Ale czego tu się czepiać:P? Przecież i10 znaczy w ile klatek idzie cios razem z inputem i to jest prawda że z jednoklatkowym inputem cios idzie w 10 klatek. Tak wszystkie ciosy we framedacie wypisuje się w takim caliburze czy to zwykłe A czy 214A:P.
Jet Upper Bryana, on jest i14, tzn. jeśli nie wybofurujemy pierwszego 'front' podczas bloku lub dasha, realnie ten cios będzie mieć około 16 klatek.
fizycznie niemożliwe jest aby po tauncie zrobić perfekt JU w 14 klatek.
A co do bryana to by było bardziej prawidłowo to powinno się powiedzieć że exe (czyli sama animacja) trwa 14 klatek a z inputem jest 15 czyli i15 bo podaje się najmniejszą do osiągnięcia wartość. No i podczas bloku można bufferować całość czyli f~b+2 a nie tylko f, no i robienie czegoś podczas dasha nie zalicza się do bufferingu bo mamy wtedy pełną kontrolę nad zawodnikiem i jakiekolwiek "f" w tym momencie nie będzie buforowane tylko wykonywane czyli zrobisz f to po kolejnym f przejdzie ci do dasha, a jak zrobisz f~f to po kolejnym f przejdzie ci do biegu, czyli wykona się jakaś konkretna akcja. Już bardziej można to robić podczas biegu kiedy kolejne f nic nie zrobi tylko zapamięta kierunek:P.
Aha no i nie fizycznie a technicznie nie da się tego zrobić w 14 klatek z neutrala, bo fizycznie dałoby radę, ale technicznie system na to nie pozwala, bo zlicza tylko jeden kierunek w klatce:P.
No, to tyle czepiania się szczególików:PPPP.