BACKDASH FORUM
O bijatykach. Z pasją.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Strona główna
Pomoc
Szukaj
Kalendarz
Chat
Zaloguj się
Rejestracja
BACKDASH FORUM
»
Tekken
»
Tekken Tag Tournament 2
»
Postacie
»
Kuma & Panda
»
Parujący niedźwiedź
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Autor
Wątek: Parujący niedźwiedź (Przeczytany 3366 razy)
Jaco
Newbie
Wiadomości: 31
Płeć:
PSN ID: Jaco_Mik
Skąd: Mikołów
Parujący niedźwiedź
«
dnia:
Wrzesień 24, 2012, 22:55:19 »
Pytanie jak w temacie. Co robić Pandą po low parry?
Zapisane
ShoRyoKen !!
Di
Administrator
Hero Member
Wiadomości: 6149
Płeć:
Objection!
Skąd: Warszawa
Odp: Parujący niedźwiedź
«
Odpowiedź #1 dnia:
Wrzesień 25, 2012, 12:35:12 »
Na Zaibatsu posucha, więc ode mnie dwie akcje:
low parry, 4, f+1, b+2,1<1+2 = 34 dmg
low parry, 4, 2, b+1~3+4 = 30 dmg + HBS oki
Niestety, w temacie low parry miśki miały problem w T6, mają i teraz.
Zapisane
Jaco
Newbie
Wiadomości: 31
Płeć:
PSN ID: Jaco_Mik
Skąd: Mikołów
Odp: Parujący niedźwiedź
«
Odpowiedź #2 dnia:
Wrzesień 25, 2012, 13:27:22 »
Miałem nadzieje na coś lepszego ... ale miski rzeczywiście mają problem.
I jedna bieda odemnie
d/f+2 d/f+2 d/f+2,1
Zapisane
ShoRyoKen !!
Di
Administrator
Hero Member
Wiadomości: 6149
Płeć:
Objection!
Skąd: Warszawa
Odp: Parujący niedźwiedź
«
Odpowiedź #3 dnia:
Wrzesień 25, 2012, 13:32:31 »
d/f+2 w tej sytuacji zadaje 3 punkty obrażeń, więc zupełnie się nie opłaca. W T6 robiło się b+2,1, d/f+2, d/f+2,1, ale w TTT2 pierwszy cios wymaga timingu.
Zapisane
Jaco
Newbie
Wiadomości: 31
Płeć:
PSN ID: Jaco_Mik
Skąd: Mikołów
Odp: Parujący niedźwiedź
«
Odpowiedź #4 dnia:
Wrzesień 27, 2012, 08:57:24 »
Niedźwiedź nie ma rzeczywiście zbyt wiele opcji.
Ta pierwsza akcja po low parry, 4, f+1, b+2,1<1+2 = 34 dmg często wiffuje ostatni cios.
Jak dla mnie lepiej po b,2,1~3+4 i coś zapodać na techrolującego np. d+1+2 lub f+1+2
A i zamiast 4 lepiej zrobić f+4 - kroi więcej niż samo 4.
Zapisane
ShoRyoKen !!
Di
Administrator
Hero Member
Wiadomości: 6149
Płeć:
Objection!
Skąd: Warszawa
Odp: Parujący niedźwiedź
«
Odpowiedź #5 dnia:
Wrzesień 27, 2012, 10:05:24 »
Jeśli opóźnisz ostatni cios, nie powinien spudłować.
Zapisane
Jaco
Newbie
Wiadomości: 31
Płeć:
PSN ID: Jaco_Mik
Skąd: Mikołów
Odp: Parujący niedźwiedź
«
Odpowiedź #6 dnia:
Wrzesień 27, 2012, 15:12:54 »
I to jest właśnie problem z niedzwiedziem.
Niektóre rzeczy nie trafiają. Jak np b+2,1 po parry i to nie kwestia timingu. Jak np d/f+3,2 jako B! pod ścianą i w końcu jak b+2,1>1+2 jako ender.
Zapisane
ShoRyoKen !!
Di
Administrator
Hero Member
Wiadomości: 6149
Płeć:
Objection!
Skąd: Warszawa
Odp: Parujący niedźwiedź
«
Odpowiedź #7 dnia:
Wrzesień 27, 2012, 16:15:26 »
Dlatego b+1,2 nie robisz po lp (i tak słaby damage), a d/f+3,2 pod ścianą robisz tylko po wallsplacie z f+2,1 (później jeszcze step do tyłu - siedzi zawsze). Natomiast b+2,1<1+2 wymaga w niektórych sytuacjach dasha i/lub dużego opóźnienia, ale siedzi zawsze.
Zapisane
Drukuj
Strony: [
1
]
« poprzedni
następny »
BACKDASH FORUM
»
Tekken
»
Tekken Tag Tournament 2
»
Postacie
»
Kuma & Panda
»
Parujący niedźwiedź