Autor Wątek: Strategie, match-upy, ciekawostki  (Przeczytany 32358 razy)

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Strategie, match-upy, ciekawostki
« dnia: Luty 29, 2012, 09:20:49 »
W tym temacie możecie wypisywać strategie i tricki przeciw różnym postaciom. Gdzie co obejść, ukarać, schylić się itp Ta wiedza na pewno przyda się wielu osobom, szczególnie, że na naszej scenie największym problemem jest chyba kiepskie ogranie na większość postaci.

Dzisiaj np robiłem listę karania ciosów Pyrrhy dla Ivy tak więc pare ciekawostek:

3KK - nowy "gimmick" na który ciągle nabiera się sporo osób. Drugi cios można obejść lub ukarać na bloku.
WS [A+B] - w przeciwiieństwie do wersji z SC3 (i chyba SC4) nie można już puścić w każdym momencie. Charge'owana wersja daje +14 na bloku gwarantując 236B. Można ją bez problemu przerwać lub obejść w lewą stronę i rzucić ziemniaka w plecy.
11A[A] - tutaj sytuacja jest identyczna. Samo 11AA jest karalne na -14.
66B+KA - drugi cios idzie na high
66K i 33_99K to ten sam cios ale druga wersja ma mniejszą stratę na bloku (-13)
« Ostatnia zmiana: Maj 06, 2012, 12:28:24 wysłana przez Ring »

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Strategie, match-upy, ciekawostki
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 14, 2012, 12:49:44 »
Jak się robi tego buga z bezpaskowym 236B BE Mitsa?

PePe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 853
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: PePe PL
  • PSN ID: PL---PePe---PL
  • Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Odp: Strategie, match-upy, ciekawostki
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 15, 2012, 02:30:16 »
Są w ogóle jakieś tricki na Mitsu ?? Mam wrażenie, że on wszędzie ma minimalne, niekaralne straty, a samemu może karać praktycznie wszystko ;( Dziś po raz pierwszy widziałem takie coś, że jak był w postawie, a ja go trafiłem to zrobił się czerwony i mój cios nie trafił O_o Wyglądało to trochę jak JG... Co to było??

Aragh

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 361
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Arragh
  • Skąd: Zakopane/Kraków
Odp: Strategie, match-upy, ciekawostki
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 15, 2012, 02:46:44 »
to był rage (chyba tak to się nazywa) spamitsu ma to na MST A+B. Polega na tym że pozwala zaabsorbować jeden słaby cios, w ogóle się nim nie przejąć, po prostu przeniknie. Nie wiem jak mocne ciosy może absorbowac to mitsa, ale to jest chyba najsłabszy rage w grze, bo nawet jak "zje" jakis cios to to jego A+B jest tak wolne że i tak się zdąży zablokować. Inna sprawa że zaczyna tym kombo za 100, a z techtrapem za 230.
Raga ma też np. Astaroth na bullrushu z BE i Nightmare na A+B. To Nighta działa tylko na ciosy poniżej 21 dmg i też da się zablokować właściwy atak nawet po aktywowaniu rage'a, tyle że mniej widac co się dzieje niż u mitsu.

PePe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 853
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: PePe PL
  • PSN ID: PL---PePe---PL
  • Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Odp: Strategie, match-upy, ciekawostki
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 15, 2012, 11:06:21 »
Chyba, że zje 22B, które jest dosyć bezpieczne na bloku i ma super zasięg, ale dosyć długą animacje... Wtedy A+B siada ;]

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Strategie, match-upy, ciekawostki
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 15, 2012, 11:07:07 »
Rage? Nie mogli tego nazwać po ludzku jako Armor?

maDeNTi

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 40
  • NO PAIN NO GAIN
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: maDeNTi
  • Skąd: Kalisz
Odp: Strategie, match-upy, ciekawostki
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 15, 2012, 11:22:44 »
Hym na Mitsa ... takie podstawy które większość zna:
-2KB jest karalne nawet na Hicie więc dopóki nie ma 50% paska( licząc że 200% to maks) co właściwie następuje po paru hitach nie opłacalne jest schylanie na "pałe".
-W postawie ma bodajże same wolne midy.
-66B ma małą stratę więc nie opłaca się tam zbytnio wcinać bo narażamy się na 2-gie B które da się opóźnić.
-Jeśli ktoś nadużywa 4B powinno sie je JG-dowac.
-11BAB (bodajże) ostatnie B da sie sidestepować. (ale to pewnie wszyscy wiedzą)
Jak dla mnie Mitsa najlepiej trzymać w takim dystansie żeby nie mógł robić 2K BE.
< --NO PAIN NO GAIN-- >

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Strategie, match-upy, ciekawostki
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 15, 2012, 11:42:32 »
Mitsu ma sporo innych dobrych lowów, np niewidzialne 6B2 albo trackujące MST KB.

Najlepszego rejdża ma Astaroth. Voldo też ma, ale słabego.


Księżyc

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 154
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mr. Hype-Man
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Łódź
Odp: Strategie, match-upy, ciekawostki
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 15, 2012, 12:42:39 »
Właśnie, a'propos 6B2. Jak się robi jego wersję nie-JF???
"Trzeba, rozumiesz, umieć poetycko roztoczyć przed pacjentem wizję growego community, które to zapijając trunkiem przeróżnym grywa nad jeziorami w towarzystwie pięknych dam i komarów tak łagodnych, że nie żądlą jeśli się tylko poprosi. "

grabczas

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 387
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: grabczas
  • Skąd: Białystok
Odp: Strategie, match-upy, ciekawostki
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 15, 2012, 12:52:12 »
-11BAB (bodajże) ostatnie B da sie sidestepować. (ale to pewnie wszyscy wiedzą)

Z tym sidestepem to nie ma też co go robić na pałę non stop bo jak Mitsu mądry to zamiast drugiego B wejdzie w MST i dalej każe ci zgadywać co odstawi.

6B2 jest póki co moim utrapieniem bo w dowolnej wersji to nie wchodzi mi zawsze jak chcę a co dopiero nie-JF :/
"Sua Sponte"

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Strategie, match-upy, ciekawostki
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 15, 2012, 12:56:15 »
Właśnie, a'propos 6B2. Jak się robi jego wersję nie-JF???

wolno ;]

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Strategie, match-upy, ciekawostki
« Odpowiedź #11 dnia: Kwiecień 15, 2012, 13:31:49 »
Rage? Nie mogli tego nazwać po ludzku jako Armor?
Mówisz tak jakby ex'y w tej grze nie nazywały się "odważna krawędź". :p No ale i tak good shit to Namco, wzięli dużo dobrych mechanik wypracowanych na przestrzeni lat w grach 2d i spróbowali je wbudować do bijatyki 3d, nikt wcześniej się chyba tego nie podjął. ;]

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Strategie, match-upy, ciekawostki
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 15, 2012, 14:01:04 »
Dzielne ostrze, słabszy krytyczny kant.

Bezpaskowe 2K BE w sensie: "można zrobić jak się ma mniej niż 25% paska" czy "nie zjada paska w ogóle" ?

Atak Lei, w który robi pchnięcie po którym może szybko pomachać mieczem i walnąć, albo podładować i walnąć guard break (6B? sorry, nie mam gry pod ręką). 2 hit można stepować po bloku?
Moje pięści krwawią śmiercią!

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Strategie, match-upy, ciekawostki
« Odpowiedź #13 dnia: Kwiecień 16, 2012, 20:20:22 »
-2KB jest karalne nawet na Hicie
Po 2K,B można wejść do postawy, wówczas na trafieniu Mitsu jest na -10 i może schylić się czy przeskoczyć nad ciosem w MST.

-66B ma małą stratę więc nie opłaca się tam zbytnio wcinać bo narażamy się na 2-gie B które da się opóźnić.
66B się nie robi, bo nie ma po nim gwarantów - postać zbyt szybko upada.

-11BAB (bodajże) ostatnie B da sie sidestepować. (ale to pewnie wszyscy wiedzą)
Nie wiem po co stepować trzeci cios, skoro drugi idzie na high.


Mitsu to szmata, której w najbliższym czasie mam zamiar się przyjrzeć.

Heniek

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 357
  • Randomowy Jaskiniowiec i Niewidzialne Wilkołaki !
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Heniek_M
  • Skąd: Warszawa
Odp: Strategie, match-upy, ciekawostki
« Odpowiedź #14 dnia: Kwiecień 16, 2012, 20:34:55 »
Chciałem zarzucić żarcikiem, wklejając zdjęcie szmaty i pisząc, że każdy kto gra Mitsem musi nosić takie coś na głowie.
Niestety wpisując hasło "szmata" znajduję mi same zdjęcia kobiet. Dziwny ten świat

Ja chyba póki co mam największe problemy z Astą i jego barką. Ile toto ma na bloku ?
Woń przykrą rozsiewał, kiedy kończył jeść i gdy jego kąpanie ciężko było znieść