Anciet Ogre ma same wybitki na mid i jedna na low(CH). Duzy dmg i latwe wall carry sprawiaja ze postac jest naprawde mocna. Ogre ma także jugglujacy rzut, po którym na razie nie wykombinowałem bardzo silnej akcj. Wall carry Ogra w wiekszosci przypadkow jest takie same jak opcja na maks dmg; u/f+3,4,3+4, silna i bardzo latwa kombinacja do odpalenia w jugglach, czasami logika podpowiada ze ostatni cios nie wejdzie a i tak wszystko elegancko siedzi.
Przykładowe juggle:
d+1+2 d/f+1, 3,2, d+1 B! TAG [Ganryu] u/f+3 [AO] u/f+3,4,3+4 100 dmg
u+1+2 d/f+2, 3,2, d+1 B! TAG [Ganryu] u/f+3 [AO] u/f+3,4,3+4 108 dmg
u/f+4 d/f+1, 3,2 d+1 B! TAG [Ganryu] u/f+3 [AO] u/f+3,4,3+4 85 dmg
f,f+3 3,2, d+1 B! TAG [Ganryu] u/f+3 [AO] u/f+3,4,3+4 95 dmg
b,f+4 d/f+1, 3,2 B! TAG [Ganryu] u/f+3 [AO] u/f+3,4,3+4 101 dmg
ws+2 d/f+1 3,2, d+1 B! TAG [Ganryu] u/f+3 [AO] u/f+3,4,3+4 97 dmg
d+3+4 d/f+1, 3,2 d+1 B! TAG [Ganryu] u/f+3 [AO] u/f+3,4,3+4 101 dmg
SS+2 d/f+1, 3,2 d+1 B! TAG [Ganryu] u/f+3 [AO] u/f+3,4,3+4 88 dmg
d/f,d/f+2+4 (rzut) u+1+2, d+4,4 65 dmg
d,DB+4 d/f+1, 3+2, d+1 B! TAG [Ganryu] u/f+3 [AO] u/f+3,4,3+4 95 dmg
FC f+13, 3,2, d+1 B! TAG [Ganryu] u/f+3 [AO] u/f+3,4,3+4 102 dmg
CH d/b+2 ws+4, 3,2, d+1 B! TAG [Ganryu] u/f+3 [AO] u/f+3,4,3+4 98 dmg
b+1+2 (reversal, tylko pod ścianą)
Wall Carry
Zazwyczaj opcja podana wyżej ; u/f+3,4,3+4 sluzy jako wall carry, czasami jednak, gdy jestemy blisko mozna uzyc b+1,2 aby wrzycic na sciane. Ogre posiada takze b+4,3,3+4, jednak nie uzywam tego, gdyż troche randomowo siedzi ostatni cios.
Gdy wrzucimy na sciane z daleka, najlepsza opcję jaką do tej pory wymyśliłem to FC 3,3,3. Prostsza akcja to d/f+2,1,2.
Nad zwykła ścianą jeszcze pracuję, po wrzuceniu na nią i zboudowaniu siedzi kilka opcji, aczkolwiek nie wiem czy to maks co można wyciagnąć, stąd wstrzymam się z jej podawaniem.