Nowości:
SE d/f+1 - Nowy bound, który wydaje się być kapkę bardziej consistent niż f,b+2,1. Nie używać poza jugglami, bo -15 na bloku oraz przy jugglach w plecy, bo nie wejdzie.
b+2,3 - m,h alternatywa dla b+2,1 (m,m). Zakłada W!, NC, niestety nie jailuje na bloku ani nie da się hit confirmować, więc używać rozważnie.
f+4,1,2,1 - Nowa ściana. Ostatni cios ma -12 na bloku, pierwsze 2 są NC, 3 NCc, jednak poza jugglami nie opłaca się z tego korzystać.
Zmiany:
u/f+4 już nie zakłada B!.
DE 1+2 już nie wybija na NH.
f+1+2 ma teraz -14 na bloku i mniejszy zasięg.
iSW wrzuca lepiej na ścianę, jednak siedzi tylko f+1+4 i nie ma nic konkretniejszego.
b+2,1 ma teraz -10 na bloku.
u/f+3 już nie jest tak priorytetowe, można wybić z niego zwykłym d/f+1 bądź punchami.
u/f+3+4,1 ma więcej frejmów on hit, ale dalej jest bezużyteczne.
FC d/f+1+2 ma mniej klatek na hicie.
d+2 teraz bounduje
Punishing:
-10 - 1,2; 1,1; 2,1 (najlepiej 1,2, gdyż +4 on hit i zabiera niewiele mniej niż 2,1, które ma +1)
-11 - dalej 1,2
-12 - f+2,4
-13 - d/f+1; f+1+4 (tutaj jednak dalej idzie w ruch f+2,4, gdyż f+1+4 zadaje mniej i jest karalne na wybitkę)
-14 - f,b+2,1 i mini juggle
-15 - f+1+2 (juggle); b+1; d/b+2,1 (jeśli nie dosięga f+1+2 ładujemy d/b+2,1)
-16 - u/f+3 i juggle
WS punishing:
-10 - FC d+1
-11 - WS+4
-12 - dalej WS+4
-13 - WS+2,1
-14 - dalej WS+2,1
-15 - WS+1 (juggle)
-16 - u/f+3 (juggle)
Imo osłabienie Larsa ze względu na zasięg bardziej wynika z poprawienia movementu niźli osłabienia jego trackingu i hitboxów. Jeśli zauważę jeszcze jakieś zmiany wrzucę je tutaj.