NC-kid/p+2,2
d/t+1,2
t+2,1
t+4,2
p,p+2,2
ws+1,4
ws+1,3
cNCkid+4,4
d/t+1,4
3 pozycje:
I) izumo (IZU) p+1+2~1,4
~1,2 - bouncer
~2 - jugle starter
~3 - jugle starter
~1+2 - bouncer
~4,1 - podcinka
~3+4 - jugle starter
~1+4_2+3 - rzucik
II) genjitsu (GEN) t+1+2warto napisać że GRN ma
auto low parry, oraz aouto rewersal na rzuty,
wiec dobre jeśli się spodziewamy choćby d+1.
~1 (na low)
~2
~3 - bouncer
III) SS (traktuje jako pozycja)~2 - mid
~4 - mid - bouncer
ciosy po których można przejsc:
1,2 ~p+1+2_t+1+2_SSup_SSdown
1+4 ~p+1+2_t+1+2_SSup_SSdown
p+4 ~p+1+2_t+1+2_SSup_SSdown
t+2,1 ~p+1+2_t+1+2_SSup_SSdown
bede więcej tu pisał dajcie mi tylko chwile wolna od pracy g/p+3 na CH daje efekt jak u asuki, czyli robimy d/t+4.... i jazda.
d+3+4 - pierwszy na
low, drugi na
midd,d/p+2 na CH daje gwarantowane, g/p+4,3 (B!)...
juggle - takie banalne na początek:
p+2, g/p+3, 1+4, t+2,1~p+1+2(B!), p,p+2,2 -(76dmg)
ch d+3+4, t+2,1~p+1+2 (izu) 1+2(B!), t+2,1~p+1+2 (izu) 1+2 -(77dmg)