Autor Wątek: SSF4 dyskusja ogólna  (Przeczytany 539887 razy)

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #885 dnia: Maj 24, 2010, 21:08:29 »
serio serio, w sc jestem pro wiec generalnie to sie nie myle ;v

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #886 dnia: Maj 24, 2010, 21:09:13 »
Może w caliburze jest coś takiego (chociaż wątpię żeby zależało to od priorytetu), ale w sf4 (i ogólnie w większości 2d, w takim tekkenie pewnie też) wszystko zależy od frame daty i hitboxów. Nie ma na to żadnej reguły, w odpowiednich okolicznościach shoryuken może zaliczyć trade'a z setką zwykłych ciosów, które z kolei są przebijane przez inne ciosy. Od tego też zależy to, które poke'i "biją" się nawzajem. Jedyny priorytet jaki występuje w tej grze, to rzut vs cios - jeżeli cios spotka się w tej samej klatce z rzutem (mającym 3 klatki startupu), rzut zawsze wygrywa.

Jest nawet chyba nawet coś o tym na eventscrubs - http://www.eventhubs.com/guides/2009/sep/18/guide-understanding-hit-boxes-street-fighter/

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #887 dnia: Maj 24, 2010, 22:19:55 »
w sc4 jest priorytet pod nic innego nie można tego podpiąć, serio, w sc4 generalnie jest jeden z najbardziej skomplikowanych systemów clashy i trade'ów z pośród bijatyk, ludzie którzy nie rozumieli tego systemu a liczyli framedate często gęsto mylili się o klatkę lub dwie przy wypisywaniu prędkości ciosów. Po prostu są tam ciosy które mają przypisane większe wagi, a to jest nic innego jak priorytet.
W tekkenie jest priorytet ale tylko przy barce z rozbiegu, jest to też bardzo dobry przykład bo w 100% przebija to każdy inny cios (nie licząc p***dółek typu lasery) ignorując jego zasięg framedatę i klatki aktywne które powinny trafić a nie trafiają.
W gg przy niektórych technikach jak "vulkaniku vajper" też są klatki niewidzialności i jest ich dużo więcej niż w odpowiednikach w sf4, no i ofkoz jest masa klatek niewidzialności przy superach, w bb jest podobnie, są techniki które przebijają prawie wszystko w prawie całym czasie swojego startup'a, to nic innego jak priorytet. 
Cytuj
Jedyny priorytet jaki występuje w tej grze, to rzut vs cios - jeżeli cios spotka się w tej samej klatce z rzutem (mającym 3 klatki startupu), rzut zawsze wygrywa.
Czyli sam widzisz że priorytet jest :).
Podobnie jest w doa gdzie ciosy zawsze przebijają rzuty.

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #888 dnia: Maj 24, 2010, 22:34:47 »
No skoro mówisz że w sc4 są jakieś wagi, to pewnie tak jest. Właśnie o takie coś mi chodziło, o priorytet ciosów ustalony dokładnie przez twórców i możliwy do zmierzenia (ale gdzie nie łączy się to ze sprawdzaniem interakcji danego ciosu z setkami innych ciosów w milionie różnych sytuacji). W sf4 nie ma czegoś takiego, priorytet jest tylko wypadkową różnych wartości (startup, hitbox, invincibility), wiec nie można go dokładnie określić i bez sprawdzania stwierdzić, jak jakiś cios zachowa się w danej sytuacji, albo przy kontakcie z innym ciosem.

Shadowsword

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 19
    • Zobacz profil
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #889 dnia: Czerwiec 02, 2010, 13:51:19 »
Wczoraj kupiłem sobie Super Street Fightera 4 na PS3 i jestem zachwycony. Jedyne co to Juri mogłaby mieć trochę mniej wyłupiaste oczy, bo wersja czerwona wygląda wspaniale :3

GHETTOkingSAS

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 71
    • Zobacz profil
  • Skąd: Nidzica/olsztyn/gdynia
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #890 dnia: Czerwiec 07, 2010, 14:09:09 »
yo mam wreszcie ssf4, ale sie wkurwilem

mam limitke, wlaczam gre i niby mialy byc stroje ktore kupilem do sf4 dostepne...
a k**wa nie ma :/ wtf?

apolon

  • Backdash Team
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 726
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: apolon81
  • Skąd: Gdańsk
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #891 dnia: Czerwiec 07, 2010, 14:12:09 »
huh? mi działają. może kupiłeś stroje do sf4 w sklepie US? ponoć w superze jest region lock na dlc.

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #892 dnia: Czerwiec 07, 2010, 16:35:44 »
Region lock na DLC jest bodaj w każdej grze na PS3.

GHETTOkingSAS

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 71
    • Zobacz profil
  • Skąd: Nidzica/olsztyn/gdynia
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #893 dnia: Czerwiec 07, 2010, 16:58:20 »
zalozylem konto na koreanskie i ten kod co dali na stroje zadzialal i mam te 3 stroje dla guilea itd, czyli co musze teraz na tym koreanskim kupic stroje dla postaci? czy jak kupie na us to mi sie tez odblokuje? nie ogarniam ;/

ale mam "pozytek" z tej limitki ^^

Slide

  • Gość
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #894 dnia: Czerwiec 07, 2010, 17:05:38 »
yo mam wreszcie ssf4, ale sie wk**wilem

Nie wk**rwiaj mnie GKS ja mam takie ciśnienie na SSF4, a tej glupiej 100 nawet nie mam żeby sobie zafundować, na dodatek je%^na sesja. Tak bym z Wami pograł na necie, a tu taki wielki stolec... po ostatnim graniu u Havoca tak mnie coś wzięło na granie eh... trzeba poczekać jeszcze do lipca, może wcześniej :/

apolon

  • Backdash Team
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 726
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: apolon81
  • Skąd: Gdańsk
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #895 dnia: Czerwiec 07, 2010, 19:49:23 »
zalozylem konto na koreanskie i ten kod co dali na stroje zadzialal i mam te 3 stroje dla guilea itd, czyli co musze teraz na tym koreanskim kupic stroje dla postaci? czy jak kupie na us to mi sie tez odblokuje? nie ogarniam ;/

ale mam "pozytek" z tej limitki ^^
masz ssf4 z koreańskiego regionu tak? no to stroje zakupione tylko w tymże regionie zatrybią

GHETTOkingSAS

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 71
    • Zobacz profil
  • Skąd: Nidzica/olsztyn/gdynia
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #896 dnia: Czerwiec 07, 2010, 21:34:11 »
No jak postapilem zgodnie z ulotka i zalozylem koreanskie konto to mi stroje zatrybily z kodu, no trudno kupie na koreanskim ;)

Slide

  • Gość
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #897 dnia: Czerwiec 12, 2010, 12:28:57 »
Wczoraj w końcu pograłem online i jestem bardzo rozczarowany. Nowy online jest tragiczny, jak w SF4 nie miałem problemu ze znalezieniem przeciwnika w ranked match tak tutaj znajduję 2 na godzinę? Lagi, opóźnienie... tragedia jeżeli nic nie poprawi się rezygnuję z grania online, bo nie ma sensu...

Snow

  • Poznań Dojo
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 270
  • Mx4Life
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Snow_B
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #898 dnia: Czerwiec 12, 2010, 12:45:59 »
2 na godzine? Chyba raczej masz zjebany internet. Normalnie przy 3 kreskach mozna grac jak w SF4 i bez problemu sie znajduje o każdej porze dnia i nocy, a na 4 kreskach gra sie bardzo dobrze.
I love my daughters, they are so pretty!

Slide

  • Gość
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #899 dnia: Czerwiec 12, 2010, 12:57:28 »
Gdyby to był problem mojego netu, to Fazza i Krill też by nie narzekali. Co prawda wieczorem było odrobinę lepiej jak grałem z Apolonem, ale nie zmienia to faktu, że lepiej zapamiętałem online z SF4