Autor Wątek: [MK9] - Patch Notes 23.09.2011  (Przeczytany 42821 razy)

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: [MK9] - Patch Notes 23.09.2011
« Odpowiedź #30 dnia: Wrzesień 23, 2011, 15:49:42 »
Od rzutu można pewnie tylko uskoczyć - jeśli spróbuje się tego przy normalach wejdą aa na full combo...
Przy normalach i12 i z przewagą załóżmy +9 false adv po j.p przeciwnik musiał by mieć normal/specjal i3 żeby nas przebić - i to zakładając że trade jest po jego stronie....

Nie wiadomo jak teraz działa frame adv po j.p - trzeba zaczekać i samemu się przekonać.

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: [MK9] - Patch Notes 23.09.2011
« Odpowiedź #31 dnia: Wrzesień 23, 2011, 16:02:49 »
Od rzutu można pewnie tylko uskoczyć - jeśli spróbuje się tego przy normalach wejdą aa na full combo...
W przypadku takiego Ermaka scaling w przypadku aa jest tak duży że comba zjadałyby pewnie po 25%...
B1 Ermaka ma 21f, bez możliwości bezpiecznego robienia go po zablokowanym j.P robi się smutno - zabrali mu już 22 do specjali, nie chcę grać tylko na jeden sring...

@Cambion: jak mogliby go osłabić? Zabrać jeszcze więcej dmg z komb albo dalej zmniejszać mu hitboxy na specjalach (a raz już to zrobili...).

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: [MK9] - Patch Notes 23.09.2011
« Odpowiedź #32 dnia: Wrzesień 23, 2011, 17:20:42 »
Biedny Kabal...

http://www.youtube.com/watch?v=lDGofDPbQTo

zaraz, zaraz - nomad dash cancel nadal działa?! :D :D

Cytuj
All right. REO says that...

Kabal's nomad dash cancels have not been touched. Only the b+2 and 4 transition have been toned down because they led to infinite combos when executed to the frame.


Strata na bloku ElbowDasha wygląda na sporą:

http://www.youtube.com/watch?v=qxkzgwi_GJk


EDIT:

4,4 is now a combo started for Sindel, groovy man


kowal

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 390
  • homobilard
    • Zobacz profil
    • hamulce
    • Email
  • PSN ID: kowalarcade
Odp: [MK9] - Patch Notes 23.09.2011
« Odpowiedź #33 dnia: Wrzesień 23, 2011, 17:22:10 »
zmiana JP bez sensu to znak rozpoznawyczy gameplayu mortala

NDC był przesrany do ucieczki jak ktos go umiał ale to było jedyne narzedzie aby wyrobic na wyzszym poziomie tym kolesiem, poleci w doł na maxa. przeciez on nie ma zadnych mixupow do komba i rekompensował to dłuzszym presingiem a słabe komba uzyskiwaniem dodatkowego dmg z czipa.

pało dalej bedzie pało a do tego juz całkiem nie bedzie sie dało go ogladac

generalnie te pache zabieraja całe narzedzia a nie balansuja postaci pod katem MU i stopnia trudnosci przekładajacego sie na ewentualny DMG. szykuja sie walki na 2 komba i niewazne czy zbalansowane czy IMBa bedzie nuda i schemat niczym w SSF2T a to chyba nie te lata na takie gry.

co do EX gasblast to ja w zyciu nie spotkałem nikogo kto tego uzywał przeciez to strata paska i kazdy kto cokolwiek nim grał stwierdzi to samo.

ten pach to poczatek scrubiona
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 23, 2011, 17:24:23 wysłana przez kowal »

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: [MK9] - Patch Notes 23.09.2011
« Odpowiedź #34 dnia: Wrzesień 23, 2011, 17:29:11 »
Przecież NDC jest nie ruszony - zmienili tylko NDC po samym b+2 i 4 żeby weliminować infinita (niby jedno klatkowy JF ale co tam)

MoonSpell

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 569
  • Płeć: Mężczyzna
  • = Nomad Dash Devastation =
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Moonspell/WolfBogard
  • PSN ID: MoonSpell83
  • Skąd: Warszawa/Zoliborz
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: [MK9] - Patch Notes 23.09.2011
« Odpowiedź #35 dnia: Wrzesień 23, 2011, 18:38:05 »
Nie bylo i nie ma infinita. Gdyby mial jakis byc to by ktos go odnalazl. Kabala nie bylo co zbytnio nerfic pisalem i tlumaczylem nie tylko ja zreszta wiele razy. Nie wiem jak to bedzie z tym Jip...troche mnie to martwi.

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: [MK9] - Patch Notes 23.09.2011
« Odpowiedź #36 dnia: Wrzesień 23, 2011, 19:08:12 »
Gdyby mial jakis byc to by ktos go odnalazl.

Nie, nikt by go nie odnalazł, jeśli jest tak jak napisali że block inf był tam możliwy przy perfekcyjnym inpucie, co do jednej klatki. Każdą powtórkę loopa trzeba było by robić just frame'owo.
Odnaleźć to mogli co najwyżej panowie w NRS czytając dokładnie FD. Oczywiście to tylko teoria - ale coś musiało być na rzeczy skoro dodali recovery tylko po dwóch ciosach pozostawiając resztę nietkniętą ...Tak z ciekawości zapytam, u Kabala używało się 4~NDC?

Z mniejszą przewagą po JIP może być ciekawie... Z jednej strony zabiera to możliwość "pałowania" starterami na bloku - a z drugiej przewaga pewnie jest na tyle duża że będziemy mogli się przebić przez wszelkie próby "wcinania" się po naszym JIP na bloku.

Rzut po JIP też nie jest całkiem wyłączony z gry - nie sądzę żeby przeciwnik cały czas nam skakał po zablokowaniu JIP albo kucał bez bloku bo to za duże ryzyko wyjęcia jakimś ciosem.

Traitor

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 87
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Sankiatak
  • Skąd: Wasilków
Odp: [MK9] - Patch Notes 23.09.2011
« Odpowiedź #37 dnia: Wrzesień 23, 2011, 19:23:30 »
pogrzebali niektore postacie
rip
scorpion

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: [MK9] - Patch Notes 23.09.2011
« Odpowiedź #38 dnia: Wrzesień 23, 2011, 19:32:25 »
Ale z takim Kung Lao część postaci będzie miała przechlapane, bo będzie się wciskał wszędzie spinem. Zresztą po co spinem, on przecież dostał właśnie bezpiecznego 7f juggle startera; hipotetyczna sytuacja, Scorpion robi j.P i zaczyna swoją loterię b2_f4 - 17 i 18f (a przewaga po j.P jak pisałeś ma wynosić 10f) Kung pała w takiej sytuacji bezmyślnie sobie spinuje i robi juggla, albo gra bezpiecznie i robi 2,1 i tu albo confirmuje spin i zjada 35% albo kończy string 2121 a na koniec dla hecy robi zgadywankę overhead/lowhat. I to wszystko po j.P Scorpa, czyli w momencie, w którym to on powinien mieć inicjatywę...
Zmiana j.P jest po prostu głupia i wcale a wcale nie poprawia balansu.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 23, 2011, 19:43:45 wysłana przez Qjon »

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: [MK9] - Patch Notes 23.09.2011
« Odpowiedź #39 dnia: Wrzesień 23, 2011, 19:54:39 »
Scorp może robić po JIP 3,3 które ma i10 o ile pamiętam...
Czy 3,3,4 nie kończy się OH? Jeśli tak to będzie na wymianę z bezpiecznymi  nożyczkami (d,b+4)


Nie ważne na razie - czekam aż patch wyjdzie w ostatecznej wersji, po hotfixie i wtedy będzie można grzebać postacie.

Na razie Reptile może cancelować recovery po ElbowDashu specjalami - a przynajmniej tak to wygląda  - więc hotfix to raczej gwarant...


Inna rzecz która mnie niepokoi to zmiana movementu. Teraz trzeba cancelować dashe blockiem - bo mashowanie dash~dash~dash już nie działa.
Mi to nie przeszkadza bo używałem dash cancela blokiem praktycznie od pierwszego kontaktu z ta grą.

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: [MK9] - Patch Notes 23.09.2011
« Odpowiedź #40 dnia: Wrzesień 23, 2011, 20:12:09 »
Cytuj
Smoke players beware!!! If you do a jip and they block and you try to follow it up with standing 3 they can jump out and not get hit. I guess moves with slow start up will not jail after a blocked jip
Lolololol

Cytuj
f2 Kunga safe on block
Lolololol

Apock jednak miałeś rację jak pisałeś mi w czerwcu że każdy będzie grał Kungiem.

@Dae: na pewno wiesz czym jest Vortex Scorpa, właśnie go usunęli ;)

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: [MK9] - Patch Notes 23.09.2011
« Odpowiedź #41 dnia: Wrzesień 23, 2011, 20:17:27 »
Cytuj
KL 24 1+2 AND 21212 are not safe, they are punished by fast special.

Nie usunęli Vortexu - po TP robimy dash b+2_F+4 i nadal trzeba tam zgadywać...

Manior

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 309
  • Płeć: Mężczyzna
  • Assassin's Fist
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Manior
  • Skąd: Wrocław
Odp: [MK9] - Patch Notes 23.09.2011
« Odpowiedź #42 dnia: Wrzesień 23, 2011, 20:18:49 »
Na razie Reptile może cancelować recovery po ElbowDashu specjalami - a przynajmniej tak to wygląda  - więc hotfix to raczej gwarant...

 :o

Dae daj linka gdzie jest to pokazane.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 23, 2011, 20:24:58 wysłana przez Manior »
Nawet świnka potrafi wejść na drzewo kiedy jest chwalona :O

MoonSpell

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 569
  • Płeć: Mężczyzna
  • = Nomad Dash Devastation =
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Moonspell/WolfBogard
  • PSN ID: MoonSpell83
  • Skąd: Warszawa/Zoliborz
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: [MK9] - Patch Notes 23.09.2011
« Odpowiedź #43 dnia: Wrzesień 23, 2011, 20:21:38 »
Qjon

f4~spin sie uzywa dlatego, ze ma/mialo to 9 klatek i czesto wchodzilo skutecznie. Wiec jesli f4 ma...lets say 12 klatek to juz po c***u. Zostaje tylko 21 ktore ma 9 klatek, ale to idzie na HH i mozna go wypokowac/uppercut'owac chyba nawet :[


Przyznam, ze po tej zmianie juz nie bedzie jump fest z jednej strony na druga z czego sie ciesze a nawet jesli bedzie to juz nie bedzie to takie skuteczne. Najbardziej chyba odczuwalem to grajac ze Scorpionami - jumping like there's no tomorrow ;]

No z tym paszczurowym dashem to dali dupy po calosci lol.

« Ostatnia zmiana: Wrzesień 23, 2011, 20:26:35 wysłana przez MoonSpell »

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: [MK9] - Patch Notes 23.09.2011
« Odpowiedź #44 dnia: Wrzesień 23, 2011, 20:26:25 »
Z tym dashem to ciężko powiedzieć... Teraz jest inna animacja na bloku a ludzie zamiast sprawdzić czy jest karalny spamują dasha który wygląda jak block infinite ale ponieważ na filmikach opp trzyma cały czas blok to nawet nie wiadomo czy można go tam karać wcinać się czy coś...

Na razie taki chaos informacyjny że ja pier... Nawet nie wiemy jak to jest z tymi JIP na bloku. Ja chcę liczb, frame daty a nie, że sobie hamburgery coś tam piszą :[