• From 1000 to 950 health (back to Super value)
Totanie dziwny nerf. Dać, zabrać repeat.
• Fukiage damage for LP, MP, HP from 100 to 90, EX from 140 to 120
Zrozumiały nerf. Ponad 300 dmg po jednym AA (400 jak mamy 3 paski) to była (jest) lekka przesada.
• EX Karakusa has less ranage
Podobno zasięg lp Karakusy teraz ma być. Ja w sumie tego zawsze używałem na zerowym dystansie więc dla mnie tragedii też nie ma.
• st.HK has a lower extended hitbox
st.HK ma moc, w matchupie z dyktatorem jest mega pomocny. Powiększony hitbox w dół? Co on leżącego hakana nie trafiał (lol)? Nie widzę tego...
• Target Combo 1′s st.MK can be cancelled, like the normal version
To akurat fajne jest. Ibuki ma takie coś, jej też z pewnością się przyda.
• Tanden Renki (Super Combo) is 3 seconds longer
W sumie... ex karakusy się będzie mniej używać to może się nazbiera na to.
• neutral j.MP has a forward extended hitbox, hurtbox
Czemu hurtbox? No nic zawsze jest j.hk
<Totalnie useless buffy>
• Hayate have improved properties on charge
• LP Lv3, Lv4 and MP Lv4 have further forward movement, all Lv4 strengths are -2 on guard
• All Lv5 strengths are armor break, further forward movement, from 170 to 190 damage
• Can tell when you reach Lv5 charge timing by Makoto’s voice
</Totalnie useless buffy>
Po przemyśleniu to tragedii nie ma, postać będzie i tak lepsza niż w superze.