Animacje mnicha slabe? HYH. Przeciez granie nim to poezja, az sie czuje power:D
A w D2 jak bylo? 1 build i jechane, 0 w mane, wszystko w HP itp
Dla mnie gra bedzie przekozak
Nie zakładaj od razu, że jestem hejterem biabolo. Zarówna ja jak i moje sterczące z podniecenia sutki czekamy na premierę
Po prostu kilka rzeczy trudno mi przełknąć. Tak, będę grał mnichem. Co do jego animacji to głównie chodziło mi o to, że jako jedyna postać w całej grze nie wiadomo po co trzyma w ręku broń, inni z niej korzystają zgodnie z przeznaczeniem a mnich trzymając broń bije ręką lub nogą a swordy, topory itp. teleportuja się na plecy co po prostu wygląda komicznie. Zresztą spora część osób na to buuuczy ;]
O modyfikacjach skili przez runy nie zapomniałem. Może i modyfikacji będzie sporo, ale połowa z tego będzie słaba, następna połowa nieprzydatna i jak zwykle wyjdzie na to, że będą biegać same klony. Ktoś będzie miał "podmuch mrozu" ktoś "podmuch ognia" a jeszcze ktoś "podmuch śmierci" itp. wiec nie tyle każdy będzie miał co innego co po prostu jedną z pięciu wersji tego samego skilla ;]
Zaskoczył mnie co-op. Grało się dość płynnie we 4, w pełnej wersji pewnie będzie jeszcze lepiej ;]
EDIT:
Bawiłem się co prawda tylko jakimś oficjalnym kalkulatorem ale jako że jesteście po becie to rozwiejecie moje wątpliwości. Jest ograniczona liczba slotów skilli jakich na raz używasz czy jest jeszcze coś takiego (jak zasugerował mi kalkulator) że dany w danym slocie tylko z danej grupy skilli możesz coś wsadzić, np tylko defensywne bądź ofensywne bądź buffy itp itd?
Te pogrupowane skille wywołały sporo zamieszania. Ale ponoć w opcjach można sobie ustawić by to wyłączyć, za późno się zorientowałem by to sprawdzić. Sloty są oczywiście ograniczone, nie pamiętam ile dokładnie ich było, chyba 6 z czego 2 z nich to są pod PPM i LPM.