autorzy zastosowali jakiś nieoptymalny sposób renderowania kulki czy samego wybuchu". Gdyby zrobili to inaczej, to zmieniłoby to fundamenty całej gry, która w założeniach miała być przecież ST w HD. W A3 czegoś takiego nie było, bo... czegoś takiego tam nie ma, proste
Zapisane
PePe
Hero Member
Wiadomości: 853
Gamertag: PePe PL
PSN ID: PL---PePe---PL
Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Odp: SSF2T HDR - gra ktoś?
«
Odpowiedź #19 dnia:
Luty 24, 2010, 21:12:55 »
Oki. To nie będę już na to narzekał. Wytłumaczcie mi tylko dlaczego poprawienie przycinającej animacji "zmieniłoby to fundamenty całej gry," ?? Bo czegoś nie czaje :-)
Zapisane
Snake
Moderator forum
Hero Member
Wiadomości: 3483
Płeć:
never lucky BabyRage
PSN ID: SnakeSRK
Skąd: Gdańsk
Odp: SSF2T HDR - gra ktoś?
«
Odpowiedź #20 dnia:
Luty 24, 2010, 21:17:01 »
Ja nie jestem ekspertem od sf2, ale gdzieś tam kiedyś czytałem o tym, ktoś pisał że te zwolnienia w HD remix muszą być, bo to wynika z założeń gry. Gdzieś na shoryukenie o tym czytałem, ale nie wyszukałbym tego teraz ;/
Zapisane
PePe
Hero Member
Wiadomości: 853
Gamertag: PePe PL
PSN ID: PL---PePe---PL
Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Odp: SSF2T HDR - gra ktoś?
«
Odpowiedź #21 dnia:
Luty 24, 2010, 21:39:24 »
OK. Udało mi się to wyłączyć :-) W DIP jest odpowiednia opcja (slowdowns during stun-hit czy jakoś tak)
Zapisane
CheeseOfTheDay
Hero Member
Wiadomości: 2387
Płeć:
FraudOfTheDay;f
Skąd: Cheeseland
Odp: SSF2T HDR - gra ktoś?
«
Odpowiedź #22 dnia:
Luty 24, 2010, 22:59:36 »
Mnie to się strasznie w tych starych streetach podobało to maksymalne zwolnienie animacji po trafionym hadoukenie, czy po otrzymaniu stuna: D. Fajny smaczek:>.
Zapisane
ornit
Gość
Odp: SSF2T HDR - gra ktoś?
«
Odpowiedź #23 dnia:
Luty 25, 2010, 00:02:39 »
Z tymi spowolnieniami chodziło o to, że kod gry nie był zoptymalizowany
Nie mam mowy o żadnych efektach specjalnych. Mimo to powinni z tego zrezygnować w SFHD skoro wprowadzili tyle zmian do remixa.
Zapisane
Fazza
Sr. Member
Wiadomości: 398
Płeć:
PSN ID: Fazza_PL
Skąd: Grudziądz
Odp: SSF2T HDR - gra ktoś?
«
Odpowiedź #24 dnia:
Luty 25, 2010, 09:01:26 »
Ornit - Ponoć croos-up też był skutkiem ubocznym i zobacz jak ładnie się przyjął
. Wydaje mi się, że babole Capcomu wychodzą na dobre
(przynajmniej w SF). Oczywiście nie wszystkie, żeby była jasność.
Zapisane
apolon
Backdash Team
Hero Member
Wiadomości: 726
Płeć:
PSN ID: apolon81
Skąd: Gdańsk
Odp: SSF2T HDR - gra ktoś?
«
Odpowiedź #25 dnia:
Luty 27, 2010, 18:08:21 »
Ja pogram w remixa jeżeli ktoś ma chętkę. A co do spowolnień, to są świetne. Łezka się w oku kręci.
«
Ostatnia zmiana: Luty 27, 2010, 18:10:14 wysłana przez apolon
»
Zapisane
Dadrot
[Warszawa]
Hero Member
Wiadomości: 2136
Płeć:
I'm whatever Gotham needs me to be.
PSN ID: Dadrot/takeasitson
Skąd: Canada
Obserwowany
Odp: SSF2T HDR - gra ktoś?
«
Odpowiedź #26 dnia:
Luty 27, 2010, 19:17:27 »
ja to zawsze myślałem, że to specjalnie!
Zapisane
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.
Kaczka
[Zachodniopomorskie]
Full Member
Wiadomości: 180
Płeć:
Play Hard Go Pro :]
Gamertag: Kaczilla
Skąd: Gryfice
Odp: SSF2T HDR - gra ktoś?
«
Odpowiedź #27 dnia:
Marzec 04, 2010, 11:30:12 »
Jest ktoś na tym forum kto gra w SSF2T HDR na x'ie ?
Zapisane
Patosław
Sr. Member
Wiadomości: 368
Płeć:
PSN ID: PatoslawPL
Skąd: Wrocław
Odp: SSF2T HDR - gra ktoś?
«
Odpowiedź #28 dnia:
Marzec 08, 2010, 17:59:05 »
Jutro po 18 pogramy
Zapisane
Kaczka
[Zachodniopomorskie]
Full Member
Wiadomości: 180
Płeć:
Play Hard Go Pro :]
Gamertag: Kaczilla
Skąd: Gryfice
Odp: SSF2T HDR - gra ktoś?
«
Odpowiedź #29 dnia:
Marzec 09, 2010, 17:28:56 »
Cytat: Patosław w Marzec 08, 2010, 17:59:05
Jutro po 18 pogramy
Dzisiaj dopiero będę mógł pograć kolo 21 (jak coś to 20 min max spóźnienia =))
Zapisane
Drukuj
Strony:
1
[
2
]
3
4
5
« poprzedni
następny »
BACKDASH FORUM
»
Street Fighter
»
Starsze części
»
SSF2T HD Remix
»
SSF2T HDR - gra ktoś?