Dzięki Furb i Qjon. Byłbym jednak happy przy pełniejszym opisie
Jak użyję d/b+2,3 lub d/b+2,1 po B! to faktycznie jestem w stanie gościa dosyć daleko zaprowadzić. Tylko np. po takim d/b+2,1 jak gościu uderzy w ścianę i chcę zrobić standardowe wall combo w stylu u/f+4 (...) czy d/f+1+2 (...) to gość od razu płasko na podłodze ląduje i już nic mi tam nie wchodzi... Jakie serie mam w takiej sytuacji stosować? Albo jak gościa dobiję do ściany tym d/b+2,3 to co najlepiej robić potem? Jak się szybko zbliżyć? Zakładam, że coś w stylu f+3~1, ale wolałbym jakiś konkretny opis
No i pytanko o takie chociażby u/f+3 - pod ścianą totalnie mi się psuje z tego juggle, dą się coś z tym zrobić czy w ogóle nie należy tego ciosu pod ścianą używać?
PS. Last question - jak kończę wall combo "db21, barek" to często w practice mi tego ostatniego ciosu (barek) nie zalicza do 'combo', ale z drugiej strony mimo ustawienia "stand to guard" CPU go nie blokuje - to jakiś błąd gry czy co? Mam się tym przejmować, że coś źle robię, czy wszystko jest ok?