Siedzę w treningu i kręcę gwaranty. Pewnie większość z tego powtórzyła się na innych combo listach. Jeżeli różnica w damage'u jest niewielka, to zastępuję iGDR czymś innym, coby zmniejszyć ryzyko wejścia w DC i łyknięcia kary.
44A+B, 8B+K, iGDR*, B2 (111dmg)
44(A+B), 8B+K, iGDR*, B2 (145 dmg)
44A+B, 8B+K, iGDR, CE (122 dmg), CE (150 dmg)
44(A+B), 8B+K, iGDR, CE (150 dmg), CE (180 dmg)
3B, 8B+K, 2A+B (66dmg)
3B, 8B+K, CE (75dmg), CE (108 dmg)
4aB, iGDR*, B2 (75dmg), CE (104dmg)
4aB, 2A+B, WR A+B (60 dmg)
WR B, CE (67dmg), CE (105dmg)
6B BE, BT B+K, 2A+B (75dmg)
DC K:B:B, CE (100 dmg), CE (127 dmg)
77_99 B, 2A+B (73 dmg)
DC B, BT B+K, 3B (74dmg)
6A+B, 3B (67dmg)
6A+B, CE (98dmg), CE (126dmg) <- anty-Matt combo
22_88A,A, 2K (40dmg)
*te iGDR można z powodzeniem zastąpić 4B BE, co zresztą polecam - po coś ten pasek w końcu jest, a pomijamy ryzyko nie trafienia w JF.