Autor Wątek: Wiarygodne przecieki specyfikacji PS4 oraz XBOX720  (Przeczytany 7707 razy)

PePe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 853
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: PePe PL
  • PSN ID: PL---PePe---PL
  • Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Wiarygodne przecieki specyfikacji PS4 oraz XBOX720
« dnia: Styczeń 22, 2013, 21:02:27 »
Aż dziwne, że nikt jeszcze o tym nie napisał - w sieci znalazły się wiarygodnie wyglądające przecieki odnośnie specyfikacji konsol następnej generacji:

W skrócie (dla ludzi którym nie chce się czytać) przedstawia się to następująco...

Nowe Playstation:
  • CPU - Architektura AMD x64, 8 rdzeni, taktowanie 1.6 [GHz]
  • GPU - AMD Radeon, 18 jednostek obliczeniowych, taktowanie 800 [MHz]
  • RAM - 4GB GDDR5, z tego 512MB zarezerowane dla OS

Nowy XBOX:
  • CPU - Architektura AMD x64, 8 rdzeni, taktowanie 1.6 [GHz]
  • GPU - AMD Radeon, 12 jednostek obliczeniowych, taktowanie 800 [MHz]
  • RAM - 32MB ESRAM (102 GB/s) oraz 8GB GDDR3 (68 GB/s), z tego ponoć aż 3GB zarezerwowane dla OS

Mój komentarz:
  • Pierwszą rzeczą jaka rzuca się w oczy jest procesor. Wygląda na to, że obie konsole będą miały identyczne CPU. Prawdopodobnie będą to 2 "sklejone" ze sobą procesory typu "Jaguar" od AMD. Warto tutaj zauważyć, że o ile liczba rdzeni napawa optymizmem o tyle taktowanie oraz architektura już nie bardzo - technologia "Jaguar" to rozwinięcie technologii stosowanej do tej pory w netbookach i tym podobnym sprzęcie. Porównując to do rozwiązań Intela zdecydowanie bliżej temu procesorowi do Atoma niż do np. Core i3. W połączeniu z wolnym taktowaniem wygląda to nieciekawie. Co prawda rdzeni jest dużo, ale nie wszystko da się przecież robić równolegle. Jedynym pocieszeniem jest fakt, że dotychczas używane w konsolach CPU też nie były uważane za zbyt wydajne, a mimo to developerzy jakoś sobie radzili. Jeśli ta informacja się potwierdzi to jestem ciekaw jakie były przesłanki ku temu rozwiązaniu - czy AMD nie bardzo chciało sprzedać licencję na swoje "normalne" procesory czy jednak zdecydowali o tym twórcy konsol, stwierdzając, że taka moc będzie wystarczająca, a zaoszczędzą dużo kasy na powierzchni krzemu oraz unikną problemów z chłodzeniem.
  • Jeśli chodzi o GPU to wielkich niespodzianek nie ma - od dawna się mówiło o współpracy SONY oraz MS z AMD (dawne ATI), zwłaszcza że firma ta świetnie się spisała z GPU dla XBOX360 (wyraźnie lepszym od GPU Nvidii w PS3). Jestem pozytywnie zaskoczony specyfikacją GPU w wersji na PS3 - głowy nie urywa, ale obawiałem się czegoś troszkę słabszego, bliższego Radeonowi 7770. Z drugiej strony dziwi potencjalna duża różnica w mocy między obiema konsolami - czyżby MS aż tak się skupił na casual'ach, że pozwolił sobie na wyraźnie mniejszą moc GPU?
  • Ciekawa jest też sprawa pamięci. Jak zwykle podejścia SONY i MS się tutaj trochę różnią. Dziwi mnie duża ilość pamięci w nowym XBOXie oraz zużycie jej na OS. Czytałem dużo artykułów na temat obecnej generacji i jeśli dobrze pamiętam OS w X360 bierze jakieś 32MB RAMu! Jeśli MS pozostałby przy zbliżonej technologii tylko dodał dużo nowych funkcjonalności trudno sobie wyobrazić aż 100-krotny przyrost zużycia pamięci! Innymi słowy na podstawie tej specyfikacji można wysunąć wnioski co do daleko idącej integracji nowego XBOXa z WINDOWS 8. Oczywiście w "ósemki" w jakiejś specjalnej, poobcinanej i dostosowanej wersji. W przypadku nowego Playstation sprawa wydaje się prosta - 4GB szybszej pamięci GDDR5 wydają się być w pełni naturalnym i wystarczającym upgrade'em. 512MB na system sugeruje rozbudowane możliwości w stylu PS VITA - zapauzowanie gry i wejście do PS STORE, przeglądanie WWW, cross-game video chat itp.
  • Ostatnie moje przemyślenia dotyczą ceny. Patrząc na powyższe specyfikacje uważam, że nie ma podstaw by konsole na start kosztowały więcej niż 400 EURO albo jeszcze mniej np. 350 EURO. Nie licząc GPU z GDDR5 reszta komponentów jest na serio tania. Składając taką konsolę z części dostępnych w sklepach zapłacilibyśmy niewiele więcej, a przecież proces produkcji takiej konsoli jest dużo bardziej efektywny pod względem kosztów niż składanie z gotowych komponentów.
PS. Jeśli chodzi o CPU to boję się, że taka równoległa praca na wolniejszych rdzeniach bardzo utrudni robienie gier chodzących 60 klatek na sekundę. W przypadku bijatyk nie ma większych obaw - tutaj CPU nie jest jakoś mega obciążony, ale w przypadku innych gatunków różnie może z tym być.

Oxva

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 473
  • Płeć: Mężczyzna
  • Welcome to the family son
    • Zobacz profil
    • Email
  • Nintendo ID: Oxvasan
  • PSN ID: Oxvasan
  • Skąd: Legnica
  • Steam ID: Oxva
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Wiarygodne przecieki specyfikacji PS4 oraz XBOX720
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 22, 2013, 21:51:18 »
Tak na szybko (będę edytował):

Kilku twórców już się wypowiadało na temat klatek - wg nich 30 jest ilością wystarczającą i w nowej generacji to się nie zmieni.
Cytuj
W ogóle wiecie ze Oxva miał kiedyś długie włosy i nie wyglądał jak white trash prosto z getta, który zabije cie za fajkę?

tejotl

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 763
    • Zobacz profil
    • Email
Odp: Wiarygodne przecieki specyfikacji PS4 oraz XBOX720
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 23, 2013, 20:07:59 »
mnie jakos nie kreca cyferki bo przy konsolach niewiele znacza. Ciekawi mnie jak wygladac bedzie konsola i wsteczna kompatybilnosc z ps3 i psv
apes will rise
get your stinkin' paws off me, you damn dirty ape!
freedom has never been won except by the deeds of war

Komandos

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 964
    • Zobacz profil
    • Email
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Wiarygodne przecieki specyfikacji PS4 oraz XBOX720
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 23, 2013, 20:52:38 »
Procek słaby jakiś się wydaje. Przecież Cell w PS3 ma niby 8 rdzeni i taktowanie 3,2 GHz.

Know thy self, know thy enemy. A thousand battles, a thousand victories.

WengrzynV12

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 145
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: WengrzynV12
  • Skąd: WLKP
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Wiarygodne przecieki specyfikacji PS4 oraz XBOX720
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 23, 2013, 22:28:52 »
Ja rowniez serdecznie pierdole cyferki w specyfikacjach konsol. PS4 kupie dopiero jak wyjdzie Gran Turismo 6.
Co do grafiki, to od dawna - jak kazdy dojrzaly gracz - stawiam miod nad grafike, ktora w PS3 mi wystarcza w 90%.
To co mnie interesuje, i zyczylbym sobie w PS4 to:
- lepszy system chlodzenia
- cichsza praca
- kompatybilnosc wsteczna (do PSX)
- mozliwosc instalacji custom romow
- mozliwsco odtwarzania plikow .mkv
- dysk 1-2TB.

Ceny nie spodziewam sie wiekszej niz 400 euro, chyba, ze zapodadza jakies niepotrzebne nowinki techniczne i sztucznie podbija cene.
Marek Boom

Solo

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 854
    • Zobacz profil
    • Email
Odp: Wiarygodne przecieki specyfikacji PS4 oraz XBOX720
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 23, 2013, 23:31:51 »
Szczerze, to PS3 kupilem w day1 ze wzgledu na T5:DR (i dosc szybko pojawil sie Star Ocean 5 i Valkyria CHronicles). Vite kupilem day1 i lezy i nie ma w co grac (3DS ma nie lepiej); mowa o EU/US, bow japonii maja sporo fajnych gier. Prawdopodobnie sprzedam. Predzej zagram w fan-translated VC3 na PSP. PS4 kupie za moze 1-2 lata. Jak wyjdzie jakas gra "dla mnie".  Bo pewnie po premierze bedda jakies mainstreamowe gowna, typu Call of Duty Wii U - o k**wa lece. Tak wkurzylem sie. Ja chce gre pokroju Final Fantasy z konsola jako system sellera. i sie juz nie doczekam nigdy, chlip.

ps. oczywiscie jak wyjdzie jakis dobry fighter to tez od razu kupie. czyli dobry erpeg/ jrpg / fighter. tak to nie ma po co. para zeszla calkowicie (180 stopni inaczej niz przed premiera ps3). Teraz moj PC jest mocniejszy niz specyfikacja nextgenow, ktorych jeszcze nie zapowiedziano.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 23, 2013, 23:33:38 wysłana przez Solo »

PePe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 853
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: PePe PL
  • PSN ID: PL---PePe---PL
  • Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Odp: Wiarygodne przecieki specyfikacji PS4 oraz XBOX720
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 24, 2013, 00:33:05 »
Boshe jak czytam te wasze komentarze to nawet nie chce mi się nic odpisywać. No spoko fajnie, że jesteście "pro" i w ogóle myślicie tylko o grywalności (a nie o grafice), ale mimo wszystko w przypadku nowego sprzętu zazwyczaj się dyskutuje o... Sprzęcie??? Fajnie, że macie super-duper PC, ale miejscem na chwalenie się tym jest benchmark.pl... Jeśli te wszystkie cyferki są nikomu do niczego nie potrzebne to po co w ogóle wydawać nową generację? Może lepiej przez 100 lat grać na PS2? Tak samo komentarze odnośnie rzeczywistych/teoretycznych mocy PS3/XBOX360 są raczej żałosne..

Grey

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 385
  • Płeć: Mężczyzna
  • 未だ未だ
    • Zobacz profil
    • facebook/Tekken-TEJ
    • Email
  • Gamertag: \m/
  • PSN ID: TekkenTEJ
  • Skąd: Poznań TEJ-city
Odp: Wiarygodne przecieki specyfikacji PS4 oraz XBOX720
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 24, 2013, 01:49:51 »
Oj lubię takie tematy :]

Konfiguracja Dev-kitów ze stycznia 2012 (DVKT-KS000K) podana dziś.
Zestawy developerskie posiadają z natury 2x tyle RAMu co platforma docelowa.

    System Memory: 8GB
    Video Memory: 2.2 GB
    CPU: 4x Dual-Core AMD64 "Bulldozer" (so, 8x cores)
    GPU: AMD R10xx
    Ports: 4x USB 3.0, 2x Ethernet
    Drive: Blu-Ray
    HDD: 160GB
    Audio Output: HDMI & Optical, 2.0, 5.1 & 7.1 channels

źródło: kotaku.com

o CPU: benchmark.pl
o GPU: wikipedia.org

Zmiana APU A10 (Test AMD A10-5800K Trinity) na CPU z rodziny Bulldozer to cenowy oraz technologiczny (oby nie) kroczek w tył (Rdzenie Piledriver vs Bulldozer). Co do GPU od dawana mówi się o karcie klasy Tahiti z rodziny AMD Sea Islands.

Czyli po ludzku konfiguracja ma się następująco:

"Orbis"
CPU: AMD FX-8150+
GPU: Radeon HD 8870+
RAM: 4GB GDDR5, 120-224GB/s (-1GB na system)

"Durango"
CPU: AMD Opteron Abu Dhabi ( :P)
GPU: Radeon HD 8770+
RAM: 8GB DDR3, 28-68GB/s (od -1,5GB do -3GB na system i Kinect 2.0)

W obliczu tego obietnice $ony 1080p@60fps w 3D są wykonalne, ba nawet gry 4K są wykonalne, ale wszystko w sposób analogiczny do obecnej generacji. Czyli natywne 720p@60fps-3D (Killzone 3) na PS3 jest, natywne 1080p@60fps (Gran Turismo 5, Wipeout HD) na PS3 jest choć są to rzadkie pokazy skilla w kodowaniu... Standard PS3 to 720@30fps, tak jak na Orbis standardem będzie 1080p@30fps/720p@60fps.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 24, 2013, 05:23:01 wysłana przez Grey »

Grey

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 385
  • Płeć: Mężczyzna
  • 未だ未だ
    • Zobacz profil
    • facebook/Tekken-TEJ
    • Email
  • Gamertag: \m/
  • PSN ID: TekkenTEJ
  • Skąd: Poznań TEJ-city
Odp: Wiarygodne przecieki specyfikacji PS4 oraz XBOX720
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 24, 2013, 05:23:58 »
BTW X360 zjada PS3, taaa a świnie latają ^^

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gears of War 2 (1280x720, 2xAA, Certain Edges Unaffected)
VS
Uncharted 2 (1280x720, 2xAA)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gears of War 3 (1280x720, no AA)
VS
Uncharted 3 (1280x720, 2xAA, Edge Detect, 896x504@60fps-3D)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alan Wake (960x544, 4xAA)
VS
God of War III (1280x720, MLAA)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Halo 4 (1280x720, post-AA)
VS
Killzone 3 (1280x720, MLAA 640x716@60fps-3D i nadal MLAA!)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Forza Motorsport 4 (1280x720, 2xAA)
VS
Gran Turismo 5 (1280x720, 4xAA, 1280x1080, QAA, TAA Selectable, 1280x720@60fps-3D i nadal QAA!)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

źródło: http://forum.beyond3d.com/showthread.php?t=46241

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Wiarygodne przecieki specyfikacji PS4 oraz XBOX720
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 24, 2013, 06:34:47 »
Pepe nie spinaj się. Z tego co przeleciałem posty na szybko - jakby tego panowie nie ujęli raczej chodzi o to, że nawet ludziom obeznanym w sprzęcie i mogącym z samych cyferek wywnioskować potencjał maszyny i tak koniec końców te cyferki zwisają. Konsola jest do grania, gry jakie będą, każdy wie. Trendy wyznaczone w obecnej generacji na pewno będą towarzyszyły następnej. W najlepszym wypadku przez pierwsze dwa lata, ale prawdopodobnie dłużej.
PS3 to niby jest taki kombajn - machina bojowa co specyfikacją zjada Xboxa bez popijania a z obecnej generacji fakt jest tylko taki, że gry na Wii odstają jakością od reszty i to negatywnie. Znowu sprowadzi się do tego, że producenci będą się tłumaczyć "tak na konsolę X możemy zrobić 240fpsów antyaliasing x64 i rozdziałkę 15680x8640, ale trzeba to ograniczać, bo druga konsola nie pociągnie a chcemy zarobić na wydaniu multiplatformowym" (a potem i tak to wydanie na rzekomo mocniejszą konsolę będzie gorsze jakościowo)

Mi tam wiszą te specyfikacje bo i tak nie kupię w pierwszym roku po premierze - jRPGi są martwe (wychodzi może jeden w roku na widok którego nie przewraca mi się w żołądku) wRPGi są na PC, Next-gen bijatyki na start się nie spodziewam, gier single player nadal mam setki do przejścia.
Moje pięści krwawią śmiercią!

Solo

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 854
    • Zobacz profil
    • Email
Odp: Wiarygodne przecieki specyfikacji PS4 oraz XBOX720
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 24, 2013, 10:08:40 »
Boshe jak czytam te wasze komentarze to nawet nie chce mi się nic odpisywać. No spoko fajnie, że jesteście "pro" i w ogóle myślicie tylko o grywalności (a nie o grafice), ale mimo wszystko w przypadku nowego sprzętu zazwyczaj się dyskutuje o... Sprzęcie??? Fajnie, że macie super-duper PC, ale miejscem na chwalenie się tym jest benchmark.pl... Jeśli te wszystkie cyferki są nikomu do niczego nie potrzebne to po co w ogóle wydawać nową generację? Może lepiej przez 100 lat grać na PS2? Tak samo komentarze odnośnie rzeczywistych/teoretycznych mocy PS3/XBOX360 są raczej żałosne..

ze jak? stary to przez konsole grafika stoi w miejscu, a ostatnim jakis tam malym przelomem byl Crysis z 2007 roku, ktory dzis na full miazdzy kazda gre z 2012 roku (moze tylk BF3 na PC moglby z nim powlaczyc). I nowa generacja zmieni to tylko troche, bo gry juz od kilku lat moglyby wygladac (+lepsza fizyka, ai itp) jak te, ktore beda probowac robic pod "next" geny.

Konsole zatrzymaly rynek w miejscu (co poniekad wynikalo z piractwa na pc; i niech nikt nie pitoli, ze to nie to, bo dokladnie to to). Teraz bedzie jeszcze bardziej w dupie, bo sporo mocy idzie na pop***dolki iOS/Androdi bo tam jeszcze mniejszym kosztem ma sie niezly zwrot gotowki.

Po co mam kupowac nowe PS4/X720, skoro mainstreamowe gry bede gral na PC w tej samej jakosci (a moze i lepszej), a jak pisalem wyzej i pisal tez Hiryu - a jRPG jest w czarnej dupce; kiedys PS sie uzywalo, bo tam bylo od groma gier, ktorych nie uraczyles na PC. to byly inne swiaty. A teraz?

Nie wiem nawet czy nowa konsola nie bedzie Wii U, skoro Atlus robi na to nowego Shin Megai Tensei, a autorzy Xenoblades rozpoczeli prace nad RPG na Wii U (!!).
« Ostatnia zmiana: Styczeń 24, 2013, 10:47:02 wysłana przez Solo »

Tundra

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 449
    • Zobacz profil
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Wiarygodne przecieki specyfikacji PS4 oraz XBOX720
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 24, 2013, 12:17:41 »
Obecnie gry na konsole wyglądają wręcz tragicznie, sporo hitów jest niestety najpierw robionych pod konsole, potem na kompa leci słaba konwersja. Przez konsole spora część branży niestety stoi w miejscu. Twórcy Crysisa faktycznie się wyłamali, i ich dzieła na PC są niesamowite i robią grę bez kompromisów (świetna optymalizacja, pozwala nie mieć wygórowanych wymagań sprzętowych). Też kupiłem 1 dnia PS Vitę i sprzedałem ją bardzo szybko, a do dziś nie ma na nią gier... Po premierach na Wii U widać, że nikogo z twórców nie interesuje "nowa generacja", bo większość gier to stare kotlety, a nowa jakość to co najwyżej średniaki (patrz: ZombiU). Kiedyś kupowało się konsole dla gier, teraz jedna Marka wychodzi na 40 platform naraz i odechciewa się inwestować w nowy sprzęt... PS 2 kupiłem dla Tekken 5, PS 3 kupiłem dla Dr'a. Obawiam się, że nie będzie gry, dla której będzie warto kupić PS 4.

Komandos

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 964
    • Zobacz profil
    • Email
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Wiarygodne przecieki specyfikacji PS4 oraz XBOX720
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 24, 2013, 12:37:05 »
Cytuj
Vite kupilem day1 i lezy i nie ma w co grac (3DS ma nie lepiej); mowa o EU/US, bow japonii maja sporo fajnych gier.

Oj na 3Ds'a jest w co grać, a w tym roku będzie miazga. Vita to porażka jak na razie, nie ma na to ani jednej gry dla której warto kupić konsole. Gdzie ten zapowiadany dawno temu Tag2?

Cytuj
BTW X360 zjada PS3, taaa a świnie latają ^^

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gears of War 2 (1280x720, 2xAA, Certain Edges Unaffected)
VS
Uncharted 2 (1280x720, 2xAA)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gears of War 3 (1280x720, no AA)
VS
Uncharted 3 (1280x720, 2xAA, Edge Detect, 896x504@60fps-3D)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alan Wake (960x544, 4xAA)
VS
God of War III (1280x720, MLAA)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Halo 4 (1280x720, post-AA)
VS
Killzone 3 (1280x720, MLAA 640x716@60fps-3D i nadal MLAA!)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Forza Motorsport 4 (1280x720, 2xAA)
VS
Gran Turismo 5 (1280x720, 4xAA, 1280x1080, QAA, TAA Selectable, 1280x720@60fps-3D i nadal QAA!)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Znowu zabawa cyferkami. Wszystkie gry które podałeś wyglądają porównywalnie (co ma wspólnego Alan Wake z GOWIII?), natomiast gry multiplatformowe zazwyczaj wyglądają lepiej na X360.

Know thy self, know thy enemy. A thousand battles, a thousand victories.

Grey

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 385
  • Płeć: Mężczyzna
  • 未だ未だ
    • Zobacz profil
    • facebook/Tekken-TEJ
    • Email
  • Gamertag: \m/
  • PSN ID: TekkenTEJ
  • Skąd: Poznań TEJ-city
Odp: Wiarygodne przecieki specyfikacji PS4 oraz XBOX720
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 24, 2013, 13:23:38 »
Znowu zabawa cyferkami. Wszystkie gry które podałeś wyglądają porównywalnie (co ma wspólnego Alan Wake z GOWIII?), natomiast gry multiplatformowe zazwyczaj wyglądają lepiej na X360.

To oczywiste że portowanie np. z PC na PC o zamkniętej architekturze (X360) jest łatwiejsze niż na CPU serwerowy (PS3), co nie znaczy że ten ostatni ma mniej powera. Jak ma się Xboxowe natywne 720p@30fps z 2xAA w porównaniu do natywnego 720p@60fps z 4xAA | 640x716@60fps-3D z MLAA (!) | natywnego 720p@120fps-3D w kontekście surowej mocy?

Jak by ktoś nie wiedział ma się jak o 25-35% mocniejszy sprzęt do słabszego i nie jest to dyskusyjne, to fakt :]
Z mojej str. koniec nt. current-genów bo nie o tym jest temat.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 24, 2013, 13:33:11 wysłana przez Grey »

Solo

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 854
    • Zobacz profil
    • Email
Odp: Wiarygodne przecieki specyfikacji PS4 oraz XBOX720
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 24, 2013, 13:29:42 »
Komandos - dla mnie jak narazie na 3DS moglbym zagrac w:
- Beyond the Labyrinth  (TBA)
- Code of Princess (TBA US/EU)
- Bravely Default: Flying Fairy  (TBA)
- etrian odyssey IV (TBA)
- rune factory 4 (TBA)

wiec na razie ja nie mam w co; )

a tu mozna zobaczyc nowa gre od Monolith (byc moze prequel/sequel do Xenoblade Chronicles!):
http://operationrainfall.com/xenoblade-developer-monolith-reveals-new-xeno-related-game/

przypominam,ze ci kolesie sa odpowiedzialni za xenogears ps1 , xenosaga ps2 (i xenoblades wii)

Wii U - nadchodze.. (na PS3 jeszcze ni no kuni i Tales of Xilia!! tylko pewnie w Talesie jak zwykle beda tylko ang duby; gdyby chodziac byly na poziomie final fantasy xiii - tutaj dub eng byl swietny)

Na Vite zapowiedziano ostatnio kilka fajnych jrpg gier, ale czy wyjda one poza japonie... tak jak na PSP - przeciez tam takie wyjebsite jrpg perelki nie sa puszczone na west, ze bania mala.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 24, 2013, 13:31:27 wysłana przez Solo »