Mortal jest do dupy zoptymalizowany na PC, zakup na konsolę jak masz opcję.
Jax trochę solidniejszy niż w MK9, ale jak narazie wygląda na równie gimmickową postać - W większość stringów można wcinać się d+1 lub armorami. Nawet cancelując w specjalki.
Po kolei, mały breakdown:
a) Pumped Up - Gotcha Grab zadaje więcej dmg, zostawia przeciwnika stojącego z jakąś małą przewagą; przeciwnik może wyskoczyć albo próbować poke-ować d+1 (przebija f+2,1 co jest najważniejszą opcją Jaxa).
GG jest wolniejsze i karalne = znacznie gorsza (już dziurawa) ofensywa. Ground Pound szybszy, trafia na całą planszę, ale nie wybija = Mniej dmg z setupów.
b) Heavy Weapons - d/b+2 które jest jednym z ważniejszych narzędzi w ofensywie zamieniamy na karalną rakietę. Chyba nie trzeba tłumaczyć. Opcje z cancelem rakiety na bloku = full combo dla przeciwnika. Drugi dodatkowy projectile to nic specjalnego, poza tym że anti-airowa wersja może restandować w rogu.
c) Wrestler - Jedyna wariacja która tak naprawdę nic nie traci, ale też nie zyskuje nic specjalnego. Command grab bierze o 2% więcej niż zwykły rzut, i ex ma armor.
#BUFFJAX