1. d/f+3,2 bym dodal, swietna rzecz pod sciana, latwo confirmowalne, natural, ponad pol paska leci jesli tym wbijesz na sciane. pierwszy cios na bloku niekaralny wiec idelany do zgadywanek pod sciana.
2. f+1+2- to bym wyrzucil z tej listy, -18 klatek na bloku, lepiej uzyc czegos innego.
3. d+1+2 - nie wiem co to robi w tej liscie, ten cios to nieporozumienie, crushuje highe ale jest tak wolny i karalny ze nie oplaca sie uzywac.
4. f,f,f+2 - swietna rzecz z duzej odleglosci, +10 na bloku, wiec mozna od razu potem odpalic d/f+2, lub inna szybka rzecz, jesli ktos sie bedzie wbijal dostanie wybitke.
5. 1,1 - godlike, jeden z najciekawszych NCc w grze, jesli ktos duzo spamuje, to idealnie mozna sie wbic tym stringiem, z gwarantem d/b+2, kroi 77 dmg
Jedyna wada jest to, ze pierwszy to high, wiec trzeba uwazac, jesli przeciwnik duzo robi high crashy. -11 na bloku, wiec nikt dotkliwie nas nie ukara
6. d/b+1 to podstawa, tak samo, FC d/b+1.
7. f,f+1 - fajna rzecz ale nie mozna naduzywac, dosc dlugi input sprawia, ze mozna latwo dostac wybitka w trakci robienia ciosu
8. debugger - swietna podcinka, zgarniajaca z duzego dystansu, wymieniac z deathfistem, poczatek animacji jest podobny, wiec raczej nikt na refleks nie bedzie blokowal obu opcji, debuggera fajnie uzywac jak ktos lubi lezec na ziemi.
9. u/f+1+2,qcf+2 - swietna rzecz, tylko pod sciana o ile, ktos tego nie zna, ogolnie nie ma co liczyc ze dobrych graczy tym wbijemy na sciane, aczkolwiek jesli sie uda to 100dmg leci przy scianie spokojnie.
10. 1+2, fajny homing, zgarnia z duzej odleglosci +6 na trafieniu, wiec mozna powtorzyc jesli spodziewamy sie, ze ktos bedzie atakowal. Niekaralny na bloku
11. f+2 jedyna 10 Jacka ze stania, na CH KND wiec dobre pod oki, dobre do karania, trzeba uwazac z tym ciosem bo -12 na bloku ( lol), aczkolwiek jesli ktos sporo atakuje, ladnie sie mozna tym wbijac. Jednak polecam ten cios glownie jako kare.
12. d/f+2 - najlepsze d/f+2 w grze, zgarnia z mega dystansu, wybija kucajacych, ma -14, ale rzadko nam ktos to sensownie ukara. Swietny do karania, siega bardzo daleko w zwiazku z tym, mozemy ukarac sporo ciosow z pushbackiem, deathfista Paula mozna karac w 90%, bardzo rzadko nie siegniemy. Ogolnie podstawowa wybitka Jacka. Uwazac z nia pod sciana, bo wtedy latwo mozemy wylapac nawet wybitke.