Dwie przydatne rzeczy, o których jeszcze nikt nie napisał:
1,2,1+2
2,1,2
1,3,3
1,4
1,d+4To wszystko możemy blokować fuzzy guard / na refleks. Gdy Bob robi lewego pancza (idzie spokojnie odróżnić od prawego) schylamy się (df) pod drugim ciosem z serii; jeśli pójdzie 3 lub d+4 mamy zbicie, jeśli 4 - schylamy się i wybijamy, jeśli 2,1+2 - jailuje na bloku, więc i tak zablokujemy. Natomiast 2,1,2 jest na tyle widoczne, z charakterystyczną animacją drugiego ciosu, że można w zasadzie za każdym razem zblokować dwa pierwsze ciosy a trzeci zbić / zblokować.
Zgadywanka (z reguły pod wallem)
d+2,4_cd+4,1+2 - mocna rzecz, szybko schodzi HP przez to, ale...
Gdy jesteśmy z prawej strony i spodziewamy się tej wymianki patrzymy na łapki Boba. Animacja obu ciosów jest dość podobna, jednak przy cd+4,1+2 Bob wyciąga prawą rękę w górę. Bardzo łatwo idzie to wyczaić i na tej podstawie schylać się niemal bezbłędnie na każdego hella i blokować d+2,4. Sprawdźcie sobie, mega skuteczne.
Gdy jesteśmy z lewej - sprawa ma się nieco gorzej, ale też nie jest źle. Tutaj patrzymy Bobowi na kolana. Przy cd+4,1+2 cała jego postać mocno się obniża, natomiast przy d+2,4 wygląda, jakby chciał klękać. Też idzie to rozpoznać, choć nie tak łatwo, jak w poprzednim przypadku.
Tyle na teraz. Do next