Autor Wątek: Mortal Kombat X  (Przeczytany 112537 razy)

Aremah

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 109
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #270 dnia: Maj 22, 2015, 15:09:45 »
o Takedzie nic na ten temat nie wiadomo.
Sceny pod koniec z Jacqui wskazują na coś wręcz zupełnie przeciwnego. Znaczy że poruchałby.
« Ostatnia zmiana: Maj 22, 2015, 15:11:23 wysłana przez Aremah »

Taz_Thrash

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 369
    • Zobacz profil
  • Skąd: Warszawa
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #271 dnia: Maj 22, 2015, 16:19:18 »
Albo się dobrze kamufluje.

Aremah

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 109
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #272 dnia: Maj 22, 2015, 19:10:26 »
Zaraz się okaże, że Cassie i Jacqui się do siebie mają, a Kung Lao i Liu Kang to już w ogóle od dawna. ;)

Taz_Thrash

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 369
    • Zobacz profil
  • Skąd: Warszawa
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #273 dnia: Maj 24, 2015, 12:25:00 »
Sub Zero I Scorpion tez

Aremah

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 109
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #274 dnia: Maj 24, 2015, 13:40:02 »
I tak oto "come here" oraz "Scorpion's spear" nabierają nowego znaczenia... Ale od Suba to się proszę odwalić, bo to mój main.

Himiteshu

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 340
  • Płeć: Mężczyzna
  • Remember the dead but fight for the living
    • Zobacz profil
  • Skąd: Lubelskie
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #275 dnia: Maj 24, 2015, 21:40:10 »
Nie spojlerujcie fabuły proszę :)

nerobianco

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 509
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • CFN: Nerobianco
  • PSN ID: nerobianco123
  • Skąd: Zambrów/Białystok
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #276 dnia: Maj 25, 2015, 12:40:42 »
Wróćmy do rozmowy o czymś istotnym.
Jak poradzić sobie bez paska w rogu?
Nie macie wrażenia że gra naciska na 50/50 jeszcze mocniej niż Injustice? Możliwość resetowania sytuacji exowanym rzutem, praktycznie każdy ma teraz swojego rodzaju vortex. 

PePe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 853
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: PePe PL
  • PSN ID: PL---PePe---PL
  • Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #277 dnia: Maj 25, 2015, 13:41:23 »
Bez paska w rogu to śmierć. Jak się ma bardzo szybkiego specjalna to można nim próbować. Na zasadzie, że wyjdzie tak szybko, że bure będzie potrzebował zbroi. Albo ryzyk fizyk, dłuższe leżenie itp. Ogólnie presja w rogu jest kosmiczna.

Aremah

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 109
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #278 dnia: Maj 25, 2015, 15:37:59 »
Jak poradzić sobie bez paska w rogu?
Ja staram się po prostu blokować dopóki mi nie urośnie jeden pasek. Myslę, że zależy to zależy od postaci - np. grając jako Sub-Zero przeciwko postaci u której combo startery są głównie high można czasem wcisnąć slide (między stringami) - ale to dla mnie trochę za wysokie progi, poza tym prawie każdy ma jakiś low starter. Ogólnie trzeba po prostu dobrze zgadywać - a jeśli cię pacnie i przewróci, to masz dwa poziomy delayed wakeup, roll i backdash (nienajlepsze pomysł w rogu, ale może czasem zadziałać w ramach niespodzianki) oraz rzut (delayed wakeup + wakeup throw czasami zadziała na kogoś, kto konieczne chce ci zrobić meaty przy normalnym timingu)
« Ostatnia zmiana: Maj 25, 2015, 15:41:00 wysłana przez Aremah »

nerobianco

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 509
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • CFN: Nerobianco
  • PSN ID: nerobianco123
  • Skąd: Zambrów/Białystok
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #279 dnia: Maj 25, 2015, 15:54:51 »
Ogólnie trzeba po prostu dobrze zgadywać
Honest. :4d:

Póki co gra wygląda jak siedzenie w rogu i czekanie na 50/50 póki urośnie pasek, wtedy próba ucieczki i znowu kto pierwszy do cornerka.
Wiem że wariacje z założenia miały wyeliminować matchupy ale nie sądzę aby to działało w większości przypadków.
Weźmy sobie Sub Zero który ciśnie w rogu, lepiej wybrać Kung Lao i w 99% bezpiecznie uciec exowanym spinem robiąc przy okazji combo. Posiadanie takiego ruchu jest tu decydujące, często zmiana wariacji ( Cassie ) nie pomaga i trzeba ratować się inną postacią która posiada jedną konkretną opcję która ratuje nas w tej jednej konkretnej sytuacji. Chciałbym aby ktoś jeszcze zabrał głos w tej sprawie, grając i oglądając MKX póki co wygląda to właśnie tak jak opisuję.

Oxva

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 473
  • Płeć: Mężczyzna
  • Welcome to the family son
    • Zobacz profil
    • Email
  • Nintendo ID: Oxvasan
  • PSN ID: Oxvasan
  • Skąd: Legnica
  • Steam ID: Oxva
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #280 dnia: Maj 25, 2015, 17:56:02 »
"Tania" niebawem w Mortalu :kreygasm:



Cytuj
W ogóle wiecie ze Oxva miał kiedyś długie włosy i nie wyglądał jak white trash prosto z getta, który zabije cie za fajkę?

Aremah

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 109
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #281 dnia: Maj 25, 2015, 18:47:18 »
Nerobianco, zgadzam się. Sam zadałem kiedyś to pytanie na Reddicie: czy wariacje się sprawdziły? Z jednej strony fajnie, że ktoś, kto chce grać Sub-Zero może grać albo defensywnie, albo ofensywnie, i jest to niewątpliwy plus dla casuali, lojalistów itd. Z drugiej jednak to dopóki ktoś nie wymyśli dużego turnieju w którym przegrany może zmienić wariację ale nie postać, dopóty bardziej będzie się opłacało wybrać inną postać, która jest jeszcze lepsza w danym aspekcie gry. Myślę, że na najwyższym poziomie zawsze tak będzie.

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #282 dnia: Maj 26, 2015, 01:46:56 »
Wróćmy do rozmowy o czymś istotnym.
Jak poradzić sobie bez paska w rogu?
Nie macie wrażenia że gra naciska na 50/50 jeszcze mocniej niż Injustice? Możliwość resetowania sytuacji exowanym rzutem, praktycznie każdy ma teraz swojego rodzaju vortex. 

MK to "zawsze" była gra w naciskanie guzików. Albo znasz matchup i wciśniesz lepszy guzik niż przeciwnik w dobrym momencie albo palisz pasek na armora. Z jednej strony to fajnie, bo nie ma miejsca na filozofowanie. Z drugiej, jak sam zauważyłeś - 50/50 the game. Przynajmniej rzut się mało opłaca a command graba wiele postaci nie ma, więc nie zamienia się to w 3/3/3 the game.
Moje pięści krwawią śmiercią!

camposrage

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
  • Skąd: Dublin
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #283 dnia: Maj 26, 2015, 21:22:58 »
Narazie to ta gra Raidenem i Kung Jinem stoi, nie mogę juz na to patrzeć,  problem w tym że nie mam z kim grać offline,  i wiele rzeczy failuje a taki kung wcisnie sobie i jest fajnie, no cóż street się pobiera, może będzie lepszy netcod.
A ja chciałbym pograć sobie Kotalem to online jest to wręcz harakiri.
BTW. Kung Jin wydaje się typem I TY MOŻESZ GRAĆ W MKX.
« Ostatnia zmiana: Maj 26, 2015, 21:40:10 wysłana przez camposrage »

HiKrush

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bagiety już jado
    • Zobacz profil
  • PSN ID: HiKrush
  • Skąd: Limanowa
  • Steam ID: HiKrush
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #284 dnia: Maj 27, 2015, 11:07:10 »
Pytań kilka:

1. Niektóre z postaci mają wariacje wyraźnie odstające od pozostałych, np. Thunder God Raiden. Prosiłbym o podanie takich wariacji dla:
- Kenshi
- Reptile
- Cassie
- Johny
- Sonya
- Jaqui
- D'vorah
- inne, jeśli da się łatwo określić
Jeżeli któraś z postaci ma dwie/trzy viable wariacje, to prosiłbym o podanie różnic. Np. Cassie viable ma chyba Holly i Brawler, tak?

2. Stamina - co to jest, po co to jest, co od tego zależy?

3. Czy content zakupiony na danej konsoli, np. strój, jest dostępny dla wszystkich użytkowników, czy tylko dla właściciela konsoli? Mamy jedną i każdy ma swój profil na niej, a nie wiem, czy jak kupimy na koncie Gordafa, to moje konto będzie miało do tego dostęp.

4. Standardy turniejowe: 2 rundy, default czas, banned: Kitana w wariacji jakiejśtam, Ermac w wariacji Upiór, wakeup teleport i hat Kung Lao. Zgadza się?

Na razie chyba tyle. Z góry dzięki!
- To się nazywa obłęd.
- Wszystko się jakoś nazywa, wybierz sobie.