s.HP (-5): s.MP (uwaga: nawet z bliska nie combuje się w s.MP/cr.HP z powodu odległości, ale siedzi s.LK xx MK Tatsu) / Shoryukeny / s.LK
Tak szczegółowo jak Ty jeszcze nie rozkminałem, a to co piszę poniżej to z pamięci, ale tak ogólnie:
1) Jeśli wchodzi s.LK xx MK Tatsu, to znaczy też, że wchodzi s.LK xx LK Tatsu. A to oznacza, że można do tego łatwo dorzucić supera, jeśli się akurat ma.
2) Jeśli wchodzi s.LK, to wszędzie poza max range powinien również wejść s.LK xx HP Shoryu (i tylko HP, bo ma szerszy hitbox w poziomie niż inne) - a że robisz to po s.MP, to na pewno nie jest to max range.
3) Wreszcie skoro wchodzi s.MP, to wchodzi również target combo. A jak wchodzi target combo, to po HK można dziabąć V-trigger, a nastepnie HP Shoryu (nie na max range) albo LK Tatsu (xx super), ew. raw super, ale trzeba trochę poczekać bo inaczej trafi raz, a reszta przeleci pod przeciwnikiem.
4) No i oczywiście jeśli wchodzi shoryu, to też można super dorzucić, ale mi osobiście dużo trudniej to zrobić niż po LK Tatsu będąc po lewej stronie (ale kiedy tylko gram, to trenuję ten element).
Wieczorem zlabuję i dodam ewentualnie porawki. Ogólnie rzecz ujmując prawie wszystko można pokarać s.MP, chyba że jest bardzo dobrze zdystansowane, i trzeba kończyć punish HP Shoryu albo LK/MK Tatsu (LK jeśli ma się i chce użyć superr).
1) Jeśli wejdzie s.MP z bardzo bliska, to następnie c.HP xx (V-trigger, c.HP xx) HP Shoryu*. Jeśli dalej - target combo (można dorzucić xx V-trigger, HP Shoryu ale to nie w każdym dystancie trafi, natomiast LK Tatsu xx Super można wsadzić zawsze, ale warto tylko na kill, bo zużywa cały denjin).
2) Jeśli jestem za daleko na s.MP, wówczas zwykle po prostu s.LK xx coś jak wyżej, czasem c.MP/c.MK xx Hadoken jeśli wiem, że zdążę, ale to jest rzadko możliwe.
3) Na pewny crush counter (np. po zablokowanym DP) jeśli nie mam triggera to s.HK, s.HK, s.LK xx HP Shoryu, jeśli mam trigger - to albo s.HK xx V-trigger i dalej to samo tylko z jednym s.HK, ewentualnie znowu LK Tatsu na koniec (ale s.HK przesuwa do przodu, więc chyba zawsze wejdzie shoryu).
Z niektórymi postaciami są problemy z powodu dziwnych hitboxów no i tego, że s.HK nie trafia kucających, ale to przypadki indywidualne.
* Daigo lubi tu po V-triggerze wrzcić s.HK,s.LK xx Tatsu (xx Super), pewnie dlatego że działa przy każdym zasięgu, ale ma troche mniejszy dmg.