Autor Wątek: Dla początkujących i nie tylko: pytania i odpowiedzi  (Przeczytany 85844 razy)

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Dla początkujących i nie tylko: pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #15 dnia: Grudzień 21, 2009, 17:24:14 »
To jeszcze tylko: czy w T6 też istnieją niewidoczne bezpieczne lowy z przewagą na trafieniu?
Tak, istnieją - np. d/b+3 Pandy. Są też niewidoczne - ale na szczęście karalne - lowy, które dają juggle, np. f+3+4,4 Boba.

I istnieje już jakaś lista tierów?
TU jest jakaś azjatycka, ale mocno śmierdzi. Nie wiem na przykład, czemu Roger jest tak wysoko.

No ale Nina jest grywalna ;]

Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dla początkujących i nie tylko: pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #16 dnia: Grudzień 21, 2009, 17:58:58 »
(...)w Tekkenie 6 chyba każda postać ma puncha i10.

każda postac ma puncha 10 frame, tutaj nie ma poślizgu inputu bo klawisz jest tylko jeden :)
żeby to zobrazować weźmy Jet Upper Bryana, on jest i14, tzn. jeśli nie wybofurujemy pierwszego 'front' podczas bloku lub dasha, realnie ten cios będzie mieć około 16 klatek.
fizycznie niemożliwe jest aby po tauncie zrobić perfekt JU w 14 klatek.
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Dla początkujących i nie tylko: pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #17 dnia: Grudzień 21, 2009, 18:01:59 »
każda postac ma puncha 10 frame, tutaj nie ma poślizgu inputu bo klawisz jest tylko jeden :)
???

W poprzednich częściach nie każdy miał puncha i8, mimo tego, że też były pod jednym klawiszem...
Nie sprawdzałem wszystkich, więc stąd to "chyba".

Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dla początkujących i nie tylko: pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #18 dnia: Grudzień 21, 2009, 18:15:38 »
ja się nie czepiam, chodziło mi tylko o znaczek 'i', nie obrażaj się ;)
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Dla początkujących i nie tylko: pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #19 dnia: Grudzień 21, 2009, 19:58:48 »
Ale czego tu się czepiać:P? Przecież i10 znaczy w ile klatek idzie cios razem z inputem i to jest prawda że z jednoklatkowym inputem cios idzie w 10 klatek. Tak wszystkie ciosy we framedacie wypisuje się w takim caliburze czy to zwykłe A czy 214A:P.


Cytuj
Jet Upper Bryana, on jest i14, tzn. jeśli nie wybofurujemy pierwszego 'front' podczas bloku lub dasha, realnie ten cios będzie mieć około 16 klatek.
fizycznie niemożliwe jest aby po tauncie zrobić perfekt JU w 14 klatek.
A co do bryana to by było bardziej prawidłowo to powinno się powiedzieć że exe (czyli sama animacja) trwa 14 klatek a z inputem jest 15 czyli i15 bo podaje się najmniejszą do osiągnięcia wartość. No i podczas bloku można bufferować całość czyli f~b+2 a nie tylko f, no i robienie czegoś podczas dasha nie zalicza się do bufferingu bo mamy wtedy pełną kontrolę nad zawodnikiem i jakiekolwiek "f" w tym momencie nie będzie buforowane tylko wykonywane czyli zrobisz f to po kolejnym f przejdzie ci do dasha, a jak zrobisz f~f to po kolejnym f przejdzie ci do biegu, czyli wykona się jakaś konkretna akcja. Już bardziej można to robić podczas biegu kiedy kolejne f nic nie zrobi tylko zapamięta kierunek:P.
Aha no i nie fizycznie a technicznie nie da się tego zrobić w 14 klatek z neutrala, bo fizycznie dałoby radę, ale technicznie system na to nie pozwala, bo zlicza tylko jeden kierunek w klatce:P.

No, to tyle czepiania się szczególików:PPPP.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 21, 2009, 20:00:49 wysłana przez CheeseOfTheDay »

JuniOr_TLT

  • Gość
Odp: Dla początkujących i nie tylko: pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #20 dnia: Grudzień 22, 2009, 19:13:50 »
A cóż to się stało!? Operator Ivy ma zamiar zabrać się za teczkena ^^ ? fajnie było by pograć razem.

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Dla początkujących i nie tylko: pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #21 dnia: Grudzień 25, 2009, 18:41:23 »
Czy Alisie można zmienić głowę przy pomocy różdżki Xiaoyu? Pytam, bo zastanawiam się, jak po takiej zmianie wygląda jej rzut u/f+1+2.

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Dla początkujących i nie tylko: pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #22 dnia: Grudzień 25, 2009, 19:32:14 »
Di

Pytanie mnie zabiło XD
Głowę można zmienić i (przynajmniej w wersji PSP) rzut u/f+1+2 wygląda "normalnie" tzn. zamiast głowy Alisy mamy Pandę/królika i tak zmieniona głowa "odrasta" też po rzucie.
Niestety, nie ma żadnego ciekawego glitcha...

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Dla początkujących i nie tylko: pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #23 dnia: Grudzień 25, 2009, 19:34:52 »
Dzięki :)

Pytanie mnie zabiło XD
Jak ogarniać Tekkena, to całego ;D Tym bardziej, że tu wchodzi w grę głowa Pandy!

Solo

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 854
    • Zobacz profil
    • Email
Odp: Dla początkujących i nie tylko: pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #24 dnia: Grudzień 25, 2009, 22:05:05 »
DaeDraug mi sie strasznie podoba Twoja sygnaturka (:

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Dla początkujących i nie tylko: pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #25 dnia: Grudzień 27, 2009, 22:18:15 »
Pytanko, czy ktoś zna jakieś przypadki dodatkowych rage'ów, lub bajerów graficznych z nim związanych? Nie chodzi mi o dodatkowe kolorki z ruletki.

Ja znalazłem taki bajer u Xio. Kiedy equipniemy ją częściowo w zestaw magika to przy rage będą unosiły się wokół niej kolorowe gwiazdki, słitaśne:P.

Mam założoną spódniczkę, kalosze, i rękawiczki z tego zestawu i to wystarcza:).

Daimossan

  • Gość
Odp: Dla początkujących i nie tylko: pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #26 dnia: Grudzień 28, 2009, 00:00:57 »
ja miałem taką sytuację kiedy założyłem Azjatce skrzydła te białe i wibr.. tzn "różdżkę"

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Dla początkujących i nie tylko: pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #27 dnia: Grudzień 28, 2009, 01:39:35 »
A to widocznie jest od skrzydelek bo tez je mam:).

Sepkong

  • Moderator forum
  • Jr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 92
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Sepkong_PL
  • Skąd: Wrocław
Odp: Dla początkujących i nie tylko: pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #28 dnia: Grudzień 28, 2009, 19:44:46 »
Mokujin - other upper body - butterfly - na Rage'u drewienku pali się zadek i dymek leci.

blaugrana20

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 304
  • Płeć: Mężczyzna
  • what do you want
    • Zobacz profil
  • PSN ID: blaugrana20_PL
  • Skąd: Kamienna G�ra (okolice W-cha ) )
Odp: Dla początkujących i nie tylko: pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #29 dnia: Styczeń 02, 2010, 06:56:48 »
A co to jest w Whiff ?