Co nowego :1+2,4 - Pierwszy cios to i19 homing mid, karalny na -12, bardzo dobrze zbiera. Drugi cios to but na high. Całość jest NC i zakłada wallsplata, co w połączeniu z bardzo dobrym trackingiem pierwszego ciosu nadaje się pod ścianą jako dobra alternatywa dla liniowego b+4,3. Niestety nie można hit confirmować i nie jailuje. Całość na bloku ma -9.
1+2,1+2 - Kolejne średnio przydatne przejście do tackle'a, można cancelować w roll tak jak we wszystkich przypadkach.
b+1,2 - Dwa midy. Pierwszy ma 17 klatek i dosyć mocno trackuje w prawą stronę. Całośc jest NC. Na NH +3 , na CH (?)+5(?). Nie można hit confirmować, więc trzeba uważać, bo -13 na bloku. Samo b+1 ma -8. Jeśli sam drugi cios wejdzie na CH mamy KND/Wallsplat.
WS+1,2 - i12 NC, dające +3 on hit, -6 na bloku. Czasami warto użyć zamiast WS+1,3 jeśli boimy się, że nie zdążymy z karą.
b+4,2~d - Jedna z najważniejszych nowości. Pozwala przejść natychmiastowo do FC, umożliwiając szybką zgadywankę przeciwnikowi, który zwyczajowo schyla się pod ostatnim, dającym +4 na bloku szlagiem z b+4,2,1. Najlepszą i najbezpieczniejszą opcją jest WS+4 na wymianę, jednak przy ścianie wduszenie WS+1,3 lub WS+1+2 może zaowocować wallsplatem.
f+3,d/f - Mniej przydatne niż nowość powyżej, ale warte zwrócenia nań uwagi. Pozwala po i19 bucie na mid przejść do CD, gdzie mamy średnie opcje, głównie ze względu na to, iż qcf+3 jest bardzo biednym lowem ze swoją stratą on hit, więc niepotrzebnie się schylać. Poza tym ogarnięty gracz przerwie to generic down punchem. Jednak jest też opcja zcancelowania CD poprzez wduszenie u, co pozwala nam wybierać w różnych opcjach np. u/b+2, d+2 czy szybki step i wymianka z b+4,2,1 i wspomnianym wyżej przejściem do FC. f+3,d/f,2 można używać jako juggle endera, jeśli wiemy, że nie damy rady władować głębszego dasha z 3,1,2.
Zmiany :d/f+2 - Poprawiono hitbox i nie ma już problemów z karaniem tym ciosem. Można również ukarać tym bezproblemowo u/f+3 Larsa, co było nie do wykonania w T6.
CH d/f+1,4 - Niestety nie ma już po tym gwarantowanego stompa, ale za to zadaje większy damage i splatuje w prawą stronę.
qcb+2 - Wcześniej -13 na bloku, teraz -15
.
Stare
b+1 zmieniło notację na u/f+1 oprócz tego daje niewyrywalnego stuna i gwarantowanego full juggle'a.
WS+2 - Tym razem wybija postać normalnie, nie ma już kłopotu z timingiem fillera.
2,1,3 - Większy potencjał do wallcarry.
Tyle na razie obadałem na własną rękę i po filmikach z TZ. Jakby były jeszcze jakieś zmiany to wstawię je do pierwszego posta.