f+1+2 jest tylko i wyłącznie do whiffów. 1+2,4 można mieszać z tacklem. Jest to chyba jedyna sensowna opcja wmixowywania tackle'a w jakąś akcję. b+3 jest ok, szybkie bezpieczne, mocno trackuje, ale nie nadużywać, bo high. 1,1,3 kiedyś uznawałem za swietny cios, dopóki nawet nooby zaczęły mi przerywać HC ostatniego buta. Samego 1,1 się nie opłaca używać, gdyż najmniejszy dmg i mało klatek on hit jeśli chodzi o karanie i poking. d/b+3 za chiny bym nie wsadził. Podcinka karalna na wybitkę, a można po tym zrobić tylko takie coś jak ssl,d+2,ws+4,d+4,1,3 ? Bez jaj. 1,3 największy damage ze wszystkich i10 poke'ów, ale najmniej +frejmów, więc niezbyt. Legenda głosi, ze qcb+2 było zarąbiste do tego momentu kiedy jakiś bufon z "manco" zdecydował, że cios z zerowym praktycznie zasięgiem będzie karalny na -15. Rosjaninem już nie można nawet w miarę bezpiecznie grać w defensywie. Trzeba nim pruć do przodu jak nic.