w sc4 jest priorytet pod nic innego nie można tego podpiąć, serio, w sc4 generalnie jest jeden z najbardziej skomplikowanych systemów clashy i trade'ów z pośród bijatyk, ludzie którzy nie rozumieli tego systemu a liczyli framedate często gęsto mylili się o klatkę lub dwie przy wypisywaniu prędkości ciosów. Po prostu są tam ciosy które mają przypisane większe wagi, a to jest nic innego jak priorytet.
W tekkenie jest priorytet ale tylko przy barce z rozbiegu, jest to też bardzo dobry przykład bo w 100% przebija to każdy inny cios (nie licząc p***dółek typu lasery) ignorując jego zasięg framedatę i klatki aktywne które powinny trafić a nie trafiają.
W gg przy niektórych technikach jak "vulkaniku vajper" też są klatki niewidzialności i jest ich dużo więcej niż w odpowiednikach w sf4, no i ofkoz jest masa klatek niewidzialności przy superach, w bb jest podobnie, są techniki które przebijają prawie wszystko w prawie całym czasie swojego startup'a, to nic innego jak priorytet.
Jedyny priorytet jaki występuje w tej grze, to rzut vs cios - jeżeli cios spotka się w tej samej klatce z rzutem (mającym 3 klatki startupu), rzut zawsze wygrywa.
Czyli sam widzisz że priorytet jest
.
Podobnie jest w doa gdzie ciosy zawsze przebijają rzuty.