Jak wiadomo Wang podobnie jak i w DR tak i teraz jest raczej na szarym końcu wszelkich Tier List
. Wielu z was ma przeświadczenie jeszcze z czasów T5, że jest najprostszą i mocną postacią (jego juggle wtedy faktycznie były dla ułomnych
), lecz już w DR został on osłabiony i znajdował się w tier listach jedynie przed misiami i Dragiem
. W T6 jest podobnie. Dostał on kilka przydatnych zagrań, ale część starych została osłabiona i wychodzi na to samo co w DR czyli końcówka tier list
. Jest on postacią typowo defensywną, której gra opiera się głównie na "dziabaniu" przeciwnika (poking na low) i dobrych mind game'ach pod ścianą.
Postaram się tu pokrótce opisać niektóre ważniejsze zmiany od DR i nowe zagrania w T6.
Zmiany na płaszczyźnie DR->T6u/f+4 - teraz nie wybija w powietrze lecz sprawia, że postać ląduje na ziemi (podobnie jak kolano Ravena i WS+2 DJ'a) co umożliwia juggle. Niestety nic innego i sensownego po tym nie trafia jak 1+2 B!... więc odpada nam zachowania B! do wykorzystania na ścianie
. Mamy teraz po tym -12, a nie -13 jak w DR.
b+2,1 - niestety nie mamy już po tym gwarantowanego 1,4; bo na trafieniu jesteśmy tylko na +5
, zaś w przypadku bloku na -3. Jest również po tym kontynuacja
b+2,1,1+2, ale z racji karalności na punche nie przydatna poza jugglami, no chyba że ktoś jeszcze o tym nie wie i po b+2,1 będzie przebijał
.
d/f+1,1 - teraz nie jest NC i nie wybija
. W jugglach daje B!
d/b+3 - mniejsza kara na bloku (-12) sprawiła że jest to według mnie jeden z lepszych ciosów dziadka.
Fenomenalny zasięg, na CH przewraca, trackuje w obie strony.
d+2,1+2 - teraz nie jest to już NC, a 1+2 nie siedzi w jugglach
. Samo d+2 jest świetne po B! do okizeme, bo zostawia nas w FC.
1,1,1 -> 1,1,2 - jak widać seria została trochę przemodelowana i teraz nie wybija na CH, ale dalej jest NCc. Pierwsze dwa ciosy wciąż są NC. Całość karalna na -12
f+1+2 - przewraca tylko na CH
, ale ma mniejszą strate na bloku (-13).
f+2 - mamy teraz kontynuacje
f+2,2 która idzie na mid. Całość jest NC z -11 na bloku. Pierwszy cios wychodzi w 15 klatek i ma fenomenalny zasięg w sam raz do karania tam gdzie u/f+3 nie sięga oraz może być dobrą alternatywą dla Death Fista do karania wiffów.
f+4 -> f+4,1+2,2 - jak widać dawny JS stał się teraz początkiem 3-hitowego stringa. Są to 3 midy, dwa pierwsze NC i bezpieczne na bloku.
d/f+2,1 - poza zmienioną animacją FD i właściwości bez zmian.
d/f+3 - teraz jest to low z -13 na bloku i +4 na trafieniu.
d+1+2 - większa strata na bloku bo -14.
u/f+3+4 - idzie teraz na low, niestety ma -17 na bloku, ale +7 na trafieniu. Tylko do oki pod ścianą.
d+4,1 - teraz jest NCc
f,f+2 - zmieniono kompletnie ten cios. Teraz idzie na high,a na bloku jest chyba równowaga. Poza jugglami raczej nieprzydatny.
DF - teraz bez clean hita kroi tylko 28 dmg, czyli mniej niż w DR, mimo że skalowanie wszystkich ciosów ze stójki poszło o 20% do góry. Smutne
WS+4 - teraz nie przewraca, ale za to jest bezpieczne. Stało się standardowym WS+4.
d/b+2 - teraz nie jest to launcher lecz początek 3-hitowego stringa:
d/b+2,4,1 [m,m,m] lub
d/b+2,4,2 [m,m,h]. Pierwszy z nich karalny na wybitkę po ostatnim hicie, zaś drugi całkowicie bezpieczny. Raczej poza jugglami mało użyteczne.
d/f+4 - mamy teraz po tym kontynuacje
d/f+4,1, która niestety, ale jest tylko NCc. Pierwszy hit, dobry do midowego pokingu na koniec rundy (i12).
Nowe zagrania w T6WS+1,1 - 13 klatkowe NC z WS'a, wbija na ścianę, karalne na -12, więc nie ma tragedii. Według mnie jedna z lepszych rzeczy jakie dziad dostał.
f,f+1+2 - mid, po którym mamy krótkiego juggla za około 50 dmg. -12 na bloku.
u/f+1+2 - hit throw na mid, na bloku z przewagą +7, niestety trwa aż 30 klatek.
WS+1+2 - mid z fałszywą przewagą 29-ciu klatek na trafieniu, bez gwarantów, ale przeciwnik może tylko blokować. Karalny na -10. Posiada funkcję auto-parry na high i mid.
f+3 - midowy Homing Wanga, bezpieczny na bloku.
WS+3,2 - 16 klatkowe NC [m,h], gdy pierwszy pójdzie na blok pod drugim niestety można się schylić.
SS+3 - stomp podobny do d+3+4, lecz o troszkę większym zasięgu i mniejsza kara na bloku (-11).
f+1+2+3 - kolejny obok f+1+4, jugglujący unblock.