Temat dla wszystkich grających Zafiną, którzy wstydzą się od dwóch miesięcy cokolwiek w jej kwestii napisać.
Nowe ciosy:- u/f+1+2: lowcrushujący mid przechodzący do TRT, +4 na hicie, ? na bloku. Ma trochę złudny zasięg, wydaje się, że sięga z range 2, a tak naprawdę trafia z odległości mniejszej niż np. ff+4. Mocno średnio przydatny, zwłaszcza przeciwko punch happy characterom (można Zafę zfloatować, bo cios trwa długo).
- d/f+1,2,
1: midowy ender dla starego d/f1,2, -14 na bloku, raczej niezła przewaga na hicie, na CH daje (chyba) gwarantowane podbiegnięcie, 1+2 B! (na pewno jest gwarantowane pod ścianą, bo nie trzeba podbiegać
); cios można opóźniać, tworząc (dość słaby) mindgame z df+1,2.
- d+3: najlepszy nowy cios Zafiny, także jej najlepszy low. HiKrushuje, często midcrushuje, -13 na bloku, +4 na hicie (!) i gwarantowane, nieprzerywalne WS+4 (niestety parowalne, ws4 nie jest kolanem), na CH knockdownuje, dając gwarantowane WS+4 lub nieprzerywalne SCR 1+2 (zrobione bardzo szybko). Trzymając dół Zafina przejdzie do MNT, zmieni się wtedy framedata (-16 blok, +1 hit), na CH dostaniemy także gwarantowane d+1 (max damage po CH d+3).
Generalnie jest to świetny, w miarę zasięgowy low uruchamiający pokłady mindgame'ów - gdy już nauczymy przeciwnika, że mamy gwarantowaną próbę WS+4, możemy zacząć go traktować innymi ciosami: FC d/f+3, cc ff+3_ff+4, wybitki z WS. Wbrew plotkom raczej nie da się go blokować na reakcję - nawet Knee łyka 3 takie pod rząd Frizen
Istotne zmiany względem T6:Transitions:
- 1,3 - teraz Zafina automatycznie przechodzi do SCR, będąc na +5 na hicie. Trzymając tył po 1,3 pozostanie w pozycji neutralnej (-8 na bloku, +1 na hicie).
- 2,1,3~d - cancel ostatniego ciosu w MNT, uruchamiający średniej jakości mindgame'y z MNT.
- d/f+4,1~d - cancel ostatniego ciosu w FC, jak wyżej pozwala na takiesobie miksapy do papy z FC (ponadto df4,1 na hicie daje +8-+9, co jest samo w sobie całkiem niezłe)
Framedata:
- SS 1+2 na bloku
-6->-3, na hicie
+6->+8- b+1 na bloku
-14->-12: cios więc nie jest już karalny na wybitkę i w końcu w miarę spokojnie można go używać do CH hunting (wraz z TA! daje naprawdę mocne juggle).
- MNT u/f+3 na bloku
-14-13->-10-8- SCR df+4 szybsze:
i24->i19, na bloku
-25->-14, niestety na CH
nie daje już gwaranta.- WS+1 na bloku
-15->-10, niestety na hicie
nie daje gwaranta, tylko +1.
- WS+1,2 na bloku
-14-13->-13-12, na dodatek jest to taggable launcher, którego możemy swobodnie używać w wielu jugglach na CH (CH SCR 1+2, CH b1, CH 1+2) zjadając red life.
- d/f+1,2 na bloku
-11->-14, dość gruby nerf związany z dodaniem opóźnialnej kontynuacji d/f+1,2,1
Inne:
- ff+4: homing move, lowcrushuuje, fdata bez zmian
- ff+2: homing move, fdata bez zmian
- SCR d/f+3: homing move, z bliska siedzi nowy jugiel: SCR d/f+3, WS3, SCR 1, SCR 1+2 B!
- 1,4 to teraz natural combo
Taggable launchery:
- d+4,3
- WS+1,2
- WS+2
- SCR 4
- MNT d/f+2
- TRT 2
- CH d/b+4,2
Z WS+2 mamy ciekawy Option Select: WS+2~TAG+d. Na bloku Zafina odturla się do tyłu będąc somewhat bardziej safe niż po gołym WS+2, na hicie wtagujemy partnera, zabierając red life.